Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!

1 Data: Czerwiec 02 2012 20:29:04
Autor: Darek
Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Tak sobie ostatnio wyszukiwa貫m kana造 i odziwo wyszuka造 mi sie kana造 a raczej ciemne plansze z napisem Sygna zakodowany tj. np Comedy Central test, Kino Polska test, Nickelodeon test Polsat film test , Polsat news test , Polsat sport extra test, TVP Seriale test. Mo瞠 kto mnie o鈍ieci co to za plansze jak i co tu robia te kana造 zakodowane ?
Z g鏎y dzieki.

2 Data: Czerwiec 02 2012 20:56:11
Autor: Marcin Mokrzycki
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!

To pewnie mobilna telewizja Plusa:
http://internet.plus.pl/tv/tv-mobilna

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

3 Data: Czerwiec 04 2012 11:24:22
Autor: Imi i nazwisko
W dniu 02-06-2012 20:56, Marcin Mokrzycki pisze:
[...]

to ja sie podepne z pytaniem:
w jakim to w koncu nadaje standardzie? DVB-H, DVB-T2 czy DVB-T?

4 Data: Czerwiec 04 2012 17:15:09
Autor: Bart這miej Zieli雟ki
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
U篡tkownik Imi i nazwisko napisa:
w jakim to w koncu nadaje standardzie? DVB-H, DVB-T2 czy DVB-T?

Pewnie w DVB-C2H5OH ;-)

* Bart這miej Zieli雟ki            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

5 Data: Czerwiec 04 2012 12:06:16
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
On Sat, 2 Jun 2012 20:56:11 +0200, Marcin Mokrzycki
<mmokrzycki@post.pl> wrote:

[...]

http://satkurier.pl/news/75697/od-406-tv-mobilna-w-cyfrowym-polsacie-i-plusie.html

mobilna to tylko w nazwie, to nic innego jak platny mux dvb-t od
Cyfrowego Polsatu, ktory zostal "przemycony" do naziemnej pod
przykrywka tv mobilnej.

8 kanalow w "normalnej" rozdzielczosci, to nic innego jak naziemna, a
reszta w "niskiej" rozdzielczosci dla mobilnych.

Ten twoj "tv mobilna" w wydaniu Cyfrowego Polstatu, to koleny dowod na
to, ze KRRiT kolaboruje z medialnymi graczami na polskim rynku i nie
dba o interes Polakow, tylko garstki ludzi "trzymajacych wladze".

Pojawil sie wiec mux platnej telewizji naziemnej ZANIM wogole
rozpoczela sie dyskusja na temat wprowadzenie zalozen na tv platna,
systemu dostepu warunkowego.....Znowu bedzie taki sam SYF, ze kazdy
gracz na rynku bedzie forsowal swoj system, swoja karte, bez
mozliwosci udostepniania np. CAM czy samych kart, i ze jedynym
sposobem bedzie stawianie kolejnych boxow STB jeden nad drugim.

Dla mnie KRRiT powinna byc zlikwidowana, bo nie spelnia swojej roli i
nie dba o interesy widzow i nie reguluje z glowa rynku medialnego w
Polsce. A jeszcze te przewaly z TV Trwam. Ja jej nie ogladam, ale
uwazam, ze dla pluralizmu powinna miec swoje miejsce (juz teraz) w
muxie ogolnopolskim.

--

Dla mnie tv mobilna to powinna byc dodatkiem do telefonu/tabletu a nie
zyc swoim zyciem:

- tylko niskie rozdzielczosci: 30-40 kanalow w muxie
- zadnych kart dostepowych, kontrola dostepu na bazie SIM (via siec
komorkowa)

A tym czasem pojawil sie kolejny mux tv mobilnej (Wilk) udajacy kogos,
kim nie powinien byc (mama kozlatek). A abonenci (kozlatka) nie
sprawdzili, ze biala lapka niby mamusi, to nic innego jak czarna lapa
wilka, ale upaprana w bialej mace.

--
ThinkXtra

6 Data: Czerwiec 04 2012 13:02:37
Autor: Robert_J
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
...A jeszcze te przewaly z TV Trwam. Ja jej nie ogladam, ale
uwazam, ze dla pluralizmu powinna miec swoje miejsce (juz teraz) w
muxie ogolnopolskim.

Zgadzam si z Tob. Ja te mam alergi na czarnych, ale wpuszczenie Trwam do MUX mia這by przynajmniej dwa plusy. Pierwszy to zatkanie g瑿y ojdyrowi, kt鏎zy na wszystkie strony g這si swoje dyrdyma造 jak to prze郵aduj RM i Trwam, a drugi to taki, 瞠 dla poprawienia humoru w ka盥ej chwili mo積a by這by sobie na prze陰czy i si po鄉ia ;-)).

7 Data: Czerwiec 04 2012 15:21:48
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
On Mon, 4 Jun 2012 13:02:37 +0200, "Robert_J"
<dzidekszcz1968@gazeta.pl> wrote:

[...]

temat na osobna dyskusje w wiekszym gronie......

A co pozostalej czesci mojego watku? Jakie masz zdanie?

--
ThinkXtra

8 Data: Czerwiec 04 2012 18:03:10
Autor: Robert_J
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
A co pozostalej czesci mojego watku? Jakie masz zdanie?

R闚nie si zgadzam. KRRiT sta豉 si bytem istniej帷ym w zasadzie dla samej siebie, a nawet szkodliwym. Niby ma wp造w na wiele, ale tylko teoretycznie. A praktyka pokazuje 瞠 Rada jest nieudolna, nieskuteczna i... niepotrzebna :-). Na dodatek pracuj tam ludzie maj帷y problem ze zwyk造m czytaniem, o czym przekona貫m si tydzie temu ;-), ale o tym nie b璠 tutaj pisa ;-)
Wprowadzenie kuchennymi drzwiami kodowanego MUX-4 te jest MZ bez wi瘯szego sensu bo, tak jak napisa貫, pojawi si za chwil problem z kompatybilno軼i system闚 kodowania :-).
A co do koncesji na DTV to naprawd jest wiele ciekawszych stacji (a przynajmniej mniej durnych), kt鏎e ch皻nie by nadawa造 naziemnie zamiast tych polsatowskich pop逝czyn sprzed kilku lat w postaci ATM Rozrywka tudzie r帳anki dla bezm霩gowia (Polo TV) ;-). Ale Rada "neutralnie" uzna豉, 瞠 ATM jest godzien miejsca na MUX-ie...

9 Data: Czerwiec 04 2012 17:33:43
Autor: Waldek Godel
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Dnia Mon, 4 Jun 2012 18:03:10 +0200, Robert_J napisa(a):

[...]

Tak jest. I jeszcze GDDKiA zlikwidowa. I UZS. Bo dlaczego nie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz康 mo瞠 zrobi dla ciebie.

10 Data: Czerwiec 04 2012 19:06:41
Autor: Robert_J
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Tak jest. I jeszcze GDDKiA zlikwidowa. I UZS. Bo dlaczego nie.

A gdzie ja napisa貫m o likwidacji Rady?

11 Data: Czerwiec 04 2012 19:04:10
Autor: Waldek Godel
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Dnia Mon, 4 Jun 2012 19:06:41 +0200, Robert_J napisa(a):

Tak jest. I jeszcze GDDKiA zlikwidowa. I UZS. Bo dlaczego
nie.

A gdzie ja napisa貫m o likwidacji Rady?

Nie wiem, tak samo jak nie wiem dlaczego w og鏊e o Radzie pisa貫. I chyba
nie chc wiedzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz康 mo瞠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m鏬豚y tego nie robi.

12 Data: Czerwiec 05 2012 08:35:27
Autor: Robert_J
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Nie wiem, tak samo jak nie wiem dlaczego w og鏊e o Radzie pisa貫.

Mo瞠 dlatego 瞠 Kolega mnie pyta czy si z nim zgadzam w m.in. tej kwestii? Skoro pisa o Radzie to odpowiedzia貫m te co my郵 o Radzie, takie trudne do zrozumienia? Poza tym nie z Tob dyskutowa貫m w tej cz窷ci w徠ku to po co si wtr帷asz?

I chyba
nie chc wiedzie.

Wystarczy przeczyta od pocz徠ku t cz窷 w徠ku 瞠by wiedzie. Wida za trudne to dla Ciebie...

13 Data: Czerwiec 05 2012 09:55:32
Autor: Waldek Godel
Re: Nowe kana造 w naziemnej tv cyfrowej ?!
Dnia Tue, 5 Jun 2012 08:35:27 +0200, Robert_J napisa(a):

[...]

Dyskutowa貫 z wszystkimi. Jak chcia貫 sobie tylko z kim podyskutowa, to
si to na priv robi.