Nowe firmware dla Nokia 301 Dual SIM

Data: 2018-10-12 10:45:29
Autor: universis
Nowe firmware dla Nokia 301 Dual SIM
Udało mi się znaleźć program Nokii : "Nokia Software Recovery Tool" i przy jego pomocy zrobiłem update wersji oprogramowania telefonu do 9.04. Jest jeden mankament : Jest w nim język angielski, chiński i jeszcze  trzy inne języki "krzesełkowe", a chciałbym żeby był język polski.
Tutaj : http://gsmfixit.blogspot.com/2014/09/nokia-301-3018-rm-840-latest-flash-file.html  jest jakieś FW które rokuje na to że jest tam język polski. Czy ktoś z grupowiczów może się wypowiedzieć na ten temat ?

Nowe firmware dla Nokia 301 Dual SIM