Nowe metody logowania - wrażenia

Data: 2019-09-17 11:52:28
Autor: Michał Jankowski
Nowe metody logowania - wrażenia
Citek zaktualizował mi aplikację w telefoniku.

Aplikacja:

1. nie oferuje już logowania odciskiem palca

2. zachęca do aktywowania "citi mobile token" ale po próbie nadania pinu wyrzuca "tymczasowy błąd"

Moje kondolencje.

   MJ
PS. I pomyśleć, że wybrałem kiedyś citka, (m.in.) dlatego, że miał prawdziwe oddziały...

Data: 2019-09-17 13:17:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-09-17, Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:

[...]

PS. I pomyśleć, że wybrałem kiedyś citka, (m.in.) dlatego, że miał prawdziwe oddziały...

To z naciskiem chyba na miał ;)

W Poznaniu to teraz chyba tylko "oddziały" galeriane oferujące jakieś walizki
za karty + 1 oddział Citi Gold w Bałtyku, który chyba jest do obsługi Tylko Poważnych Klientów.

Wygodnie z oddziałami to chyba tylko PKO BP, który (o dziwo) ma całkiem
sprawny interfejs www oraz apkę. Ale nie patrzyłem w taryfy prowizji.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-09-17 13:33:43
Autor: Michał Jankowski

W dniu 17.09.2019 o 13:17, Wojciech Bancer pisze:
> On 2019-09-17, Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
>
> [...]
>
> To z naciskiem chyba na miał ;)

Z naciskiem. Za to mbank nie miał oddziałów a ma. :)

> Wygodnie z oddziałami to chyba tylko PKO BP, który (o dziwo) ma całkiem
> sprawny interfejs www oraz apkę. Ale nie patrzyłem w taryfy prowizji.

PKO też mam od zawsze i system ma spoko, ale przecież jeszcze nie dostosowali do dyrektywy, więc strach się bać.

   MJ

Data: 2019-09-17 14:21:11
Autor: J.F.
On 2019-09-17, Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[...]

> [...]

PKO też mam od zawsze i system ma spoko, ale przecież jeszcze nie dostosowali do dyrektywy, więc strach się bać.

A prowizje? Zerwalem z nimi, gdy wszysci obnizali oplaty, a oni podnosili.
No i w tych oddzialach jakos za duze kolejki - nawet raz na rok, to za dlugo bylo.

I wycieli mi raz numer, a niby juz po zerwaniu ... oj, nie lubie ich.

Maja jeszcze Inteligo, z tego jestem zadowolny, ale tam oddzialow nie ma.

J.

Data: 2019-09-23 16:48:32
Autor: ąćęłńóśźż
Nowe metody logowania - wrażenia
No niestety ręce opadają, historia rachunku lub karty starsza niż 90 dni wymaga... podania kodu ze zdrapki (lub czegośtam z aplikacji IKO, nie ma mowy o SMS-ie), no tylko jakaś informatyczna qrwa mogła to wymyśleć, to chyba jedna sztuka karty zdrapek na jedno porządne szukanie czegoś w historii pójdzie!!

-- -- -
PKO też mam od zawsze i system ma spoko, ale przecież jeszcze nie dostosowali do dyrektywy

Data: 2019-09-23 19:39:32
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d88db41$1$505$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

a) widac tak ma byc, pretensje do Unii,
b) archowizwowac sobie wyciagi,
c) przejsc na hasla SMS :-)

-- -- -

Data: 2019-10-24 13:45:29
Autor: ąćęłńóśźż
Nowe metody logowania - wrażenia
Obejście:
Historia przelewów wykonanych do odbiorców zaufanych nie wymaga dodatkowej autoryzacji.
Z kolei upierdliwe są co najwyżej 2-letnie okresy wyszukiwania transakcji (można rolować, np. 15-03-2011 -> 15-03-2013, ale to czas zajmuje).

Data: 2019-09-27 09:09:43
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu poniedziałek, 23 września 2019 16:48:37 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
[...]

na 100% działa z kodem SMS. może nie masz ich podpiętych/aktywnych SMS?
ustawienia -> autoryzacja -> kody SMS -> status narzędzia -> aktywny
tak jest u mnie i przy próbie przeglądania historii przychodzi SMS ...

Data: 2019-09-30 09:23:21
Autor: ąćęłńóśźż
Nowe metody logowania - wrażenia
Czyli nadal qrestwo informatyczne.

-- -- -
i przy próbie przeglądania historii przychodzi SMS.

Data: 2019-09-18 07:52:07
Autor: Heniek
Nowe metody logowania - wrażenia
Może mieli awarię, że wywalalo.
Przed chwilą się logowalem, apka proponowała token lub palec.. Wybrałem palec, przy okazji trzeba utworzyć nowe hasło, 6 cyfr. W ustawieniach należy wybrać sposób logowania. I działa.

Nowe metody logowania - wrażenia