Nowe metody logowania - wrażenia

Data: 2019-09-15 19:55:52
Autor: Wojtek
Nowe metody logowania - wrażenia
On 14/09/2019 11:30, Wojciech Bancer wrote:
No to po kolei:
2) Citibank

Nie mam konta tylko sama KK i po prostu poprosilo o kod z SMS.

3) Alior bank

I kantor i tmup poprosilo o kod sms, nie bylo nigdzie pola dodania
urzadzenia do zaufanych.

Data: 2019-09-17 18:35:04
Autor: Slavekk
W dniu 2019-09-16 o 00:55, Wojtek pisze:
On 14/09/2019 11:30, Wojciech Bancer wrote:

3) Alior bank

I kantor i tmup poprosilo o kod sms, nie bylo nigdzie pola dodania
urzadzenia do zaufanych.

Nieprawda.
Przegapiłeś "Zapisz przeglądarkę jako zaufaną na 90 dni i pomiń ten krok w przyszłości" na drugim ekranie logowania.

Sławek

Data: 2019-09-18 11:46:06
Autor: AS
W dniu 17.09.2019 o 18:35, Slavekk pisze:
[...]

U mnie w kantorze była opcja zapamiętania przeglądarki, choć w pierwszej chwili jej nie zauważyłem.

W którym miejscu w TMUB (T-Mobile) miałeś opcję zapamiętania? Ja jej nie widzę, a na dodatek po zalogowaniu ciągle nęka mnie okienkiem żeby włączyć potwierdzanie aplikacją..

Data: 2019-09-18 12:51:30
Autor: Wojtek
On 17/09/2019 13:35, Slavekk wrote:
[...]

Hmm, nie widzę (w drugim kroku) ani w kantorze ani w tmub.

W tmub mam tylko haslo + ponizej ikonke oka i klawiatury. Przeszukujac
stronę i kod strony nie widzę nigdzie wzmianki "zapisz".

Najnowszy Firefox na macOS. Safari też nie oferuje dodatkowych opcji.

w.

Data: 2019-09-18 10:53:15
Autor: Dawid Rutkowski
Nowe metody logowania - wrażenia
W kantorze w TRZECIM kroku (czyli przy wpisywaniu hasła SMS).

Nowe metody logowania - wrażenia