Nowe kamery zrobią nam zdjęcie, gdy jedziemy na czerwonym świetle

Data: 2013-10-02 17:19:34
Autor: Krzysztof 45
Nowe kamery zrobią nam zdjęcie, gdy jedziemy na czerwonym świetle
"Zdarza ci się przejechać przez skrzyżowanie na czerwonym świetle? A może na tak zwanym "późnym żółtym"? Lepiej uważaj! We Wrocławiu pojawiły się kamery, które mają nagrywać takie samochody, a następnie zdjęcia i filmy przesyłać do zarządcy drogi, a ten - do policji. "

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005459,uwaga-kierowcy-nowe-kamery-zrobia-nam-zdjecie-gdy-jedziemy-na-czerwonym-swietle-zobacz,id,t.html

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-02 17:40:21
Autor: J.F
Użytkownik "Krzysztof 45"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2hdia$pel$1@news.vectranet.pl...
[...]

A nie bedzie powtorki z rozrywki ?
Zarzadca drogi nie ma prawa poslugiwac sie aparatura rejestrujaca wykroczenia w ruchu drogowym, wiec ... tu nie ameryka, ale czy policja moze cos zrobic, za wyjatkiem ukarania zarzadcy ? :-)

J.

Data: 2013-10-02 18:39:53
Autor: misiek

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości news:l2hdia$pel$1news.vectranet.pl...
[...]

czekam na kamery w toitoiach i w toaletach publicznych - bo mniej wiecej do tego poziomu "demokracji i wolnosci" doszlismy za rzadow OBYWATELSKIEJ partii...
ponoc za pisu bylo panstwo policyjne LOL n ROTFL.

Data: 2013-10-02 21:34:23
Autor: Akarm
W dniu 2013-10-02 17:19, Krzysztof 45 pisze:
We Wrocławiu pojawiły
się kamery, które mają nagrywać takie samochody
Przydałyby się na każdym sygnalizatorze. Za dużo cwanych kutasów bezkarnie przejeżdża na czerwonym.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-02 22:31:14
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-02 21:34, Akarm pisze:
[...]

Masz racje, ale...

"Czy to nowy rekord? Dla samochodów, przejeżdżających przez skrzyżowanie
Borowskiej z Glinianą świeci się zaledwie 5 sekund, a bywa, że krócej!
Rekord to... 2 sekundy. Tak na sygnalizację świetlną wpływa tak zwany
Inteligenty System Transportu."

Więc nie dziw się że ludzie dostają szału czekając 2-3 min a bywa i
dłużej na zielone, a one zapala sie na 2-5 sek. W desperacji dwa trzy
auta potrafią na czerwonym śmignąć. Mój rekord 6 min czekania na zielone
Powst Śl-Wielka.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/510691,zielone-swiatlo-masz-tylko-2-sekundy-czas-start-film,id,t.html

Rozjebali to miast maksymalnie.

Na wyremontowanych drogach o dwóch pasach w jedna stronę dwóch w drugą
porobili 40km/h *debile*  Przed remontem jeździło się 50km/h po
dziurawym bruku.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005745,wroclaw-zwalnia-ograniczenia-predkosci-na-pulaskiego-i-kilku-innych-ulicach,id,t.html

Data: 2013-10-02 23:01:46
Autor: J.F.
Dnia Wed, 02 Oct 2013 22:31:14 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
[...]

Wroclawski ITS za grube miliony to wielka porazka, ale ludziom nie
trzeba takich poodniet. Moga byc normalne swiatla i bez korka, a i tak
przeleca na czerwonym.
Im szybciej sie jedzie, tym mniejsza chec do zatrzymania :-)

No coz, prezydęt ma 80% poparcia.

J.

Data: 2013-10-03 00:02:19
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 2 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

Rekord to... 2 sekundy. Tak na sygnalizację świetlną wpływa tak zwany
Inteligenty System Transportu."

  Odnoszę wrażenie, że jest to sprzeczne z jednym ze sławnych rozporządzeń
o długiej nazwie, więc pytaniem jest *KTO* powinien dostać mandat.

Na wyremontowanych drogach o dwóch pasach w jedna stronę dwóch w drugą
porobili 40km/h *debile*  Przed remontem jeździło się 50km/h po
dziurawym bruku.

  Sprowadzili do poprzedniej prędkości.
  Nie patrz na mnie podejrzliwie, tylko powiedz kto przy znaku "40"
nie "wykorzystuje bezkarności" do 50 :>
  Nie mam pojęcia czy to ma sens (i obstawiam że nie :>), ale faktem
jest, że po dziurach kierowca bardziej uważa.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-03 20:32:35
Autor: Krzysztof 45
[...]

Jest wiele ulic po któryc pomyka się bezpiecznie 60km/h a po remoncie
stawiaja 40, zamiast utrzymac 50 lub podnieść bo aż się prosi do 60.
Nasrali tyle sygnalizacji swietlnych, prowadzili ten ITS zaprogramowany
przez jakiegoś przygłupa, ludzie szału dostają, a potem odstawiaja cyry
by tylko nadrobić stracony czas prze tych przygłupów. Czy te przygłupy
po tym mieście nie jeżdżą?

Nie mam pojęcia czy to ma sens (i obstawiam że nie :>), ale faktem
jest, że po dziurach kierowca bardziej uważa.

Masz racje. Jest wiele ulic gdzie wszyscy wloką się 30-40 bo szybciej na
prawdę nie ma sensu, choć można 50.
Ale gdy zaczyna się remont, to kazdy myśli, teraz sie będzie sprawnie
jeżdziło. A tu proszę. 40km/h LOL Ja to nazywam zamordzie.

Data: 2013-10-04 17:17:51
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 3 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

Ale gdy zaczyna się remont, to kazdy myśli, teraz sie będzie sprawnie
jeżdziło. A tu proszę. 40km/h LOL Ja to nazywam zamordzie.

  W sprawie formalnej.
  Kilka razy (z dużym rozrzutem czasowym) słyszałem w massmediach
wyjaśnienia drogowców, że "tak się robi" z powodu oleistych
zawiesin, które mogą się wydzielać z nowej nawierzchni, i to
niekoniecznie liniowo zanikając w czasie.
  Jeśli rzeczywiście tak jest i *z tego powodu* nowa nawierzchnia
implikuje takieg ograniczenia, to trzeba by powiedzieć, że
powód jest dobry.
  Pytanie "co potem" :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-04 17:47:03
Autor: WOJO
[...]

Ciekawą teorię wymyślili. Asfalt jako najcięższa frakcja ropy naftowej nie ma prawa zawierać nawet odrobiny lżejszych frakcji olejowych, nie mówiąc o jeszcze lżejszych frakcjach lotnych.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-10-04 18:25:18
Autor: J.F
Użytkownik "WOJO"  napisał w wiadomości grup
[...]

Niestety - w destylacji nie ma tak ze wszystko ladnie rodzielisz, raczej powstaja mieszaniny o roznym skladzie.

No i trzeba przyznac ze taki 20-30 letni asfalt malo przypomina nowo polozony ..

J.

Data: 2013-10-07 09:08:28
Autor: Jan Koval

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:l2mntg$8r0$1node1.news.atman.pl...

Ciekawą teorię wymyślili. Asfalt jako najcięższa frakcja ropy naftowej nie
ma prawa zawierać nawet odrobiny lżejszych frakcji olejowych, nie mówiąc o
jeszcze lżejszych frakcjach lotnych.

A Ty jesteś pewny tego co kładą?

J.

Data: 2013-10-16 21:13:13
Autor: Freenew
[...]

Ostatnio miałem okazję jechać w Żorach obok dworca autobusowego. Ruch
wahadłowy. Stoję jako piąty samochód przed światłami. Pojawia się
zielone dla mojego kierunku. Z przeciwka jedzie autobus... a za nim cała
kawalkada osobówek.
Światło zmienia się na czerwone i rusza mój kierunek. Kompletna
dezorganizacja ruchu.
Dojeżdżam do końca wahadełka i z przeciwka też jest czerwone i wszyscy jadą.

Pozdrawiam
Andrzej

PS. Jakoś mi się wydaję, że najczęściej na czerwonym przejeżdżają
autobusy komunikacji miejskiej...

Nowe kamery zrobią nam zdjęcie, gdy jedziemy na czerwonym świetle