Nowe dowody zamachu

Data: 2010-08-02 03:17:44
Autor: Pistacjusz
Nowe dowody zamachu
Okazuje się, że Brudziński i JK widzieli zmasakrowane zwłoki LK
podczas gdy jest zdjęcie na którym widać zwłoki LK w znakomitym
stanie, niezmasakrowane:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nowe-szokujace-informacje-ws.-katastrofy-smolenskiej,wid,12530424,wiadomosc.html

Pułkownik Nikita Siergiejewicz Pawlenko dostał telefon o katastrofie i
wezwanie o godzinie 8:31 czyli w czasie gdy samolot dopiero zamierzał
podchodzić do lądowania:

http://nczas.com/?height=768

Data: 2010-08-02 06:17:22
Autor: robertbig
Nowe dowody zamachu
On 2 Sie, 12:17, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

Po kiego h....ja dajesz tu linki do szmatławców typu WP i Onet. Które
w swoich rewelacjach podpieraja sie o megaszmatławce typu Najwyższy
Czas , ND , itp.
A te wspieraja sie na "Anomimowych Expierdach"

WP i Onet czytaja niemal wszyscy.
Więc po co ?

Treść tej rewelacji pomine milczeniem.
W każdym bądz razie , festiwal absurdu powoli osiąga apogeum.

Data: 2010-08-02 12:23:53
Autor: Zahir
Nowe dowody zamachu

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:902ca79d-e9d9-471a-975e-1bcc76f1f392s24g2000pri.googlegroups.com...
[...]

To już nie Tusk, a Rosjanie? I co teraz z orędziem do przyjaciół Moskali? Prezes odszczeka?

--

Zahir

Data: 2010-08-02 03:31:59
Autor: Pistacjusz
Nowe dowody zamachu
On 2 Sie, 12:23, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:

To już nie Tusk, a Rosjanie? I co teraz z orędziem do przyjaciół Moskali?
Prezes odszczeka?

--

Zahir

A co to ma do rzeczy?

Data: 2010-08-02 12:49:43
Autor: Zahir
Nowe dowody zamachu

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4d19488-f037-4928-b014-d970744687aap22g2000pre.googlegroups.com...
[...]

Jak to co? Skoro prezia zatłukli Rosjanie to trzeba im wypowiedzieć wojnę! PiS powinien ogłosić w swoich szeregach mobilizację. Prezes PiS jako hetman stanie z plastkowym pistolecikiem na czele szwadronów i wyrówna rachunki! Zrówna Moskwę z ziemią!

--

Zahir

Data: 2010-08-02 03:57:33
Autor: Pistacjusz
Nowe dowody zamachu
On 2 Sie, 12:49, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f4d19488-f037-4928-b014-d970744687aap22g2000pre.googlegroups.com...
> [...]

stanie z plastkowym pistolecikiem na czele szwadronów i wyrówna rachunki!

Pytam w jaki sposób to co piszesz odnosi się do informacji o zdjęciu
niezmasakrowanych zwłok oraz o zawiadominiu Pawlenki przed
rozpoczęciem lądowania.
Jeżeli chcesz poruszyć jakiś inny temat to możesz to zrobić w nowym
wątku (swoim).

Data: 2010-08-02 13:27:35
Autor: Zahir
Nowe dowody zamachu

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:eb5b70e1-11e6-4556-ba83-2232d96ffcb1k1g2000prl.googlegroups.com...
> [...]

rozpoczęciem lądowania.

Jeżeli chcesz poruszyć jakiś inny temat to możesz to zrobić w nowym

Moim zdaniem to kolejna manipulacja środowiska zbliżonego do prezesa PiS i A. Macierewicza. Chcecie śp. Lecha ogłosić nowym świetym?

--

Zahir

Data: 2010-08-02 05:45:58
Autor: Pistacjusz
Nowe dowody zamachu
On 2 Sie, 13:27, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:eb5b70e1-11e6-4556-ba83-2232d96ffcb1k1g2000prl.googlegroups.com...
> [...]

Moim zdaniem to kolejna manipulacja środowiska zbliżonego do prezesa PiS i
A. Macierewicza. Chcecie śp. Lecha ogłosić nowym świetym?

UPR i Korwin środowiskiem PiS?
Czy Ty się dobrze czujesz?

Wszyscy którzy nie dają się nabierać Tuskowi to PiS i mohery?
The Economist - mohery, Forbes - PiSiory, Centrum Adama Smitha -
mohery,
Dukaczewski - PiSior, Komisja Europejska - mohery, itd. itd. itd.
A może po prostu ten wasz wódz to kłamca i miglanc?

LK nie chcę ogłaszać świętym ale na pewno będę uczył o nim moje dzieci
oraz pokazywał im Wawel kiedy będą w Polsce. Jak mało kto zasłużył na
to miejsce.

Data: 2010-08-02 15:11:02
Autor: Klin
Nowe dowody zamachu
Użytkownik Zahir napisał:

[...]

   Jeśli ktoś popełnił zbrodnie powinien za to odpowiedzieć od tego
   jest prawo międzynarodowe. Zdaje Ci się, że tylko wojna może
   skłonić do wyegzekwowania tego prawa. Myślę, że sami
   Rosjanie, kiedy dotrze do nich świadomość, że była to zbrodnia
   potrafią jej sprawców osądzić jak należy to samo tyczy nas
   Polaków jeśli udowodnilibyśmy współudział w tej ewentualnej
   zbrodni kogoś po naszej stronie. Naszym zadaniem jest dochodzić
   do prawdy tylko.

 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zapis-czarnych-skrzynek-tupolewa-montazem,wid,12430630,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-08-02 16:29:02
Autor:
Nowe dowody zamachu
Zahir <zahir@gmail.com> napisał(a):
To już nie Tusk, a Rosjanie? I co teraz z orędziem do przyjaciół Moskali? Prezes odszczeka?

Jeżeli to był zamach, to...
ani Tusk,
ani Rosjanie.

I co? Zawiesiłeś się? ;/

Data: 2010-08-02 16:09:36
Autor: boukun
Nowe dowody zamachu

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale o co chodzi? Zwłoki to zwłoki, zmasakrowane czy nie... Ponoć pierwsi na miejscu buli BORowcy i gawarili ni chuja, nie oddadzą zwłok prezydenta, nawet strzelali do Ruskich... Może to oni się pastwili nad zwłokami...

boukun

Data: 2010-08-02 10:42:00
Autor: robertbig
Nowe dowody zamachu
On 2 Sie, 16:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale o co chodzi? Zwłoki to zwłoki, zmasakrowane czy nie... Ponoć pierwsi na
miejscu buli BORowcy i gawarili ni chuja, nie oddadzą zwłok prezydenta, nawet
strzelali do Ruskich... Może to oni się pastwili nad zwłokami...

Znając "Zimnego Lecha " jaki był , to pewnie sporo powodów by sie
znalazło ,żeby Borowiki potańczyli z nim "Kujawiaka".
A na  koniec jeszcze , obcieli mu reke...
:)

Nowe dowody zamachu