Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Data: 2013-10-26 21:01:48
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Nigdy nie jest tak, że ustalenia szczegółowe się idealnie składają w spójny obraz. Podobnie mamy teraz rozbieżności względem Pancernej Brzozy:

1. Dokument rosyjskiej prokuratury: brzoza bezpośrednio po katastrofie stała jeszcze.
2. Ustalenia prof Cieszewskiego: brzoza już wcześniej była złamana.
3. Ostatnie rewelacje prokuratury czyli zeznania Bodina: brzoza została uderzona przez samolot.

Rewelacje są nowe, wymagają więc kilku zdań omówienia: Prokuratura dopiero teraz publikuje to zaznanie nie wiedzieć czemu. Przy okazji palnęła jednak o expertyzie SmallGIS. Prezes SmallGIS podkreśla, że ekspertyzę robił ekspert wysłany przez prokuraturę. Dodatkowo tyczyła się ona lotniska, a nie brzozy, więc nic nie mogła wykazać.

Rozpatrując enuncjacje czy to prokuratury czy dr Laska trzeba niestety zwracać uwagę na niuanse: czy badanie czegoś nie potwierdziło bo mogło i okazało się, że nie wystąpiło badane zjawisko, czy badanie nic nie mogło wykazać bo nie dotyczyło przedmiotu debaty, czy badania w ogóle nie przeprowadzono.

Co do dokumentu rosyjskiej prokuratury: dobrym wstępem do rozważań jest referat mec Wassermann. Jakość działań strony rosyjskiej to poświadczenie nieprawdy, co widać na podstawie dokumentacji sekcyjnej. Niemniej nasza prokuratura to poświadczenie podtrzymuje, co prowadzi do mówiąc krótko zniszczenia materiału dowodowego. Jeżeli uznamy, że ślepi byli prokuratorzy w Smoleńsku to jednak kłopot jest.

Co do wyników prof Cieszewskiego: minął już prawie tydzień a reżim Tuska nie znalazł żadnego specjalisty z dziedziny, który by zakwestionował te wyniki, a nawet przeprowadził stosowne badania niezależne. Minister Kudrycka mocna w gębie a jak coś trzeba zrobić to jej nie ma.

Data: 2013-10-26 21:11:42
Autor: /dev/SU45
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Te wywody to chyba po wodzie brzozowej, w mrocznych latach 80-tych ten wynalazek wielu uratował gdy do godziny trzynastej było daleko...

Co do wyników prof Cieszewskiego: minął już prawie tydzień a reżim Tuska
nie znalazł żadnego specjalisty z dziedziny, który by zakwestionował te
wyniki, a nawet przeprowadził stosowne badania niezależne.

Nikt nie wykluczył uderzenia przez meteoryt, zesłany z niebiosów przez upadłe anioły. Rosja przyciąga takie zjawiska nie od dziś (tunguski na początku XX wieku, czelabiński niedawno), więc to jest materiał na VII Konferencję Smoleńską?

Data: 2013-10-26 21:12:57
Autor: elmer radi radisson
On 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy wrote:

2. Ustalenia prof Cieszewskiego: brzoza już wcześniej była złamana.

"Nie brałem udziału w analizie Chrisa Cieszewskiego - napisał Deepak Mishra z University of Georgia, wybitny specjalista od zdjęć satelitarnych. Cieszewski powoływał się na niego, twierdząc, że smoleńska brzoza została złamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r. "

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-10-26 22:08:22
Autor: macso

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:l4h47v$qtt$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy wrote:

[...]

no gdzie się powoływał?
jakiś link?

macso

Data: 2013-10-26 14:22:41
Autor: TJ_Blues
On Saturday, October 26, 2013 4:08:22 PM UTC-4, macso wrote:

> "Nie brałem udziału w analizie Chrisa Cieszewskiego - napisał Deepak > Mishra z University of Georgia, wybitny specjalista od zdjęć > satelitarnych. Cieszewski powoływał się na niego, twierdząc, że smoleńska > brzoza została złamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r. "

> [...]

Jak zglaszal swoj udzial w Konferencji to podal Mishra jako recenzenta / wspolautora.

http://niezalezna.pl/47368-ii-konferencja-smolenska-juz-jutro-poznaj-o-czym-dyskutowac-beda-naukowcy

"10:20 – 10:40 Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete
Bettinger, University of Georgia ‐ Spatio‐temporal analysis of high
resolution satellite imagery
10:40 – 11:00 Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete
Bettinger, Daniel Markewitz, University of Georgia ‐ Supplementary
analysis of the Smoleńsk birch"

Do tego w linkowanej wczesniej notce z Niezalezna.pl czytamy:

"Prof. Chris Cieszewski opisał na wczorajszej konferencji prasowej metodologię swoich badań, udowadniając, że jego przełomowa analiza jest pod względem technicznym bez zarzutu. Ustalenia prof. Cieszewskiego i jego zespołu unieważniają więc ostatecznie główną hipotezę raportów MAK i Millera, mówiącą o złamaniu skrzydła tupolewa przez „pancerną brzozę”. Należy koniecznie podkreślić, że za amerykańskim naukowcem przemawia nie tylko profesjonalizm wykonanej analizy, lecz także kompetencje wpierających go uczonych. Jeden z nich, dr Deepak Mishra, ekspert od geoprzestrzennej analizy terenów podmokłych, dostaje granty od NASA sięgające miliona dolarów. Inny, prof. Pete Bettinger, od 25 lat zajmuje się tzw. fotogrametrią powietrzną oraz interpretacją zdjęć lotniczych. Trzeba naprawdę być propagandystą, by mówić, że tacy ludzie pomylili brzozę ze śmieciami.."

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AxGx_StY8hv0J%3Aniezalezna.pl%2F47554-punkt-archimedesowy+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a

Wynik wyszukiwania na ich portalu:

http://niezalezna.pl/47554-punkt-archimedesowy

daje wynik: "Powrót na stronę główną
Strona o podanym adresie nie istnieje"

Czyli jak sie chlopcy zorientowali, ze ziemia im sie pod stopami zaczyna
palic to tekst usuneli.

Data: 2013-10-29 20:28:13
Autor: mkarwan

Użytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisał w wiadomości news:9633dd7b-0ed7-4385-9b39-1a44ddbe5a59googlegroups.com...

http://www.rp.pl/artykul/10,1059991-Cieszewski-klamie-wedlug-Gazety-Wyborczej-- Sprawdzilismy.html

http://niezalezna.pl/47716-prof-cieszewski-ostro-o-polskich-szmatlawcach-i-tzw-ekspertach-laska

Data: 2013-10-30 01:44:46
Autor: Smok Eustachy
W dniu 29.10.2013 20:28, mkarwan pisze:

Użytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisał w wiadomości

http://www.rp.pl/artykul/10,1059991-Cieszewski-klamie-wedlug-Gazety-Wyborczej-- Sprawdzilismy.html

Mamy tu przykłąd aktywistów, którzy udowadniają, że >>"Wyborcza" pisze prawdę nawet kiedy kłamie.<<

Drugim przykładme jeszcze większej żenady jest buldożer: rozróżnienie między pytaniem ogólnym "jak można  złamać drzewo?" a szczególnym "jak można złamać konkretne drzewo?", czy nawet: "jak zostało złamane okreslone drzewo?" przekracza pojmowanie tutajszej dresiarni....

Data: 2013-10-29 19:47:41
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, October 29, 2013 8:44:46 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
W dniu 29.10.2013 20:28, mkarwan pisze:

> Uytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa w wiadomoci

> http://www.rp.pl/artykul/10,1059991-Cieszewski-klamie-wedlug-Gazety-Wyborczej-- Sprawdzilismy.html

Mamy tu przykd aktywistw, ktrzy udowadniaj, e >>"Wyborcza" pisze prawd nawet kiedy kamie.<<

Drugim przykadme jeszcze wikszej enady jest buldoer: rozrnienie midzy pytaniem oglnym "jak mona  zama drzewo?" a szczeglnym "jak mona zama konkretne drzewo?", czy nawet: "jak zostao zamane okreslone drzewo?" przekracza pojmowanie tutajszej dresiarni....

Gdzie Ty czlowieku znalazles ogolne pytanie? Redaktorek pytal o ta
konkretna brzoze a Chris o tej konkretnej brzozie opowiadal.

cheers

Data: 2013-10-30 11:26:56
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 30.10.2013 03:47, TJ_Blues pisze:
/.../
Gdzie Ty czlowieku znalazles ogolne pytanie? Redaktorek pytal o ta
konkretna brzoze a Chris o tej konkretnej brzozie opowiadal.

Prosz powiedzie, jak pan sobie wyobraa,e mona zama drzewo na wysokoci 6 i p metra?

To jest pytanie oglne.

Data: 2013-10-30 03:38:22
Autor: Kris
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu roda, 30 padziernika 2013 11:26:56 UTC+1 uytkownik Smok Eustachy napisa:
Prosz powiedzie, jak pan sobie wyobraa,e mona zama drzewo na wysokoci 6 i p metra?
Skrzydem samolotu?

Data: 2013-10-30 12:28:59
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 11:26:56 +0100, Smok Eustachy napisa(a):

[...]

Przybliyby lepiej Smoczku koncepcj Kraz+lina, rozwijan przez ciebie
jaki czas temu.
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-30 08:25:49
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-30 01:44, Smok Eustachy pisze:

[...]

Dobrze, że jesteś. Pytanie mam (ciągle to samo, ale cały czas unikasz odpowiedzi).

Czy "ludzie Maciera" wymyślili jakiś przebieg tego wypadku? Taki, żeby pasował do ich teorii? Teraz jeszcze doszło to wycięte drzewo więc ich teoria musi być jeszcze bardziej karkołomna. Czyż nie?

--
MN

Data: 2013-10-30 13:11:54
Autor: mkarwan

http://www.kontrowersje.net/chris_cieszewski_jest_specjalist_od_biometrii_i_fotogrametrii_a_nie_psychoterapeut_zl_knionych

Data: 2013-10-30 13:40:00
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 13:11:54 +0100, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w wiadomoci news:5270b479$0$2292$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze, e jeste. Pytanie mam (cigle to samo, ale cay czas unikasz odpowiedzi).

Czy "ludzie Maciera" wymylili jaki przebieg tego wypadku? Taki, eby pasowa do ich teorii? Teraz jeszcze doszo to wycite drzewo wic ich teoria musi by jeszcze bardziej karkoomna. Czy nie?

http://www.kontrowersje.net/chris_cieszewski_jest_specjalist_od_biometrii_i_fotogrametrii_a_nie_psychoterapeut_zl_knionych
To niech wyjani to:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449231803816434?banner=pwa&gpsrc=pwrd1&pid=5552449231803816434&oid=107906898396623830387
http://tnij.org/amielin

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-30 17:01:32
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa w wiadomoci news:1pnz4f7t8z2e9.1j5h71fgjv9zq$.dlg40tude.net...

http://forumacontrario.pl/viewtopic.php?f=28&t=1009
http://www.youtube.com/watch?v=vwx4SCIdS6Y

http://niepoprawni.pl/files/images/aml1.preview.jpg

Data: 2013-10-30 17:13:35
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 17:01:32 +0100, mkarwan napisa(a):

LOL
To CIA te jest zamieszana?
:)))))
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-30 16:42:41
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-30 13:11, mkarwan pisze:

[...]

Ponawiam pytanie: czy grupa Maciera ma jakąś wizję przebiegu wydarzeń?

--
MN

Data: 2013-10-30 17:06:16
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:527128ee$0$2292$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co to jest "Maciera"?

Data: 2013-10-30 22:28:52
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-30 17:06, mkarwan pisze:
[...]

To samo, co maciora, tylko ma mniej sutków.

--
MN

Data: 2013-10-30 22:35:25
Autor: monter.FM
W dniu 2013-10-30 22:28, Marcin N pisze:
[...]

I jest rodzaju nijakiego :P

--
http://monter.fm/

Data: 2013-10-30 13:40:14
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 13:10:52 +0100, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa w wiadomoci news:5270567f$0$2295$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2013-10-30 14:43:39
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 30.10.2013 13:40, Bruno pisze:
/..../
[...]

Uprzejmie zauwaam, e we waciwy sobie nieudolny sposb prbujesz wyrzi nastpujce uwagi:

1. Skoro brzoza zostaa zamana przed pitym kwietnia a nie wiemy jak to znaczy, e zostaa zamana dopiero dziesitego.

2. Brzoa zosta zamana przed pitym kwietnia, ale poniewa s jakie inne zamane drzewa to znaczy, e zostaa zamana dziesitego.

Data: 2013-10-30 14:59:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa w wiadomoci news:52710d0c$0$2290$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Panie Smoku. Jest szereg dowodw z ktrych wynika, e brzoza zostaa zamana 10 kwietnia w skutek kolizji ze skrzydem samolotu.
Jeli kto twierdzi, e brzoza zostaa zamana 5 kwietnia lub wczeniej, musi przedstawi dowody, ktre ponad wszelk wtpliwo wyka kto lub co zamao brzoz w tak nietypowy sposb. Wtpliwej jakoci zdjcia satelitarne nie s dowodem na zamanie brzozy 5 kwietnia lub wczeniej. Jest tylko mniej lub bardziej prawdopodobn fantazj, facecj lub bajk z mchu i paproci.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzcym jest jak gra w szachy z gobiem. Niewane, jak dobrze grasz, gob i tak przewrci wszystkie figury, nasra na szachownic i bdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-30 15:04:52
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 30.10.2013 14:59, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
Panie Smoku. Jest szereg dowodw z ktrych wynika, e brzoza zostaa
zamana 10 kwietnia w skutek kolizji ze skrzydem samolotu.

No na przykad?

Data: 2013-10-30 15:32:05
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 15:04:52 +0100, Smok Eustachy napisa(a):

[...]

http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/P1010485.JPG
http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/P1010486.JPG
http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/P1010484.JPG
oraz
"Miejsce przecicia lewego skrzyda - widok z gry. Grna strzaka wskazuje
znaleziony pod brzoz siownik napdu klap, doln strzak zaznaczono
fragmenty owiewki lewej prowadnicy klap, rozerwanej w zderzeniu z brzoz."
http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/DSC_0266.JPG

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-31 00:39:04
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 30.10.2013 15:32, Bruno pisze:
/..../
"Miejsce przecicia lewego skrzyda - widok z gry. Grna strzaka wskazuje
znaleziony pod brzoz siownik napdu klap,

A co on tam robi? mia 270 km/h prdkoci i gdzie wytraci?

doln strzak zaznaczono
fragmenty owiewki lewej prowadnicy klap, rozerwanej w zderzeniu z brzoz."
http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/DSC_0266.JPG

W/W materiay nie tworz, jak to mwi co niektrzy tutaj "teorii". Udokumentowanego przebiegu wydarze.

Data: 2013-10-31 10:36:26
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Thu, 31 Oct 2013 00:39:04 +0100, Smok Eustachy napisa(a):

[...]

Na brzozie na ten przykad.

[...]

Przedstaw alternatywny i spjny cig zdarze.
 --
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-30 15:44:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa w wiadomoci news:52711206$0$2286$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Panie Smoku. Nie mam ochoty na zabaw w piaskownicy. Ju dawno z tego wyrosem. Dziwi si, e ma pan takie dziecinne skonnoci.
ubawiony emeryt

Data: 2013-10-30 16:49:34
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-30 15:04, Smok Eustachy pisze:
[...]

Jeli nie brzoza, to jaki by przebieg tego wypadku?

Ruskie podoyli adunek wybuchowy (albo kilka). Mogli wysadzi samolot na 10 tys metrw, ale poczekali, a pilot zejdzie na 5m nad ziemi. Widzieli, e ju od kilkuset metrw szoruje podwoziem o krzaki, ale wyczekali i detonowali bomb w chwili, gdy przelatywa nad specjalnie wczeniej uaman brzoz.

Potem ju byo z grki. Dobili rannych, wymieszali zwoki i rozrzucili odamki samolotu. Kilka tygodni pniej zdezynfekowali je, by ostatecznie pozby si dowodw.

Szataski plan...

--
MN

Data: 2013-10-30 18:26:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w wiadomoci news:52712a8a$0$2284$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie bardzo. Trzech pazaerw jednak ucieko. Widzia ich Macierewicz, gdy wychodzi z restauracji, po sutym obiedzie.

ubawiony

On 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy wrote:

[...]

program konferencji:
"10:40 – 11:00
Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete Bettinger, Daniel Markewitz, Supplementary analysis of the Smoleńsk birch

jeszcze jakieś inteligentne komentarze?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-29 20:28:31
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Data: 2013-10-29 19:45:29
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 20:28:31 +0100 osobnik zwany mkarwan
napisał:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

no i?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-30 13:12:17
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
no i?

Data: 2013-10-30 13:40:27
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Data: 2013-10-30 13:48:50
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Wed, 30 Oct 2013 13:12:17 +0100 osobnik zwany mkarwan
napisał:

[...]

kłamstwo. Cieszewski nie ma nic wspólnego z fotogrametrią. Skończył SGGW i specjalizuje się w biometrii i modelowaniu. Czyli mozę policzyć kiedy las zarośnie lotnisko. I nic więcej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-30 17:04:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:l4r2o2$24p$3dont-email.me...
[...]

proszę o linki do informacji potwierdzających to co napisałeś.

Data: 2013-10-30 17:12:06
Autor: Sonn
W dniu 2013-10-30 17:04, mkarwan pisze:
[...]

A co trollu? Na wikipedię już cię nie wpuszczają?

--
Sonn

Data: 2013-10-31 09:07:56
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Wed, 30 Oct 2013 17:04:52 +0100 osobnik zwany mkarwan
napisał:

[...]

to już nie umiesz znaleźć jego strony na University of Georgia? No tak. Tam nie ma słowa żyd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-31 02:39:32
Autor: Felix

napisał:

[...]

Ja też nie mam nic do czynienia z optyką, ale jak widzę fotkę na której jest złamana brzoza, to ją widzę.
Skończ już to pierdolenie dla Rosji, i tak od nich gówno dostaniesz.

Felix

Data: 2013-10-31 15:00:28
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 31.10.2013 02:39, Felix pisze:

/..../
Ja też nie mam nic do czynienia z optyką, ale jak widzę fotkę na której
jest złamana brzoza, to ją widzę.
Skończ już to pierdolenie dla Rosji, i tak od nich gówno dostaniesz.

Ostatie wystapienie prof Cieszewskiego zmusiło tamtych po tylui latach do zajęcia się brzozą, od czego się migali.

Data: 2013-10-31 14:03:48
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

ROTFL

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-31 16:09:10
Autor: Marcin N
napisał:

[...]

Podobno brzozę mają beatyfikować.

--
MN

Data: 2013-10-31 18:04:17
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Thu, 31 Oct 2013 16:09:10 +0100, Marcin N napisa(a):

W dniu 2013-10-31 15:03, masti pisze:
Dnia piknego Thu, 31 Oct 2013 15:00:28 +0100 osobnik zwany Smok Eustachy
napisa:

W dniu 31.10.2013 02:39, Felix pisze:

/..../
Ja te nie mam nic do czynienia z optyk, ale jak widz fotk na ktrej
jest zamana brzoza, to j widz.
Skocz ju to pierdolenie dla Rosji, i tak od nich gwno dostaniesz.

Ostatie wystapienie prof Cieszewskiego zmusio tamtych po tylui latach
do zajcia si brzoz, od czego si migali.

ROTFL

Podobno brzoz maj beatyfikowa.
Nieaktualne. Chwilowo z karczowania nici:
http://tvp.info/informacje/swiat/brzoza-smolenska-jednak-nie-zostala-wycieta/12802515

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-26 22:55:30
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 26.10.2013, o godzinie 21.12.57, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
elmer radi radisson napisa(a):

2. Ustalenia prof Cieszewskiego: brzoza ju wczeniej bya zamana.

"Nie braem udziau w analizie Chrisa Cieszewskiego - napisa Deepak Mishra z University of Georgia, wybitny specjalista od zdj satelitarnych. Cieszewski powoywa si na niego, twierdzc, e smoleska brzoza zostaa zamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r. "

Nie powoywa si. RP ju zdya omieszy GW.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-10-26 14:23:29
Autor: TJ_Blues
On Saturday, October 26, 2013 4:55:30 PM UTC-4, Habeck Colibretto wrote:
> [...]

-- Pozdrawiam,

*Habeck*

/Kada rzecz ma dwie strony. Fanatycy widz tylko jedn/

Oczywiscie, ze sie powolywano. Problem w tym, ze brac pisowska ma baaaardzo krotka pamiec.

Data: 2013-10-29 20:28:59
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa w wiadomoci news:2a9b84fe-7e4d-41cd-8590-e1965be21ca7googlegroups.com...

Data: 2013-10-29 21:22:49
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Data: 2013-10-26 23:13:46
Autor: /dev/SU45
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Nie powoływał się. RP już zdążyła ośmieszyć GW.

Gdy niekiedy czytam sobie dla rozweselenia niezależną, niepokorną itd propagandę, to używa się tam znacznie bardziej dramatycznych określeń: rozjechać, zmiażdżyć, powalić...

Data: 2013-10-27 00:25:16
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 26.10.2013, o godzinie 23.13.46, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
/dev/SU45 napisa(a):

Nie powoywa si. RP ju zdya omieszy GW.

Gdy niekiedy czytam sobie dla rozweselenia niezalen, niepokorn itd propagand, to uywa si tam znacznie bardziej dramatycznych okrele: rozjecha, zmiady, powali...

Dlatego w pewnym momencie skoczyem to czyta. wpolityce te czasami
jedzie takim jzykiem. Makabra.

Data: 2013-10-26 23:38:55
Autor: elmer radi radisson
On 2013-10-26 22:55, Habeck Colibretto wrote:

Nie powoywa si. RP ju zdya omieszy GW.

A czyjez to nazwisko widoczne jest na pozycji 10.20-10.40 tego calego latajacego cyrku?
http://www.konferencja.home.pl/aktualnosci/programii.pdf

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-10-27 00:25:31
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 26.10.2013, o godzinie 23.38.55, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,

Nie kombinuj.

Data: 2013-10-26 22:29:49
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

elmer radi radisson napisał(a):

[...]

to kto kłamie? Cieszewski, organizatorzy?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-27 00:36:25
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 27.10.2013, o godzinie 00.29.49, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
masti napisa(a):

[...]

to kto kamie? Cieszewski, organizatorzy?

GW. :P
Artyku na RP se sprawd. Zreszt na prgu jest wtek przecie.

Data: 2013-10-26 22:38:36
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

masti napisał(a):

[...]

Artykuł na RP se sprawdź. Zresztą na pręgu jest wątek przecież.

ale według programu Deepak Mishra jest współautorem
twierdzisz,że to nie jest powoływanie się?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-27 11:37:38
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 26.10.2013, o godzinie 23.38.36, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
masti napisa(a):

[...]

ale wedug programu Deepak Mishra jest wspautorem
twierdzisz,e to nie jest powoywanie si?

Mnie nie interesuje "program" bo tam panienka z okienka moe wpisa
wszystko, albo le co skd przepisa, czy le zrozumie. Mnie interesuje
co to co mwi Cieszewski w trakcie swojej prelekcji.

Data: 2013-10-27 10:50:34
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

masti napisał(a):

[...]

Mnie nie interesuje "program" bo tam panienka z okienka może wpisać
wszystko, albo źle coś skądś przepisać, czy źle zrozumieć. Mnie
interesuje co to co mówił Cieszewski w trakcie swojej prelekcji.

jasne. panienka z okienka losowo wybrała sobie nazwiska do proagramu. Wymysliłbys coś ineteligentniejszego.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-29 21:23:24
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Tue, 29 Oct 2013 20:30:49 +0100, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomoci news:l4ir5q$ifv$2dont-email.me...
[...]

jasne. panienka z okienka losowo wybraa sobie nazwiska do proagramu.
Wymyslibys co ineteligentniejszego.

Data: 2013-10-29 21:21:57
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 27.10.2013, o godzinie 11.50.34, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
masti napisa(a):

[...]

Ja tam nie wiem co byo poza kulisami z t panienk.

Data: 2013-10-27 12:26:35
Autor: /dev/SU45
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Mnie interesuje co to co mówił Cieszewski w trakcie swojej prelekcji.

Nie śledzę tego zbyt dokładnie, ale to on mówił "piijii bziuuuu"? To klasyk!

Data: 2013-10-29 21:21:26
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 27.10.2013, o godzinie 12.26.35, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
/dev/SU45 napisa(a):

Mnie interesuje co to co mwi Cieszewski w trakcie swojej prelekcji.
Nie ledz tego zbyt dokadnie, ale to on mwi "piijii bziuuuu"? To klasyk!

Pojcia nie mam. Nie byem na konfie.

Data: 2013-10-29 21:26:04
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Tue, 29 Oct 2013 21:21:26 +0100, Habeck Colibretto napisa(a):

Ten sam:
http://www.youtube.com/watch?v=dXbooNmZoto

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-30 20:34:56
Autor: Habeck Colibretto
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia 29.10.2013, o godzinie 21.26.04, na pl.rec.lotnictwo,pl.pregierz,
Bruno napisa(a):

[...]

No rzeczywicie robi. Niezy przypa, bo poczytaem i wychodzi, e niby
mwi o tym jak o dwiku zderzenia samolotu z brzoz w kontekcie tego co
mwia jaka muzykolog (np. tutaj
http://www.wprost.pl/ar/422098/Nagranie-z-piii-bziuuu-z-konferencji-smolenskiej/
czy tutaj http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14827282.html -
GW chocia podaa dobry [pod]kontekst). A to szomeskie byo jak na
naukowca!

Data: 2013-10-29 21:22:39
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Tue, 29 Oct 2013 20:30:21 +0100, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomoci news:l4hg9c$3gu$6dont-email.me...
si. RP ju zdya omieszy GW.

Data: 2013-10-27 00:39:39
Autor: Smok Eustachy
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 27.10.2013 00:29, masti pisze:
/.../
to kto kłamie? Cieszewski, organizatorzy?

Wyborcza. Przecież już o tym było.

Data: 2013-10-26 22:42:28
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Sun, 27 Oct 2013 00:39:39 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
napisał:

W dniu 27.10.2013 00:29, masti pisze: /.../
to kto kłamie? Cieszewski, organizatorzy?

Wyborcza. Przecież już o tym było.

ze strony konferencji:
10:40 – 11:00
Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete Bettinger, Daniel Markewitz, Supplementary analysis of the Smoleńsk birch

kłamią?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-02 19:00:27
Autor: grzessiek
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
kłamią?

ok. 20% wystąpień różniła się od tych zawartych w programie, głównie dotyczyło to zawężenia tematyki ze względu na brak czasu. Małgorzata Wasserman w ogóle nie przedstawiła swojego drugiego referatu.

g.

Data: 2013-11-02 20:11:55
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Sat, 02 Nov 2013 19:00:27 +0100 osobnik zwany grzessiek
napisał:

[...]

to skąd w programie znalazły się te właśnie nazwiska? Sekretarka sobie wylosowała z sieci?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-02 21:45:31
Autor: grzessiek
W dniu 2013-11-02 21:11, masti pisze:
to skąd w programie znalazły się te właśnie nazwiska? Sekretarka sobie
wylosowała z sieci?

która część referatu wydaje ci się niewiarygodna w z związku z tą niezgodnością?

g.

Data: 2013-11-02 21:06:30
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

to tylko potwierdza, że gada bzdury

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-27 01:01:55
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Sun, 27 Oct 2013 00:39:39 +0200, Smok Eustachy napisa(a):

W dniu 27.10.2013 00:29, masti pisze:
/.../
to kto kamie? Cieszewski, organizatorzy?

Wyborcza. Przecie ju o tym byo.

A tu:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449231803816434?banner=pwa&gpsrc=pwrd1&pid=5552449231803816434&oid=107906898396623830387
http://tnij.org/amielin
i tu:
http://faktysmolensk.gov.pl/files/foto/fot1/P1010484m.jpg
To ostatnie to z buldoera raczej nie jest, bo ten ma uderza w d drzewa.
A na grze to ju tylko szok.
Co ciekawe brak te ladw buldoera wok brzozy i na samej brzozie:
http://faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa?file=files/foto/fot1/P1010485.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-oz9370Wd7kY/TQ5DGFonvlI/AAAAAAAAQA8/00-yb80gV4M/w510-h762-no/03_21.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-tVq-vJrk270/TQ5CiGwitNI/AAAAAAAAP8o/TUtXekS4rng/w619-h413-no/03_20.jpg
Wot kakaja technika!

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-27 00:45:15
Autor: elmer radi radisson
On 2013-10-27 00:25, Habeck Colibretto wrote:

Nie kombinuj.

Ale moze jakos wyjasnisz konkretnie widocznosc tego nazwiska
wymienionego na liscie owej konferencji?

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-10-29 20:31:47
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa w wiadomoci news:l4hgm1$2gv$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Data: 2013-10-29 20:29:20
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Uytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa w wiadomoci news:l4hcpl$meb$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Data: 2013-10-29 19:46:44
Autor: masti
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 20:29:20 +0100 osobnik zwany mkarwan
napisał:

Użytkownik "elmer radi radisson"
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w
wiadomości news:l4hcpl$meb$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-29 21:47:25
Autor: zbigi
mkarwan napisał(a):
[...]

Ale co masz na myśli? W sensie - jaki cel Ci przyświeca?
Bo ja - z podanych linków - najbardziej zwróciłem uwagę na cytowaną wypowiedź p. Cieszewskiego:
"Zarówno prof. Binienda, jak i inni uczeni związani z Konferencją Smoleńską, np. prof. Jacek Gieras, są naukowcami zupełnie innej klasy niż tak zwani eksperci komisji rządowej."
Nic dodać, nic ująć - "tak zwani eksperci komisji rządowej" są zupełnie innej klasy... Rzekłbym nawet, że są ponadklasowi w porównaniu z ekspierdami Macierewicza - "siedzą" w lotnictwie zawodowo, w przeciwieństwie do samozwańczych ekspierdów Macierewicza.
I poczytaj trochę raportów PKBWL - również tych dotyczących najbłachszych zdarzeń. Może zrozumiesz na czym polega istota działania tej komisji - na znalezieniu przyczyn _pierwotnych_ zdarzenia... Celem zaplanowania działań zapobiegawczych - żeby nigdy więcej nie powtórzyła się taka sama katastrofa. Nie szukają winnych - szukają przyczyn.
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-10-30 00:34:31
Autor: Smok Eustachy
W dniu 29.10.2013 21:47, zbigi pisze:
Ale co masz na myśli? W sensie - jaki cel Ci przyświeca?

O każdemu jakiś cel musi przyświecać...

Data: 2013-10-30 13:40:39
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Wed, 30 Oct 2013 13:13:47 +0100, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisa w wiadomoci news:l4p6sr$b18$1speranza.aioe.org...
[...]

Ale co masz na myli? W sensie - jaki cel Ci przywieca?
Bo ja - z podanych linkw - najbardziej zwrciem uwag na cytowan wypowied p. Cieszewskiego:
"Zarwno prof. Binienda, jak i inni uczeni zwizani z Konferencj Smolesk, np. prof. Jacek Gieras, s naukowcami zupenie innej klasy ni tak zwani eksperci komisji rzdowej."

Data: 2013-10-30 13:56:37
Autor: grzech
W dniu 2013-10-30 13:13, mkarwan pisze:

[...]

Wiem, ze jesteś tępy i trzeba kilka razy ci coś powtarzać a i tak nie zrozumiesz. Poco wklejasz te same gówno po kilka razy?

Data: 2013-10-30 17:05:34
Autor: mkarwan

Użytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l4r0e0$o8g$1mx1.internetia.pl...
Wiem, ze jesteś tępy i trzeba kilka razy ci coś powtarzać a i tak nie zrozumiesz.

Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny

Data: 2013-10-30 17:33:31
Autor: grzech
W dniu 2013-10-30 17:05, mkarwan pisze:

[...]

Widzisz debilku, że nic nie pojmujesz.

Data: 2013-10-30 16:07:58
Autor: TJ_Blues
On Wednesday, October 30, 2013 5:54:10 PM UTC-4, mkarwan wrote:
Uytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:l4rd4m$p5$1mx1.internetia.pl...

> [...]

>>> zrozumiesz.

> Widzisz debilku, e nic nie pojmujesz.

Nie porwnuj mnie do siebie, nie kady jest ci podobny

Tobie podobnych jest niewielu. Mozna powiedziec, ze nalezysz do elity...
debilkow. Ex aequo ze Smoczkiem.

cheers

Data: 2013-10-31 09:50:10
Autor: mkarwan
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Uytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa w wiadomoci news:4fdabe1d-3d1b-4494-9140-7405af853e3fgooglegroups.com...
Tobie podobnych jest niewielu. Mozna powiedziec, ze nalezysz do elity...
debilkow. Ex aequo ze Smoczkiem.

Czujesz si niedowartociowany wic dowartociowujesz si kamliwymi chamskimi epitetami?

http://www.kontrowersje.net/brzoza_smole_ska_brzoza_google_brzoza_misi_w_widok_z_satelity
Poczytaj komentarze, pisz tam te o tobie.
Chyba ci niezbyt lubi.

Data: 2013-10-31 10:25:06
Autor: Titus Atomicus
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
In article <l4t5k2$fkc$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>debilkow. Ex aequo ze Smoczkiem.

Czujesz si niedowartociowany wic dowartociowujesz si kamliwymi chamskimi epitetami?
Nie, po prostu nazywa rzecz po imieniu.
I tak uzywa eufemizmow.
--
TA

Data: 2013-10-31 11:20:19
Autor: Bruno
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
Dnia Thu, 31 Oct 2013 09:50:10 +0100, mkarwan napisa(a):

[...]

Powiedzia czowiek przytaczajcy jako dowd faszywk rodem z Painta i nie
rozumiejcy e Sjergiej robotnik i Sjergiej wykadowca to dwie rne osoby.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-31 07:22:16
Autor: Krzysztof Rudnik
grzech wrote:

[...]

To proste, już Goebbels wpadł na ten pomysł:
"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą."

Data: 2013-10-31 09:51:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <rudnik@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:l4ssuo$23k$1node2.news.atman.pl...
To proste, już Goebbels wpadł na ten pomysł:
"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą."

Odnosisz to Laska i jego kolegów?

Data: 2013-10-31 14:09:11
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-31 09:51, mkarwan pisze:

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <rudnik@kki.net.pl> napisał w wiadomości
To proste, już Goebbels wpadł na ten pomysł:
"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą."

Odnosisz to Laska i jego kolegów?

Co konkretnie w raporcie Laska jest kłamstwem?
Podaj choć jedną rzecz. Może wywiąże się z tego jakaś rzeczowa dyskusja.

A może nawet narodzą się z tego jakieś piękne przyjaźnie na całe życie... Kto wie...

--
MN

Data: 2013-10-31 15:20:39
Autor: KiloSierra
[...]

czemu zachowujesz sie jak debil ??

Data: 2013-10-31 14:23:03
Autor: Kris
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu czwartek, 31 padziernika 2013 20:22:30 UTC+1 uytkownik mkarwan napisa:
Nie porwnuj mnie do siebie, nie kady jest ci podobny.
Czytae kiedy te bzdury co linkujesz?

Ps
Jeszce tego idioty od pdzcej arwki brakuje, moe Macier go do swojej komisji wcieli?

Data: 2013-10-31 10:36:06
Autor: grzech
W dniu 2013-10-31 07:22, Krzysztof Rudnik pisze:
grzech wrote:

[...]

Goebbels był facetem inteligentnym i jego kłamstwa służyły do sterowania takimi półgłówkami jak Smok Eustachy lub makrawan. Wklejanie po kilkadziesiąt razy tego samego tekstu przez makrawana rodzi podejrzenie, że tytuł debila może być dla niego komplementem na który nie zasługuje.

Data: 2013-10-31 20:24:05
Autor: mkarwan
Użytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l4t923$2cq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeśli ciebie uważają za półgłówka i debila nie musi oznaczać, że inni też są półgłówkami i debilami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2013-10-31 20:52:22
Autor: grzech
W dniu 2013-10-31 20:24, mkarwan pisze:
[...]

Wrzucenie hasła "Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny" i mkarwan daje faktycznie goebbelsowskie wyniki co skłania mnie do refleksji, że nazywanie mkarwana debilem w tym wypadku jest faktycznie komplementem.

Zamiast powadzić kolejną kretyńską dyskusję co było pierwsze sztuczna mgła czy brzoza zróbmy zakłady co odpisze Mkarwan.

1. Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
2. Kłamie Pan.
3. Niech Pan mnie nie porównuje do siebie.

Obstawiam...

Data: 2013-10-31 21:44:24
Autor: mkarwan
Użytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l4ud5k$o2b$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeśli nazwanie cię debilem uważasz za komplement to twój problem, chamie.

Data: 2013-11-01 01:54:31
Autor: Titus Atomicus
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
In article <l4ufe0$b2j$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Uytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:l4ud5k$o2b$1mx1.internetia.pl...

> Wrzucenie hasa "Nie porwnuj innych do siebie, nie kady jest ci podobny" > i mkarwan daje faktycznie goebbelsowskie wyniki co skania mnie do > refleksji, e nazywanie mkarwana debilem w tym wypadku jest faktycznie > komplementem.

Jeli nazwanie ci debilem uwaasz za komplement to twj problem, chamie.

O, odezwalo sie znowu wulgarne chamidlo... Prawda w oczy kole?
--
TA

Data: 2013-10-26 21:42:37
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy pisze:

[...]

a ja twierdzę ze 2+2=5. I do czasu, kiedy grono co najmniej 10 profesorów matematyki tego pisemnie i publicznie w TV nie zakwestionuje nalezy uznać, ze jest to udowodniony fakt!

--
@foe_pl

Data: 2013-10-28 17:48:49
Autor: Michal W.
the_foe wrote:

a ja twierdzę ze 2+2=5. I do czasu, kiedy grono co najmniej 10
profesorów matematyki tego pisemnie i publicznie w TV nie zakwestionuje
nalezy uznać, ze jest to udowodniony fakt!

Kiedys mialem przyjemnosc posluchac wykladu, podczas ktorego legendarny na PWR dr inz. udowodnil nam prostym zjadaczom chleba, iz 2x2 = okolo 4 ;)

takze, na Twoim miejscu nie bylbym taki skromny :)

M.

Data: 2013-10-26 21:54:27
Autor: grzessiek
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy pisze:
Minister Kudrycka mocna w gębie a jak coś trzeba zrobić to jej nie ma.

ucz się a może kiedyś zostaniesz ministrem :)

g.

Nowe i stare ustalenia brzozowe.