Nowe gumy... z silikonem? :)

Data: 2010-12-03 13:07:35
Autor: J.F.
Nowe gumy... z silikonem? :)
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
W opisie tych opon jest że:
"A package of Bridgestone technologies including UNI-T,
a silica enhanced tread compound molded into a sophisticated
directional tread pattern helps to deliver all-season traction
- in wet, dry, or snow."
I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?

Nie krzemu, nie silikonu, a krzemionki (SiO2), czyli czegos od pasty do zebow do piasku kwarcowego.

Wszyscy dodaja juz od paru lat, i reklamuja jakie to swietne cudo ... a ja prywatnie zauwazam ze od tego czasu letnie opony na sniegu sie coraz gorzej zachowuja.

A swoja droga - pylica to nie grozi osobom przebywajacym przy drogach ?

J.

Data: 2010-12-03 07:20:15
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:idami5$dqp$1news.onet.pl...
[...]

A jak oceniasz to zachowanie na śniegu? Na oko?
Czy masz jakieś naukowe metody?
Bo według producenta ma to pomagać właśnie na śnieg.

A swoja droga - pylica to nie grozi osobom przebywajacym przy drogach ?

:-) Tylko wtedy gdy oddychasz :-)

Data: 2010-12-06 23:14:39
Autor: DoQ
Nowe gumy... z silikonem? :)
W dniu 2010-12-03 14:20, Pszemol pisze:

A jak oceniasz to zachowanie na śniegu? Na oko?
Czy masz jakieś naukowe metody?
Bo według producenta ma to pomagać właśnie na śnieg.

O, Pszemol ledwo zdążył zapytać, a już rozpoczyna polemikę w eksperckim stylu.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-12-07 09:39:36
Autor: DoQ
Nowe gumy... z silikonem? :)
W dniu 2010-12-07 09:15, kml pisze:

"I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?
Spotkaliście się z tym już gdzieś? "

Tylko czekać aż zrobi nam naukowy wykład:)

Data: 2010-12-07 14:29:02
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:idks6m$lsq$2mx1.internetia.pl...
[...]

Dajcie sobie jeszcze buzi w czółko, co braciszkowie z kółka wzajemnej adoracji?

Data: 2010-12-07 22:30:44
Autor: DoQ
Nowe gumy... z silikonem? :)
W dniu 2010-12-07 21:29, Pszemol pisze:

Tylko czekać aż zrobi nam naukowy wykład:)
Dajcie sobie jeszcze buzi w czółko, co braciszkowie z kółka wzajemnej
adoracji?

Ojej, a ciebie nikt nie lubi biedaczku?

Data: 2010-12-08 13:47:02
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:idm9cj$9kj$2mx1.internetia.pl...
[...]

Nie mówimy tu o lubieniu się tylko o wzajemnym wazelinowaniu tyłków.

Data: 2010-12-08 22:33:05
Autor: kml
Nowe gumy... z silikonem? :)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Dajcie sobie jeszcze buzi w czółko, co braciszkowie z kółka wzajemnej
adoracji?

Ojej, a ciebie nikt nie lubi biedaczku?

Nie mówimy tu o lubieniu się tylko o wzajemnym wazelinowaniu tyłków.

Niewątpliwie tutaj mógłbyś napisać _samodzielnie_ flame'a.

kml

Data: 2010-12-07 14:27:55
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:idjnit$plu$2mx1.internetia.pl...
[...]

Gdzie tu widzisz polemikę?? Weź Ty sprawdź w słowniku
znaczenie słów abyś nie używał słów których nie rozumiesz.

Data: 2010-12-07 22:28:01
Autor: DoQ
Nowe gumy... z silikonem? :)
W dniu 2010-12-07 21:27, Pszemol pisze:

Gdzie tu widzisz polemikę?? Weź Ty sprawdź w słowniku
znaczenie słów abyś nie używał słów których nie rozumiesz.

Lepiej zaaplikuj czopeczek na wstrzymanie bo krzemionki nie utrzymasz.

Data: 2010-12-08 13:47:53
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:idm97g$9kj$1mx1.internetia.pl...
[...]

No więc gdzie tam była polemika? Przywidzenia masz?

Data: 2010-12-07 14:28:18
Autor: Pszemol
Nowe gumy... z silikonem? :)
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:idkqfi$d6q$1inews.gazeta.pl...
Wszystko zaczęło się od:

"I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?
Spotkaliście się z tym już gdzieś? "

Co "wszystko" się zaczęło? Zresztą, czy ktoś tu ma sklerozę?
Po co przypominasz wątek który jest w całości na serwerze?
Każdy sobie może kliknąć i sobie przeczytać...

Nowe gumy... z silikonem? :)