Nowe karty dla bankowo¶ci

Data: 2010-09-20 08:41:33
Autor: xbartx
Nowe karty dla bankowo¶ci

http://osnews.pl/card-2-0-czyli-nowe-karty-platnicze-od-dynamics/

Czyżby i w bankowości nadeszła w końcu wszech obecna era 2.0?
Pomysły na pewno innowacyjne i niektóre wydają się być ciekawe. Czy jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to zwykle bywa, czas pokaże.

--
xbartx

Data: 2010-09-20 02:12:46
Autor: Tomasz [Bubon]
Nowe karty dla bankowo¶ci
On 20 Wrz, 10:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
http://osnews.pl/card-2-0-czyli-nowe-karty-platnicze-od-dynamics/

Czyżby i w bankowo¶ci nadeszła w końcu wszech obecna era 2.0?
Pomysły na pewno innowacyjne i niektóre wydaj± się być ciekawe. Czy
jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realn±
technologię czekaj±c± za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to
zwykle bywa, czas pokaże.

--
xbartx

Bardzo ciekawe. Może tym sposobem Amerykanie omin± karty chipowe?
Dwa największe plusy to  magnetyczny pasek, który programowany jest
tylko na czas transakcji oraz numer karty, który wy¶wietla się po
podaniu pinu.

Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

Data: 2010-09-20 11:37:30
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
Nowe karty dla bankowo¶ci
"Tomasz [Bubon]" napisał:

Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

A gdyby¶ przeczytał do końca?

Data: 2010-09-20 23:42:34
Autor: Tomasz [Bubon]
Nowe karty dla bankowo¶ci
On 20 Wrz, 11:37, "Slawek 'IDEall' Fydryk" <sfyd...@gmail-com.invalid>
wrote:
"Tomasz [Bubon]" napisał:

> Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

A gdyby¶ przeczytał do końca?

A gdyby¶ wypowiadał się na temat?

Data: 2010-09-21 09:11:55
Autor: Kamil Jońca
Nowe karty dla bankowo¶ci

wrote:
"Tomasz [Bubon]" napisał:

> Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

A gdyby¶ przeczytał do końca?

A gdyby¶ wypowiadał się na temat?
Przeczytaj do końca artykuł.
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-09-21 20:53:46
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
Nowe karty dla bankowo¶ci
"Tomasz [Bubon]" napisał:

A gdyby¶ wypowiadał się na temat?

Nie do¶ć, że leniwy, to i głupi.

Data: 2010-09-20 05:31:22
Autor: BK
Nowe karty dla bankowo¶ci
[...]

"Karta typu Mulitaccount pozwala nam na operowanie dwoma kontami
bankowymi za pomoc± jednej karty. Na tej karcie znajduj± się dwa
przyciski, umożliwiaj±ce zmianę konta przypisanego do karty. Aktualnie
wybrane konto sygnalizuje dioda."

Nie bardzo rozumiem sens - zwykle posiadanie dwoch (lub wiecej ROR)
sluzy temu zeby miec dwa (lub wiecej) niezalezne zrodla finansowania -
najlepiej dwa rozne banki, dwa rozne systemy platnicze - jak w jednym
cos "nie gra" to zawsze jest ten drugi, jak zgubimy karte to zawsze
jest ta druga. Jedna karta do dwoch kont to bajer bo zajmuje mniej
miejsca w portfelu ale traci sie duzo zalet posiadania dwoch
oddzielnych kart ;)

Data: 2010-09-20 13:13:36
Autor: xbartx
Nowe karty dla bankowo¶ci
Dnia Mon, 20 Sep 2010 05:31:22 -0700, BK napisał(a):

"Karta typu Mulitaccount pozwala nam na operowanie dwoma kontami
bankowymi za pomocÄ… jednej karty. Na tej karcie znajdujÄ… siÄ™ dwa
przyciski, umoĹĽliwiajÄ…ce zmianÄ™ konta przypisanego do karty. Aktualnie
[...]

No zależy, być może komuś będzie wygodniej mieć dwa konta w różnych bankach ale tylko jedną kartę debetową dla nich.
Ja jednak widzę dla niej takie rozwiązanie, że jedna karta czyli konto służy tylko do wypłat z bankomatów a druga tylko do płatności albo w sklepach albo tylko zdalnych - takie powiedzmy zabezpieczenie przez rozgraniczenie ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-21 00:21:12
Autor: Krzysiek
Nowe karty dla bankowo¶ci
On 20 Wrz, 14:31, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Nie bardzo rozumiem sens - zwykle posiadanie dwoch (lub wiecej ROR)
sluzy temu zeby miec dwa (lub wiecej) niezalezne zrodla finansowania

To jest raczej ułomna(*) wersja tego co oferuje Polbank w ramach
funkcjonalno¶ci debetowej:)

(*) - droższe i bardziej skomplikowane ale działa wszędzie.

Data: 2010-09-20 11:14:40
Autor: Artur Kosmal
Nowe karty dla bankowości
W dniu 2010-09-20 10:41, xbartx pisze:

[...]

zwykle bywa, czas pokaĹĽe.

w sumie to takie visa codesure z dodatkowymi ficzerami. poki co bardziej jako ciekawostka, niz odpowiedz na rzeczywiste zapotrzebowanie.

Data: 2010-09-20 12:27:41
Autor: konieczko
Nowe karty dla bankowości
[...]

Zajebiscie innowacyjne jak na debilnych jankesow. Do tego gruba swinia pierdoli glupoty, na chuj to komu jak wystarczy zwykla debetowka z chipem lub z PINem.  Amerykanie tkwia gleboko w sredniowieczu.

Data: 2010-09-20 21:25:43
Autor: Krzysztof Halasa
Nowe karty dla bankowości
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

Problem w tym, ze te karty nie rozwiazuja zadnego istniejacego problemu.
I to nie dlatego, ze nie ma zadnych problemow.

Zrobiliby karte chipowa z "kalkulatorem" zamiast wymyslac takie
dziwactwa.
Pasek moze sobie zostac, numer takze.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-21 00:24:08
Autor: Krzysiek
Nowe karty dla bankowo¶ci
On 20 Wrz, 21:25, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:

Problem w tym, ze te karty nie rozwiazuja zadnego istniejacego problemu.
I to nie dlatego, ze nie ma zadnych problemow.

5,7 miliona dolarów z funduszów inwestycyjnych poszło na marne;
choć może jeszcze się to rozwinie w sensownym kierunku.

Nowe karty dla bankowo¶ci