Nowe i stare ustalenia brzozowe.

Data: 2013-10-26 21:42:37
Autor: the_foe
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
W dniu 2013-10-26 21:01, Smok Eustachy pisze:

Co do wyników prof Cieszewskiego: minął już prawie tydzień a reżim Tuska
nie znalazł żadnego specjalisty z dziedziny, który by zakwestionował te
wyniki, a nawet przeprowadził stosowne badania niezależne. Minister
Kudrycka mocna w gębie a jak coś trzeba zrobić to jej nie ma.

a ja twierdzę ze 2+2=5. I do czasu, kiedy grono co najmniej 10 profesorów matematyki tego pisemnie i publicznie w TV nie zakwestionuje nalezy uznać, ze jest to udowodniony fakt!

--
@foe_pl

Data: 2013-10-28 17:48:49
Autor: Michal W.
Nowe i stare ustalenia brzozowe.
the_foe wrote:

a ja twierdzÄ™ ze 2+2=5. I do czasu, kiedy grono co najmniej 10
profesorów matematyki tego pisemnie i publicznie w TV nie zakwestionuje
nalezy uznać, ze jest to udowodniony fakt!

Kiedys mialem przyjemnosc posluchac wykladu, podczas ktorego legendarny na PWR dr inz. udowodnil nam prostym zjadaczom chleba, iz 2x2 = okolo 4 ;)

takze, na Twoim miejscu nie bylbym taki skromny :)

M.

Nowe i stare ustalenia brzozowe.