Nowe gadzety w dB ?

Data: 2012-03-20 17:02:48
Autor: Waldek
Nowe gadzety w dB ?
taki tam ... audioBTwzmacniacz ;)
http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/

Pozdro

Data: 2012-03-25 21:39:00
Autor: fReLuZ
Nowe gadzety w dB ?
W dniu 2012-03-20 17:02, Waldek pisze:
taki tam ... audioBTwzmacniacz ;)
http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/

Pozdro

o cholercia, a ja skusilem sie na ten zasr* modem play

Data: 2012-03-25 22:01:06
Autor: Kris
Nowe gadzety w dB ?
Użytkownik "fReLuZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jknsa6$7p0$1@inews.gazeta.pl...

W dniu 2012-03-20 17:02, Waldek pisze:
taki tam ... audioBTwzmacniacz ;)
http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/

Pozdro

o cholercia, a ja skusilem sie na ten zasr* modem play

Czego to ludziska nie zrobią za gadżet wart 100 zł;)

Data: 2012-03-25 22:04:58
Autor: Waldek
Nowe gadzety w dB ?

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał w wiadomości news:jkntii$oas$1inews.gazeta.pl...

o cholercia, a ja skusilem sie na ten zasr* modem play

Czego to ludziska nie zrobią za gadżet wart 100 zł;)

Darowanej 100-wie sie w zeby nie zaglada :D
- dla jednego tylko, dla drugiego aż... ;)

Data: 2012-03-25 22:13:48
Autor: Kris
Nowe gadzety w dB ?
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkntpa$sce$1@node2.news.atman.pl...

Darowanej 100-wie sie w zeby nie zaglada :D
- dla jednego tylko, dla drugiego aż... ;)

A gdyby "Promocji";) nie było to czy:
- otworzyłbyś konto w DB/potrzebujesz tego konta?
-kupiłbyś/potrzebujesz Creative D80?
Ludzie często kupują/uruchamiają niepotrzebne im usługi jak dostana jakiś gadżecik "za darmo"
Milton Friedman  kiedyś powiedział "darmowych obiadów nie ma"

Data: 2012-03-25 23:16:09
Autor: Waldek
Nowe gadzety w dB ?

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał w wiadomości news:jknu9u$547$1inews.gazeta.pl...

Darowanej 100-wie sie w zeby nie zaglada :D
- dla jednego tylko, dla drugiego aż... ;)

A gdyby "Promocji";) nie było to czy:
- otworzyłbyś konto w DB/potrzebujesz tego konta?

Podwojne nie - co wcale nie oznacza tak ;)

-kupiłbyś/potrzebujesz Creative D80?
Rowniez nie

Ludzie często kupują/uruchamiają niepotrzebne im usługi jak dostana jakiś gadżecik "za darmo"

To tutaj Cie pewnie zaskocze ;)
Przenioslem tam konto córce, gdyz w Inteligo nie zawsze wyrabiala 100-we kartą
i marudzila ze jej 4zl zjada. Niejako przy okazji zonka dostala
"glosnogadajacy" gadzet do auta z ktorego jest zadowolona.

Milton Friedman  kiedyś powiedział "darmowych obiadów nie ma"

Jak nie ma, jak sa ;) Czesto drobne leza na ulicy - tylko nie chce sie schylic
- czasem nawet zjesc za nie dobry obiad ;) - za 100-we zjesz dobry obiad ?

Np. moje GOL konto "swobodne" jest juz calkowicie swobodne
zas druga corka cieszy sie od roku "fotopstrykiem"
Spytasz a korzysc dla mnie ? - dosc atrakcyjne lokaty w minionym roku ;)

Pozdrawiam

Nowe gadzety w dB ?