Nowe logo wojska polskiego...

Data: 2009-08-15 00:06:49
Autor: awe
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo - zreszta tak samo jak kiepsko zarzadzana armia przez Klicha. To ewidentny i powszechny co gorsza brak profesjonalizmu w kadrach PO.
awe

Data: 2009-08-15 09:34:50
Autor: Tzva Adonai
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo

Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..

Data: 2009-08-15 11:19:51
Autor: awe
Nowe logo wojska polskiego...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:54b8.00000004.4a86651anewsgate.onet.pl...
Straszne to logo

Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..
-- -- -- -- -- -- --
to logo jest do dupy i sie zgadzam z Toba w pelni. Jeszcze zaplacono za to 22 tys zl - chyba tylko po to zeby dokonac drugiego zamowienia i poprawic to pierwsze
awe

Data: 2009-08-15 11:23:00
Autor: raff
Nowe logo wojska polskiego...
Straszne to logo
Mnie się za to dostało, ciebie pewnie nikt nie ruszy, boś genetyczny patriota..

Juz ty wiesz, gnido za co ci sie dostalo.

R.

Nowe logo wojska polskiego...