Nowe lampki na DX

Data: 2011-11-16 20:31:22
Autor: Michał Krawczyk
Nowe lampki na DX
piecia aka dracorp wrote:
Akurat zacząłem przeszukiwać DX w poszukiwaniu jakieś lampki ...

Też zaczałem przeglądać ostatnio i zastanawiam się jaka jest przewaga lampek typowo rowerowych nad np taką Ultrafire WF-501B: http://tinyurl.com/cma8ob9 i innymi jej warjacjami. Jedyne czego sie boję to kąt świecenia, ale to nie musi być problmem bo nie szukam lampy w teren, raczej na miasto. Ta która wkleiłem może być nawet za mocna, ale na 30% mocy powinno być ok. Da się kupić coś ciekawszego za powiedzimy $20? Pozdrawiam,
Michał

Data: 2011-11-17 00:35:59
Autor: Szuwarek_2
Nowe lampki na DX
Michał Krawczyk pisze:
piecia aka dracorp wrote:
[...]

Kupiłem coś podobnego (z innej firmy). Po tygodniu jeżdżenia przez las, wytrzęsła się dioda oraz elektronika i zaczęły latać po całej latarce, aż wszystko zgasło. Będę reklamować. Ale i tak wygląda na zbyt delikatne do systematycznego jeżdżenia po leśnych drogach. Na usprawiedliwienie latarki dodam, że nie mam amortyzatorów.

Data: 2011-11-17 01:45:36
Autor: pejot
Nowe lampki na DX
On 16 Lis, 18:35, Szuwarek_2 <zibi...@wp.pl> wrote:
Michał Krawczyk pisze:

> [...]

do systematycznego jeżdżenia po leśnych drogach. Na usprawiedliwienie
latarki dodam, że nie mam amortyzatorów.

Mylisz się, mój znajomy kupił ok. 2 lata temu ultrafire i do tej pory
z nią jeździ w ekstremalnych warunkach. Nic jej się nie dzieje. Sam ją
kilkukrotnie na wycieczki brałem i wrażenia są jak najbardziej
pozytywne.

Nowe lampki na DX