Nowe konto Polbanku - antybela!

Data: 2009-08-14 21:40:57
Autor: eg
Nowe konto Polbanku - antybela!
czy zakladajac to konto trzeba miec tez rachunek osobisty (np. eurobank wymaga zalozenia)? czy w umowie o prowadzenie rachunku jest rowniez oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym?

Data: 2009-08-14 21:50:13
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe konto Polbanku - antybela!
"eg" news:h64eju$lsc$1news.wp.pl

czy zakladajac to konto trzeba miec tez rachunek osobisty (np. eurobank
wymaga zalozenia)? czy w umowie o prowadzenie rachunku jest rowniez
oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym?

Niestety jeszcze nie posiadłem takie wiedzy :) Ot informacja nt. nowego
konta w Polbanku uzyskana od znajomego, który coś tam dzisiaj u nich
załatwiał i m. in. miał oferowany ww. produkt.

Data: 2009-08-14 22:15:16
Autor: eg
[...]

swoja droga to wyjatkowo nie fair - zakladasz w banku lokate (bo w koncu konto oszczednosciowe jest odpowiednikiem takiej lokaty) i bank kaze ci podpisac oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego! super! :(

Data: 2009-08-14 22:35:06
Autor: RobertS
[...]
to bardzo nie fair, ale skoro nikt tego bankowi nie zabronił to stosuje takie regulacje,
za każdym razem jak zdarza mi się zakładać lokatę i muszę podpisać zgodę na BTE to pytam po co? jeszcze mi żaden bankowy pracownik sensownie nie odp...

RobertS

Data: 2009-08-16 23:35:47
Autor: Arek

RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

  Pracownik na pierwszej linii ma wzór umowy i zdaje się nie jest władny
wykreślić tego zapisu z umowy. Nawet przyznali mi rację i co z tego.
Niestety do menadżerów-czubków nie ma dostępu.
  Teoretycznie egzekucja z BTE w przypadku lokaty ci nie grozi (kara za
jej zerwanie musiałaby przekroczyć jej kwotę - chyba niemożliwe), ale to
kwestia zasad i tępienia rozrostu biurokracji w postaci bezsensownych
zapisów.
  Powyższe oraz niemożliwość odbierania wyciągów w oddziale i maniakalny
upór w sprawie kserowania dowodu były przyczynami dla których nie założyłem
konta w Polbanku. Napisałem w tych sprawach na ich e-mail - żadnej odpowiedzi.

Arek

Data: 2009-08-17 08:45:41
Autor: RobertS
[...]

Ale tak jest w wielu (większości? wszystkich?) bankach. Zakładasz lokatę i musisz się zgodzić na BTE, bo inaczej się nie da ;-(

[...]

Wiem, że nie grozi...w takim razie po co?

[...]
Nie lubisz jak wyciągi przychodzą na adres korespondencyjny?

Na reklamacje, emaile...oni nie reagują, a jak już to wklejają jakąś std. odp. (często zupełnie niezwiązaną z probleme) i to wszystko ;-(

RobertS

Data: 2009-08-15 19:49:21
Autor: jureq
Nowe konto Polbanku - antybela!