Nowe-fakty-smolenskie-uderza-w-po-i-tuska-putin-w-tle-analiza

Data: 2016-09-03 01:34:35
Autor: zenek5534
Nowe-fakty-smolenskie-uderza-w-po-i-tuska-putin-w-tle-analiza
Data: 2016-09-03 10:49:20
Autor: A. Filip
Nowe-fakty-smolenskie-uderza-w-po-i-tuska-putin-w-tle-analiza
zenek5534@gmail.com pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/andrzej-gajcy-nowe-fakty-smolenskie-uderza-w-po-i-tuska-putin-w-tle-analiza/tns3yp

Uderzą tak bardzo że Macierewicz musi aż z takim wyprzedzeniem
"przygotowywać grunt"?  To co przedstawi "Macierewicz" kogoś przekonana,
ale że przekona _większość_ to jakoś po poprzednich "osiągnięciach"
Macierewicza "powątpiewam".  Może mnie Macierewicz pozytywnie zaskoczy
ale raczej "zamiast być lepiej będzie jak zwykle".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Nowe-fakty-smolenskie-uderza-w-po-i-tuska-putin-w-tle-analiza