Nowe lampki na DX

Data: 2011-11-16 16:14:11
Autor: piecia aka dracorp
Nowe lampki na DX
Witam
Akurat zacząłem przeszukiwać DX w poszukiwaniu jakieś lampki dla znajomego. No i zauważyłem, że pojawiło się pełno nowych lampek np.
zasilanie 4xAA ale zewnętrzne: <http://www.dealextreme.com/p/xc-997a-3w-3-
mode-1200-lumen-white-led-bike-light-4-x-aa-82138> lub <http://infobot.pl/
r/22aF> (gdyby wszystko było razem to warto było by nad nią pomyśleć).

I pełno takich za ~50$ np.
http://www.dealextreme.com/p/eastward-yj-e02-hrc20-30mn-mc-e-3-mode-800-
lumen-led-bike-light-set-4-18650-50946> lub <http://infobot.pl/r/22aH>
i ta
<http://www.dealextreme.com/p/p7-water-resistant-ssc-p7-3-mode-1200-lumen-
white-led-bike-light-with-battery-pack-set-82734> lub <http://infobot.pl/
r/22aI>.

Co to za akcja? Fakt że większość lampek na zdjęciach figuruje  jako czołówki.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-16 17:46:57
Autor: Wojtas
Nowe lampki na DX
W dniu 2011-11-16 17:14, piecia aka dracorp pisze:

Witam
Akurat zacząłem przeszukiwać DX w poszukiwaniu jakieś lampki dla
znajomego. No i zauważyłem, że pojawiło się pełno nowych lampek np.

Rwa, mógłbyś poprawnie wklejać linki?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-11-16 16:54:49
Autor: piecia aka dracorp
Nowe lampki na DX
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:46:57 +0100, Wojtas napisał(a):

Rwa, mógłbyś poprawnie wklejać linki?

To znaczy?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-16 17:14:38
Autor: Ryszard Mikke
Nowe lampki na DX
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:46:57 +0100, Wojtas napisał(a):

> Rwa, mógłbyś poprawnie wklejać linki?

To znaczy?

No wiesz, jakos tak, zeby dalo sie kliknac.
Zeby polamane nie byly i jakichs znaczkow typu '>' nie mialy podoklejanych na
koncu. Jakies narzedzie typu http://goo.gl/ mogloby Ci sie tez przydac.

--
rmikke

Data: 2011-11-16 18:21:59
Autor: piecia aka dracorp
Nowe lampki na DX
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:14:38 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

No wiesz, jakos tak, zeby dalo sie kliknac.
Zeby polamane nie byly i jakichs znaczkow typu '>' nie mialy
podoklejanych na koncu. Jakies narzedzie typu http://goo.gl/ mogloby Ci
sie tez przydac.

No przecież są skrócone. Specjalnie użyłem infoboota i umieściłem linki w <>. Może czytnik je połamał.
A co do tego gdzie prowadzą to z DX coś jest nie tak. Jak się przesunie stronę na sam dół to można znaleźć właściwą treść.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-16 20:24:15
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Nowe lampki na DX
Dnia 16.11.2011 19:21 użytkownik piecia aka dracorp napisał :
[...]

Dziwnym trafem połamał wszystkim. A te <> to po co?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-11-16 19:46:21
Autor: piecia aka dracorp
Nowe lampki na DX
Dnia Wed, 16 Nov 2011 20:24:15 +0100, Mikołaj \"Miki\" Menke napisał(a):

Dziwnym trafem połamał wszystkim. A te <> to po co?

Kiedyś to pomagało w niełamaniu linków ale widać już to nie działa. Następnym razem będę wklejał od nowej linii, dodatkowo skrócone.

Moja wina...

Jakby ktoś szukał lampek na rower na DX to zmieniły swoje położenie:
DealExtreme > Sports and Outdoors Supplies > Bike Accessories > Bike Lights and Electronics
lub
http://infobot.pl/r/22b4
Chyba jakieś ostatnio zmiany zachodzą na DX, bo niektóre strony tragicznie wyglądają.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-16 18:04:46
Autor: ToMasz
Nowe lampki na DX
W dniu 16.11.2011 17:54, piecia aka dracorp pisze:
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:46:57 +0100, Wojtas napisał(a):

Rwa, mógłbyś poprawnie wklejać linki?

To znaczy?

kliknij w swoje linki to zobaczysz dokąd prowadza.

Data: 2011-11-16 20:31:22
Autor: Michał Krawczyk
Nowe lampki na DX
piecia aka dracorp wrote:
Akurat zacząłem przeszukiwać DX w poszukiwaniu jakieś lampki ...

Też zaczałem przeglądać ostatnio i zastanawiam się jaka jest przewaga lampek typowo rowerowych nad np taką Ultrafire WF-501B: http://tinyurl.com/cma8ob9 i innymi jej warjacjami. Jedyne czego sie boję to kąt świecenia, ale to nie musi być problmem bo nie szukam lampy w teren, raczej na miasto. Ta która wkleiłem może być nawet za mocna, ale na 30% mocy powinno być ok. Da się kupić coś ciekawszego za powiedzimy $20? Pozdrawiam,
Michał

Data: 2011-11-17 00:35:59
Autor: Szuwarek_2
Nowe lampki na DX
Michał Krawczyk pisze:
piecia aka dracorp wrote:
[...]

Kupiłem coś podobnego (z innej firmy). Po tygodniu jeżdżenia przez las, wytrzęsła się dioda oraz elektronika i zaczęły latać po całej latarce, aż wszystko zgasło. Będę reklamować. Ale i tak wygląda na zbyt delikatne do systematycznego jeżdżenia po leśnych drogach. Na usprawiedliwienie latarki dodam, że nie mam amortyzatorów.

Data: 2011-11-17 01:45:36
Autor: pejot
Nowe lampki na DX
On 16 Lis, 18:35, Szuwarek_2 <zibi...@wp.pl> wrote:
Michał Krawczyk pisze:

> [...]

do systematycznego jeżdżenia po leśnych drogach. Na usprawiedliwienie
latarki dodam, że nie mam amortyzatorów.

Mylisz się, mój znajomy kupił ok. 2 lata temu ultrafire i do tej pory
z nią jeździ w ekstremalnych warunkach. Nic jej się nie dzieje. Sam ją
kilkukrotnie na wycieczki brałem i wrażenia są jak najbardziej
pozytywne.

Data: 2011-11-17 20:04:31
Autor: Dominik Mirowski
Nowe lampki na DX
piecia aka dracorp wyklepał(a) :

I pełno takich za ~50$ np.
http://infobot.pl/r/22aH

Tego Eastward YJ-E02 już opisywałem - szkoda czasu
http://goo.gl/cEUCi

--
Dominik Mirowski
www.light-test.info