Nowe laczki, ale jakie???

Data: 2009-05-01 16:09:06
Autor: Mystik
Nowe laczki, ale jakie???
Cześć

Użytkownik "Darek F." <filonxxxl@wp.pl> napisał w wiadomości news:gter4m$9da$1news.wp.pl...

Nie zalezy mi zbyt na wykladaniu sprzeta na boki do granic przyczepnosci opon a raczej na spokojnym prowadzeniu po naszych niezbyt rownych "drogach"

To ja może dla odmiany na temat.
Osobiście używałem Metzelera i nie miałem żadnych problemów z jakimikolwiek, koleinami, tarkami itp.
Nerwowe zachowanie może być związane zarówno z cisnieniem w oponach (co sprawdziłeś), ale również ze stanem zawieszenia jako takiego.
Oczywiście B12 jest dość "pływającym" motocyklem, więc może po prostu zbyt dużo od niego wymagasz?

pozdr.
Mystik

Nowe laczki, ale jakie???