Nowe iFjuczery

Data: 2012-10-18 08:26:58
Autor: ALEX
Nowe iFjuczery
http://applefobia.blox.pl/2012/10/iPod-Touch-Za-cienki.html

http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-cie-wszedzie/

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-10-18 17:33:36
Autor: atm
Nowe iFjuczery

http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-cie-wszedzie/

Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba zrobić jailbreak."
Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

Data: 2012-10-18 08:38:42
Autor: ALEX
Nowe iFjuczery
W dniu czwartek, 18 paĽdziernika 2012 17:33:41 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-cie-wszedzie/

Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba zrobiďż˝ jailbreak."

Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

Jakie grzebanie?

Data: 2012-10-19 16:05:35
Autor: Bydlę
Nowe iFjuczery
On 2012-10-18 17:33:36 +0200, atm <_@vp.pl> said:

http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-cie-wszedzie/

Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba zrobić jailbreak."
Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

Ciekawsza jest tre¶ć:

"Apple wł±czyło ¶ledzenie obsługi swoich klientów"

¦ledzenie obsługi?

--
Bydlę

Data: 2012-10-19 19:42:36
Autor: Piotr M
Nowe iFjuczery
W dniu 19.10.2012 o 16:05 Bydlę <pan.bydle@gmail.com> pisze:

"Apple wł±czyło ¶ledzenie obsługi swoich klientów"

¦ledzenie obsługi?

Hehe, Stasi mogłoby się dużo nauczyć.. ;p

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-18 18:18:32
Autor: Piotr M
Nowe iFjuczery
Artykuł na ¶rednim poziomie..
Jak kto¶ chce mieć funkcję czujnika ¶wiatła to kupi model wcze¶niejszy,  jak kto¶ stawia na model najbardziej cienki to kupi ten. Jaki problem?
Porównanie do samochodu kombi bez bagażnika to już żenada..

Ale w sumie idzie się przyzwyczaić, zarówno do maniakalnych posiadaczy  sprzętu Apple jak i do maniakalnych ich wiecznych krytykantów.. Jeden  worek..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-18 17:07:27
Autor: W
Nowe iFjuczery
Piotr M wystukał, co następuje:

[...]

Pokaż mi ten mega gruby czujnik ¶wiatła, który rzekomo się miał niezmie¶cić do urz±dzenia ;-)

Data: 2012-10-18 18:00:25
Autor: Pszemol
Nowe iFjuczery
W <wu@wu.pl> wrote:
Piotr M wystukał, co następuje:

Artykuł na średnim poziomie..
PorĂłwnanie do samochodu kombi bez bagaĹĽnika to juĹĽ ĹĽenada..

Ale w sumie idzie siÄ™ przyzwyczaić, zarĂłwno do maniakalnych posiadaczy  sprzÄ™tu Apple jak i do maniakalnych ich wiecznych krytykantĂłw.. Jeden  worek..

Pokaż mi ten mega gruby czujnik światła, który rzekomo się miał niezmieścić do urządzenia ;-)

To nie chodzi o to że jeden czujnik sie nie zmieścił tylko że czujnik ten
został uznany za niepotrzebną/rzadko używaną funkcję która nie powinna się
znaleźć na odchudzonej liscie nowych funkcji nowego iPhone5 w cieńszej
obudowie.

Data: 2012-10-18 20:03:47
Autor: atm
Nowe iFjuczery

Pokaż mi ten mega gruby czujnik światła, który rzekomo się miał niezmieścić
do urzÄ…dzenia ;-)

[...]

Pszemol, moglbys zostac rzecznikiem ;]
Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil im chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

Data: 2012-10-18 18:16:12
Autor: W
Nowe iFjuczery
atm wystukał, co następuje:

Pokaż mi ten mega gruby czujnik ¶wiatła, który rzekomo się miał
niezmie¶cić do urz±dzenia ;-)

To nie chodzi o to że jeden czujnik sie nie zmie¶cił tylko że czujnik
ten został uznany za niepotrzebn±/rzadko używan± funkcję która nie
powinna się znaleĽć na odchudzonej liscie nowych funkcji nowego
iPhone5 w cieńszej obudowie.

Pierdolisz i dlatego siedzisz w KF. Z maila:
"it's just too thin", idĽ sobie zaklinać rzeczywisto¶ć przed lustro.

Pszemol, moglbys zostac rzecznikiem ;]

No tak... tylko ja nie wiem po cholerę z nim dyskutować ;)

Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil
im chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

Nie, to zmierza w kierunku "Ja mówię skacz a ty się pytasz jak wysoko" - idiotów trzeba sobie umieć wytresować ;)

A co do skrótu do suwaczak jasno¶ci -- pewnie "skomplikowana usługa systemowa usprawniaj±ca odnajdywanie mniej potrzebnych ustawień" już czeka w urzędzie patentowym bananalandu...

(Ostatnio na reddit był wpis, że kto¶ opatentował tam linked-list... #facepalm)

Data: 2012-10-18 18:28:53
Autor: Pszemol
Nowe iFjuczery
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Po prostu sam jestem inżynierem projektantem i często stojąc przed
podobnymi wyborami w swojej pracy rozumiem ĹĽe to nie chodzi o to ze jeden
czujnik się nie zmieścił tylko że jego brak jest efektem całościowych
wysiłków zespołu któremu postawiono zadanie zmieszczenia nowego modelu w
obudowie o te 10-15% cieńszej.

Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy
palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil im
chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

Sam nie jestem zadowolony bo akurat tego uĹĽywam w iPhone4.

Data: 2012-10-18 20:10:56
Autor: Iksiński
Nowe iFjuczery

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k5pg3n$7fb$1dont-email.me...

[...]

He, he, he... Twoja miłość jest ślepa...

Umiesz przetłumaczyć ten tekst (a przede wszystkim go zrozumieć)?
"Thank you for purchasing a new iPod touch. It is a remarkable device!
The 5th generation iPod touch does not have a built-in automatic light sensor (it's just too thin!)".

Data: 2012-10-18 18:19:47
Autor: W
Nowe iFjuczery
Iksiński wystukał, co następuje:

[...]

He, he, he... Twoja miło¶ć jest ¶lepa...

[...]

Przecież Ci przetłumaczył... 'odchudzonej li¶cie', czyli ta lista jest 'thin', jest taka 'thin', że aż 'too thin!'

Data: 2012-10-18 18:28:52
Autor: Pszemol
Nowe iFjuczery
Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Chodzi Ci o to, że w iPhone 5 ten czujnik tam jest? Założyłem, być może
błędnie, że iPod Touch jest na bazie iPhone5 i jak iPod go nie ma to z
iPhone5 też wyrzucili... No to poprawiłeś mi humor :)

Data: 2012-10-18 20:40:53
Autor: Iksiński
Nowe iFjuczery

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k5php3$i12$1dont-email.me...

Chodzi Ci o to, że w iPhone 5 ten czujnik tam jest? Założyłem, być może
błędnie, że iPod Touch jest na bazie iPhone5 i jak iPod go nie ma to z
iPhone5 też wyrzucili... No to poprawiłeś mi humor :)

O czym Ty bredzisz? Zrobiłeś z siebie idiotę, a teraz odkręcasz kota ogonem? Czy nie rozumiesz języka angielskiego, mimo że na co dzień go podobno używasz? Wklej tekst który podałem w poprzednim poście do tłumacza google i wtedy może załapiesz jak się zbłaźniłeś tłumaczeniem nam, dlaczego nie ma czujnika światła w ipodzie.

Data: 2012-10-18 22:00:27
Autor: Iksiński
Nowe iFjuczery

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k5pm3g$fkc$5dont-email.me...

Nie wyspałeś się?

Oooo... Zrozumiałeś, że zrobiłeś z siebie głupka? :-)

Data: 2012-10-18 21:23:04
Autor: Pszemol
Nowe iFjuczery
Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Nie wyspałeś się?

Oooo... Zrozumiałeś, że zrobiłeś z siebie głupka? :-)

Nie.

Zrozumialem ze masz zly humor i atakujesz mnie bez zrozumienia tego co
czytasz.

Data: 2012-10-18 21:35:05
Autor: Waldek Godel
Nowe iFjuczery
Dnia Thu, 18 Oct 2012 08:26:58 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-cie-wszedzie/

To jest jaki¶ bełkot na poziomie tego azbestowego.

"Urz±dzenie może wygenerować now± liczbę losow± w każdej chwili, ale nie
wiadomo, jak często może to robić, je¶li w ogóle"

Może, ale nie wiadomo, czy może.

UDID jest przypisany do urz±dzenia na stałe. Udostepnianie reklamodawcom
losowego numerka zamiast identyfikatora sprzętu raczej jest posunięciem dla
zapewnienia prywatno¶ci a nie szpiegowania. Zreszt± i tak w porównaniu z Androidem to piku¶, pan piku¶.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-10-18 23:56:56
Autor: Animka
Nowe iFjuczery
W dniu 2012-10-18 22:35, Waldek Godel pisze:
UDID jest przypisany do urządzenia na stałe. Udostepnianie reklamodawcom
losowego numerka zamiast identyfikatora sprzętu raczej jest posunięciem dla
zapewnienia prywatności a nie szpiegowania.

Zezwolić w Androidzie na udostęonienie swojej lokalizacji, czy nie?
Jak nie udostępnie to coś nie będzie działało?

--
animka

Nowe iFjuczery