Nowe 'gesty'

Data: 2013-02-15 06:28:02
Autor: Stachu Chebel
Nowe 'gesty'
Wytłumaczcie mi Chłopy co to znaczy...  Modne sie to jakoś ostatnio
stało...  Wpada do mnie facio z ofertą nowej komóry . W zasadzie mnie
to wali, bo komóre mam z założenia tylko do dzwonienia w te i wewte.
OK, nie chodzi o pindolony telefon, ino o gesty. Gościu pindoli
bzdety, a do tego co chwila podnosi oburącz paluch wskazujący i
środkowy. I oburącz macha tymi paluchami.  ŁAŁŁŁ!!  Ależ to sie kurka
wódka modne stało!!  Ino ja , burak wioskowy nie mam pojęcia o co w
tym biega..  Wyjaśnijcie Rodacy !!!

Data: 2013-02-15 15:56:59
Autor: Marek Czaplicki
Nowe 'gesty'
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 luty 2013 15:28:

[...]

Chyba przypominam sobie taki gest. Jak robi tak że podnosi przedramiona na wysokość ust i w tym czasie coś mówi i macha chaczykowato tymi palcami to chyba, żeby właśnie wypowiadane słowa wziąć w cudzysłów. Takie podkreślenie chyba? Do mnie kiedyś chcieli wejść i proponowali "zabezpieczyć tv cyfrową", to powiedziałem że niczego nie trzeba zabezpieczać bo stoi na regale i nigdzie nie spadnie. :)

Data: 2013-02-16 17:25:10
Autor: Trybun
Nowe 'gesty'
W dniu 2013-02-15 15:28, Stachu Chebel pisze:
[...]

Oj Stachu, jakiś ty niedomyślny, facetowi chodziło o szybki, niezobowiązujący numerek.. Nie, nie - nie telefoniczny.

Nowe 'gesty'