Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki

Data: 2009-06-29 15:18:57
Autor: Fan Klub KOPARKI
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Z przyjemno¶ci± informujemy, że na terenie naszej bazy nurkowej Koparki, dokonano nowych inwestycji w celu zwiększenia bezpieczeństwa dla nurków oraz udoskonalenia infrastruktury dla kursantów. Inwestycja polegała na montażu podwodnych platform pod pomostami, w chwili obecnej pod każdym pomostem znajduje się już podwodna platforma.

Zapraszamy więc grupy nowych adeptów nurkowania do korzystania z nowej inwestycji

więcej o bazie: http://www.orkasa.pl/baza-nurkowa-koparki.html

Data: 2009-06-29 15:42:00
Autor: ~BitPump
[...]

Czy ta inwestycja zwiększaj±ca bezpieczeństwo to zamknięcie męskiego kibla jak to miało miejsce wczoraj?

~BitPump

Data: 2009-06-29 15:59:17
Autor: PesTYcyD
~BitPump pisze:
Czy ta inwestycja zwiększaj±ca bezpieczeństwo to zamknięcie męskiego kibla jak to miało miejsce wczoraj?

Nie przesadzaj, zaczęło się wylewać gówno to zamknęli.

Data: 2009-06-29 16:14:57
Autor: ~BitPump
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Czy ta inwestycja zwiększaj±ca bezpieczeństwo to zamknięcie męskiego kibla jak to miało miejsce wczoraj?

Nie przesadzaj, zaczęło się wylewać gówno to zamknęli.

Wielkie zaskoczenie dla obsługi, że w kiblu jest gówno, a zbiornik nie przesi±ka, a więc kiedy¶ się zapełni?

~BitPump

Data: 2009-06-29 15:07:52
Autor: jacekplacek
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):

> Nie przesadzaj, zaczęło się wylewać gówno to zamknęli.

Wielkie zaskoczenie dla obsługi, że w kiblu jest gówno, a zbiornik nie przesi±ka, a więc kiedy¶ się zapełni?

 - PANIE! To NIE MOŻLIWE, żeby żółwie uciekły...
 - Jjjak, tto, nnnie... Tttttooo był mmmmmooooment, nnnnormalnie...

Data: 2009-06-30 10:05:01
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 - PANIE! To NIE MOŻLIWE, żeby żółwie uciekły...
 - Jjjak, tto, nnnie... Tttttooo był mmmmmooooment, nnnnormalnie...

Łapałem żółwie w Jastarni, te dranie potrafiły znaleĽć miejsce gdzie murek
przy Roburze był niski i spadały żeby uciec.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-29 16:18:00
Autor: adam
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
przesi±ka, a więc kiedy¶ się zapełni?

Dokładnie. Ja np. bywam w lokalach dzie WC spełnia NAJWYŻSZE standardy.
POZAtym można np. przypudrować itp

Data: 2009-06-30 13:25:15
Autor: Kot Prezydenta
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2aieq$vli$1news.onet.pl...
przesi±ka, a więc kiedy¶ się zapełni?

Dokładnie. Ja np. bywam w lokalach dzie WC spełnia NAJWYŻSZE standardy.
POZAtym można np. przypudrować itp

no tak, klub byznesmena nie s... byle gdzie

kolina daj spokój

Data: 2009-06-30 09:47:21
Autor: PesTYcyD
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Lepiej by było gdyby zamiast w takie pierdoły jak szisze i pomosty zainwestowali w miejsce do srania. Ja jak tam jadę to zawsze pamiętam o spuszczeniu ładunku przed przyjazdem, bo my¶l o wej¶ciu do tego ¶mierdz±cego bunkra psuje mi humor.

Data: 2009-06-30 01:35:56
Autor: Janus
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Zawsze można nad kibelkiem wywiesić napis : Tylko Dla Freediverów.
To takie ¶wietne miejsce treningowe - wykonanie wszystkich "operacji"
na bezdechu to niezła zabawa.
pozdr.

Data: 2009-06-30 10:53:52
Autor: PesTYcyD
Janus pisze:
Zawsze można nad kibelkiem wywiesić napis : Tylko Dla Freediverów.
To takie ¶wietne miejsce treningowe - wykonanie wszystkich "operacji"
na bezdechu to niezła zabawa.

Dobre :) Ja już się zastanawiałem czy swojego sprzętu tam nie zataszczyć, żebym mógł ¶wieżym powietrzem się zaci±gn±ć z butli:)

Data: 2009-06-30 12:48:20
Autor: in for
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki

/.../ zamknięcie męskiego kibla /.../

Andrzej, nie rozumiem tylko dlaczego piszesz o tym na forum. Zadzwoniłe¶ do obsługi bazy i poinformowałe¶ o sytuacji?

I do wszystkich pozostałych, którzy z takim zapałem podjęli temat defekacji. Zastanawiali¶cie się jak wygl±dałoby otoczenie bazy, gdyby nie ten krytykowany przez Was przybytek?

i.

Data: 2009-06-30 13:18:16
Autor: adam
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
przez Was przybytek?

Przeprwaszam, bronisz bazy że w kiblu nie sprz±ta? Bronisz o tym napisać?

Data: 2009-06-30 13:55:37
Autor: PesTYcyD
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:796e.0000047b.4a49ed74newsgate.onet.pl...
I do wszystkich pozostałych, którzy z takim zapałem podjęli temat defekacji.
Zastanawiali¶cie się jak wygl±dałoby otoczenie bazy, gdyby nie ten krytykowany
przez Was przybytek?

To żeby był tam kibel, jest w ich jak najbardziej szeroko pojętym interesie. Po 20 nurkowaniu na koparkach, nic specjalnie mnie tam nie ci±gnie, bo jestem znudzony miejscem. A taki mechanizm działa u wszystkich. Najczęstszymi bywalcami takich miejsc s± instruktorzy, bo musz± uatrakcyjnić nura swoim kursantom. Zamiast skupiać się na duperelach i opowiadać o "nowych inwestycjach" niech zainwestuj± w komfortowe oddawanie gówna. Może wtedy, będę tam jeĽdził z większ± przyjemno¶ci±. Atrakcje typu szisza mam w dupie, tak samo jak platformy, niby mam spędzić 60 minut na platformie? Żadna to dla mnie atrakcja.

Data: 2009-06-30 14:33:17
Autor: qlphon
[...]

NMSP:
a może chodzi o to, żeby na tych platformach stawiać klocka?
trzeba tylko mieć g-valve...

Data: 2009-06-30 15:00:29
Autor: Mirosław Kierepka
PesTYcyD pisze:
[...]

Witam!
Aby uci±ć tę dysputę chciałem poinformować co następuje:
Nie zawsze "kible" s± w takim stanie jak w mienionym tygodniu, gdyż dopadł nas urlop asenizatora.Mimo to udostępnili¶my kibel personelu. Niestety większo¶ć pakowała sie do pełnego kibla nie zwracaj±c uwagi na napis nieczynne - samo życie - za powyższ± sytuację wszystkich zainteresowanych PRZEPRASZAM
Nowe kible od dłuższego czasu s± w planach natomiast nie wiele możemy zrobić w obecnej chwili gdyż "plan ogólnego zagospodarowania terenu" skuteczne nam to utrudnia (strefa ochrony sanitarnej) - liczę na szybkie dogadanie się w tej kwestii z miastem i postawienia toalet z prawdziwego zdarzenia.
Natomiast koszt słynnego "toy - toya" jest zdecydowanie za wysoki.
Natomiast szisza służy do palenia a nie do wsadzania w d..
I tu również była reakcja na pro¶by z zewn±trz (czytaj od nurków)aby im uatrakcyjnić pobyt( mowa o pal±cych)
Nie wszyscy s± znamienitymi płetwonurkami i o takie platformy prosili nie tylko oni ale także kadra instruktorska (wszystkich federacji) nie po to aby tam leżeć ale po to by ćwiczyć.
Dla jednego nurka to żadna atrakcja a dla innych 10 potrzeba.
Pozdrawiam i życzę miłego dna Mirek Kierepka

Data: 2009-07-01 01:07:10
Autor: _Slnt_
Mirosław Kierepka pisze:

Nie zawsze "kible" s± w takim stanie jak w mienionym tygodniu, gdyż dopadł nas urlop asenizatora.

Amen!
A w jEgipcie nurków dopada Faraon.

Zaiste, ten sposób rekreacji jest pełen niespodzianek...

Data: 2009-07-01 13:25:27
Autor: bulbul
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Natomiast koszt słynnego "toy - toya" jest zdecydowanie za wysoki.

A na Zakrzówku opłacało się postawić nawet dwa "Toy - Toye"...
Zreszt± na Zakrzówku robi± co chwilę co¶ nowego i inwestuj±, maj±c znacznie
gorsze warunki do inwestycji i mniej placu. I nie chwal± się co chwilę. Im się
wszystko opłaca...

Data: 2009-07-01 13:30:32
Autor: adam
[...]

My¶le że to przede wszystkim kwestia kultury i cywilizacji.
Ludzie uznaj± tak± tolaetę za standard w¶ród jakich wyrastali

jk

Data: 2009-06-30 15:18:12
Autor: adam
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Natomiast koszt słynnego "toy - toya" jest zdecydowanie za wysoki.

dlaczego?

Data: 2009-06-30 15:44:16
Autor: Mirosław Kierepka
adam pisze:
Natomiast koszt słynnego "toy - toya" jest zdecydowanie za wysoki.

dlaczego?

To pytanie do tych co wynajmuj± toalety.
Pozdrawiam Mirek Kierepka

Data: 2009-06-30 18:21:38
Autor: radar
Mirosław Kierepka pisze:
To pytanie do tych co wynajmuj± toalety.

no dobra, to ile kosztuje wynajem jednego toja na sezon?

--
radar

Data: 2009-07-03 13:08:02
Autor: Daniel Kowalski
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
radar pisze:
Mirosław Kierepka pisze:
To pytanie do tych co wynajmujÄ… toalety.

no dobra, to ile kosztuje wynajem jednego toja na sezon?

Ceny standardowe kształtują się następująco :
- ustawienie kabin i przygotowanie do eksploatacji – 39,0 zł/szt.
- wynajem kabiny TOI Fresh – 35,00 zł/tydzień/szt.
- serwis kabiny co 2 tygodnie – 64,00 zł każdy
- serwis kabiny co 1 tydzień – 54,00 zł każdy
(informacja od przedstawiciela)

Data: 2009-07-03 15:34:15
Autor: Mirosław Kierepka
Daniel Kowalski pisze:
radar pisze:
Mirosław Kierepka pisze:
[...]

Więc jak to dodamy to za dwa kibelki zapłacimy 790 zł/miesiąc x 12 = to 9480 zł podejrzewam że to ceny netto. Czyli ok 430 przyjeżdżających gości swoją 100% wpłatą opłacali by kibelki. Mnie się wydaje to ceną kosmiczną.
Oczywiście możemy przeliczać że pół roku można serwisować co dwa tygodnie itd - co i tak nie zmienia faktu że jest to drogo, a dwa kibelki to minimum.
Baza pracuje cały rok i to jest problem.
Oczywiście znajdą się głosy krytyki,że jak chcecie zarabiać to róbcie - były tu już głosy że on ma prawo nasrać na deskę a my jesteśmy od sprzątania itd
Niestety nikt nas nie wspiera finansowo i na wszystko musimy zarobić sami.
Przypomnijcie sobie ile tutaj nagadano się o pomostach na koparkach. Zainwestowaliśmy duże pieniądze robiąc najlepsze zejścia do wody w polskich bazach i co ? czy ktoś to docenił na tym forum?
Srocze też będą w odpowiednim czasie ale i tak część gości będzie chodziła lać i srać po krzakach bo mają taką naturę i tyle.
To że wzrosło bezpieczeństwo na bazie w postaci defibrylatora oraz pełnego zestawu tlenowego DAN to też przeszło bez echa że jest bufet też bez echa,że jest analizator składu powietrza też.
A może choć raz podejdźcie do tego z innego punktu widzenia- że my się naprawdę staramy i robimy wszystko aby zapewnić WAM max komfortu przy ograniczonych środkach i za to należało by się choćby maleńkie dziękuję od "braci" nurkowej.
Natomiast jak chcemy pokrzyczeć to wyżyjmy się na pseudo nurkach i wandalach demolujących obiekty na koparkach - za niedługo "koparki" będą tylko w nazwie bazy, ale to oczywiście także nasz problem bo środowisko tego nie widzi i nie napiętnuje.
Pozdrawiam Mirek Kierepka

Data: 2009-07-03 15:58:36
Autor: Daniel Kowalski
Mirosław Kierepka pisze:
Daniel Kowalski pisze:
radar pisze:
Mirosław Kierepka pisze:
[...]

Sam oceĹ„, czy to duĹĽo. Nie wiem, jak szybko zasra siÄ™ caĹ‚y Tojek, ale mĂłgĹ‚byĹ› zrobić u siebie program "pilotaĹĽowy" przez miesiÄ…c  <ĹĽart>

Data: 2009-07-03 18:05:53
Autor: a_jur
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Tylko z tego co płace za jeden samochód (4 osoby) wjeżdżający do bazy wystarczy na tydzień.

17 osĂłb i mamy kibelek na miesiÄ…c.
Jak widzę ile ludzi się przewija i to że kasuje się równo wszystkich czy pływa czy nie to trochę mnie denerwuje takie podejście do sprawy

Ludzie dobrze doradzają - ale po co coś zmieniać. I tak przyjadą

Użytkownik "Mirosław Kierepka" <mirek@orkasa.pl> napisał w wiadomości news:h2l1go$rip$1atlantis.news.neostrada.pl...

Data: 2009-07-03 20:12:47
Autor: Krzysztof B
a_jur <ajur@gazeta.pl> napisał(a):
Jak widzę ile ludzi się przewija i to że kasuje się równo wszystkich czy
pływa czy nie to trochę mnie denerwuje takie podej¶cie do sprawy
___

A mnie trochę ¶miesz± m±dro¶ci m±dralów co to zawsze potrafi± lepiej ...
zdarzaj± się w każdej branży.
Opłać wła¶ciciela zbiornika, wykop stamt±d Orkę,  postaw bazę i 15 tojtoji, i
żyj z tego - powodzenia :)
... albo wybieraj inne nurkowiska. Głosuj nogami! A tak co? Narzekasz,
płacisz... może to dzięki Tobie i Tobie podobnym jest jak jest?
Ja wybieram okolice Drezna - płace i nie narzekam :)

Data: 2009-07-03 23:41:09
Autor: _Slnt_
Mirosław Kierepka pisze:

Srocze też będą w odpowiednim czasie

O tym mowa?

http://www.firebox.com/product/2351/Shit-Box

Data: 2009-07-04 00:52:56
Autor: Adam
Mirosław Kierepka pisze:

[...]
Mirek nie wrzucaj wszystkich do jednego toja :-) pieni siÄ™ kilku nura na koparach wielu,
chcÄ… mieć kibelki **** postaw jeden toj  kasuj uczciwie po 2 zyle i po sprawie

pozdrawiam adam frajtak

Data: 2009-07-03 21:41:06
Autor: radar
Daniel Kowalski pisze:
Ceny standardowe kształtują się następująco :

A niestandardowe a konkurencja?
Swoją droga nie rozumiem, nie mozna wkopać zbiornika?

--
radar

Data: 2009-07-04 06:56:20
Autor: Mirosław Kierepka
radar pisze:
Daniel Kowalski pisze:
Ceny standardowe kształtują się następująco :

A niestandardowe a konkurencja?
Swoją droga nie rozumiem, nie mozna wkopać zbiornika?

Witaj!
Problem jest podstawowy : jesteśmy w strefie pośredniej ochrony sanitarnej wody miasta Jaworzna. Bez zgody i w zgodzie z planem zagospodarowania przestrzennego tej strefy nie wiele możemy zrobić.
Dlatego trwajÄ… rozmowy z Miastem.
Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-07-06 12:20:22
Autor: qlphon
[...]

podpowiem Ci:

sÄ… takie technologie...
istnieją małe oczyszczalnie ścieków (zwane często przydomowymi)
ktĂłrych koszt wybudowania jest nizszy od podanego kosztu tojtojek
koszty eksplatacji sÄ… prawie zerowe
mozesz dostac na to preferencyjny kredyt z BOĹšiu
i teraz najwaĹĽniejsze: odpowiedniÄ… instalacjÄ™
mozesz postawić wszedzie, nawet na środku jeziora objetego ścisłą ochroną
to tylko kwestia doboru technologii

Data: 2009-07-06 13:53:09
Autor: bulbul
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
> Problem jest podstawowy : jesteĹ&#65533;my w strefie poĹ&#65533;redniej ochrony sanitarnej > wody miasta Jaworzna. Bez zgody i w zgodzie z planem zagospodarowania > przestrzennego tej strefy nie wiele moĹĽemy zrobiÄ&#65533;.

podpowiem Ci:

sÄ&#65533; takie technologie...
istniejÄ&#65533; maĹ&#65533;e oczyszczalnie Ĺ&#65533;ciekĂłw (zwane czÄ&#65533;sto przydomowymi)
ktĂłrych koszt wybudowania jest nizszy od podanego kosztu tojtojek
koszty eksplatacji sÄ&#65533; prawie zerowe
mozesz dostac na to preferencyjny kredyt z BOĹ&#65533;iu
i teraz najwaĹĽniejsze: odpowiedniÄ&#65533; instalacjÄ&#65533;
mozesz postawiÄ&#65533; wszedzie, nawet na Ĺ&#65533;rodku jeziora objetego Ĺ&#65533;cisĹ&#65533;Ä&#65533; ochronÄ&#65533;
to tylko kwestia doboru technologii

czy wy nie rozumiecie, że postawienie sraczy jest mało medialne?

Data: 2009-06-30 16:19:20
Autor: PesTYcyD
Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki
Nie żebym się oburzał, wasze kible wasz problem. Ja i tak będę was odwiedzał od czasu do czasu, bo problem z kiblami nie przeszkadza mi w nurkowaniu. Miło słyszeć że zajęli¶cie się tym problemem, ale z tego co pamiętam to rok temu mówili¶cie to samo.

Nowe inwestycje na terenie bazy Koparki