Nowe logo wojska polskiego...

Data: 2009-08-14 04:17:51
Autor: Tzva Adonai
Nowe logo wojska polskiego...
Ten naburmuszony orzeł z przydużą koroną sprawia komiczne
wrażenie... ;}

Foto: http://bi.gazeta.pl/im/1/6927/z6927621X.jpg

PRZEGLĄD PRASY. Polska armia ma pierwszy w swojej historii znak
promocyjny - podaje "Dziennik". Chcielibyśmy, alby w przyszłości był
powszechnie rozpoznawalny, Tak jak Coca-Cola czy WOŚP - planuje Michał
Łazowski z departamentu promocji MON.

Znak umieszczono już w winiecie serwisu Wojska Polskiego. Oficjalnie
zostanie zaprezentowany jutro, podczas uroczystości z okazji Święta
wojska Polskiego.

Projekt kosztował 22 tys. zł, a jego autorem jest Andrzej Pągowski,
artysta plastyk, który wcześniej zaprojektował dla MON serię plakatów
promocyjnych "Zawód - żołnierz".

Data: 2009-08-14 11:41:49
Autor: Andrzej Kokakolski
Nowe logo wojska polskiego...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Ten naburmuszony orzeł z przydużą koroną sprawia komiczne
wrażenie... ;}

Foto: http://bi.gazeta.pl/im/1/6927/z6927621X.jpg

Naburmuszony? Podobny raczej do tego:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:United_States_Postal_Service_Logo.svg

Rozmiar korony wprost idealny a komiczne, a raczej tragikomiczne wrazenie sprawia autor tego watku.

AK

Data: 2009-08-14 13:45:23
Autor: Tzva Adonai
Nowe logo wojska polskiego...
Podobny raczej do tego:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:United_States_Postal_Service_Logo.svg

Nawet amerykańskie logo pocztowe wygląda o wiele poważniej od tej wyściubionej
kuropatwy w carskiej koronie....

Data: 2009-08-14 11:52:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Nowe logo wojska polskiego...
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):
> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/File:United_States_Postal_Service_Logo.svg

Nawet amerykańskie logo pocztowe wygląda o wiele poważniej od tej

Pan chyba jest ornitologiem o specjalnosci: "Powaga ptakow"   :)

AK --

Data: 2009-08-14 13:50:30
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 11:41:49 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Rozmiar korony wprost idealny a komiczne, a raczej tragikomiczne wrazenie sprawia autor tego watku.

Określenie "pokurwieniec" jest najbardziej adekwatne, dla
jakośnazwania kondycji kupulca.
Piotr

Data: 2009-08-14 14:08:19
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9fcc4976-4a5f-43f2-853b-fd631d69e3fa24g2000yqm.googlegroups.com...
Ten naburmuszony orzeł z przydużą koroną sprawia komiczne
wrażenie... ;}

Foto: http://bi.gazeta.pl/im/1/6927/z6927621X.jpg

I ten żydowski krzyż...

boukun

Data: 2009-08-14 14:16:02
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 14:08:19 +0200, boukun napisał(a):

I ten żydowski krzyż...

To dobra para, kupa i ten specjalista od praw człowieka, he, he... Ty se zdajesz sprawe halsfrał, że to zydoski pomysł i takież zajęcie?
Może kiedyś, coś o tym pastowałeś, bo sam nie wymyślisz...
Piotr

Data: 2009-08-14 14:37:48
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:106ddgl52pjd5.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz jeszcze coś ty ludzka szmato ze Śląska do powiedzenia? Zaczynasz głupi Piotrusiu powoli do swoich uposledzeń się przyznawać jak widzę, bo taki kurewski charakter...

boukun

Data: 2009-08-14 15:47:50
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 14:37:48 +0200, boukun napisał(a):

Masz jeszcze coś ty ludzka szmato ze Śląska do powiedzenia? Zaczynasz głupi Piotrusiu powoli do swoich uposledzeń się przyznawać jak widzę, bo taki kurewski charakter...

Ty sobie nie pozwalaj bezmózgi cwelu, krów z toba nie pasałem, a szmat
i kurew sobie w rodzinie poszukaj.
No i masz, he, he, staniesz koło chama, żeby w łeb strzelić, a ten się
od razu pospolituje.
Piotr

Data: 2009-08-14 23:21:07
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dx8nr4f8k9w0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupia, prymitywna szmata ze Śląska trolluje...

boukun

Data: 2009-08-14 23:28:33
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 23:21:07 +0200, boukun napisał(a):

Głupia, prymitywna szmata ze Śląska trolluje...

Już ci pisałem nieuku, szmat sobie poszukaj w rodzinie, mniej się
namęczysz, cwelu.
Piotr

Data: 2009-08-14 23:46:45
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1br3o6xv9eqgv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Szmato ze Śląska, szukasz chuja do dupy?

boukun

Data: 2009-08-14 23:55:05
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 23:46:45 +0200, boukun napisał(a):

Szmato ze Śląska, szukasz chuja do dupy?

Nie, skąd? Co ty wałkun, do mnie z awansami? Już zupełnie cię porąbało
od tego męczenia fredzia przy tube8. Zrób sobie dobrze i idź spać,
cwelusiu, może Willy ci sie przysni?
A jutro srana sobie przypomnisz kto w twojej rodzinie zasługuje na
miano wiceszmaty.
Piotr

Data: 2009-08-15 00:06:42
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tdruo3mnnsmm$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Szmata ze Śląska, głupi Piotruś się chwali, że mu nie staje i nie ma juz żadnych uciech na ziemi, poza lataniem za innymi po portalach i wypisywaniu z zawiści na innych idiotycznych pyskówek.

boukun

Data: 2009-08-15 00:11:18
Autor: Piotr
Nowe logo wojska polskiego...
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:06:42 +0200, boukun napisał(a):

Szmata ze Śląska, głupi Piotruś się chwali, że mu nie staje i nie ma juz żadnych uciech na ziemi, poza lataniem za innymi po portalach i wypisywaniu z zawiści na innych idiotycznych pyskówek.

Pobranzlowałeś sobie już? Zamiast tu pyszczyć jakies głupawe
oszczerstwa lepiej już bierz szabelkę w dłoń, nasz ty rycerzyku
wałkunskiej wulcerii...
A teraz już spierdalaj...
Piotr

Data: 2009-08-15 00:21:18
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1p7gpvy5yvrd9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś udaje głupszego niż jest, popyskował prostactwa i chce teraz spierdlać...

boukun

Data: 2009-08-15 00:06:49
Autor: awe
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo - zreszta tak samo jak kiepsko zarzadzana armia przez Klicha. To ewidentny i powszechny co gorsza brak profesjonalizmu w kadrach PO.
awe

Data: 2009-08-15 09:34:50
Autor: Tzva Adonai
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo

Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..

Data: 2009-08-15 11:19:51
Autor: awe
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:54b8.00000004.4a86651anewsgate.onet.pl...
Straszne to logo

Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..
-- -- -- -- -- -- --
to logo jest do dupy i sie zgadzam z Toba w pelni. Jeszcze zaplacono za to 22 tys zl - chyba tylko po to zeby dokonac drugiego zamowienia i poprawic to pierwsze
awe

Data: 2009-08-15 11:23:00
Autor: raff
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo
Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..

Juz ty wiesz, gnido za co ci sie dostalo.

R.

Data: 2009-08-16 22:37:57
Autor: boukun
Nowe logo wojska polskiego...

[...]

Zobacz od 2 minuty 51 sekundy szóstej części filmu, krzyż w koronie jest symbolem masońskim. Wojsko polskie służy masonerii, a ja o tym mówiłem http://www.youtube.com/watch?v=S4UsAkqxN4I&feature=related

boukun

Nowe logo wojska polskiego...