Nowe miedzymordzie BP

Data: 2020-07-03 14:59:19
Autor: radekp@konto.pl
Nowe miedzymordzie BP
Thu, 2 Jul 2020 22:33:09 +0200, w
<5efe4486$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, ±ćęłń󶼿 <a@e.pl> napisał(-a):

Czy Oni już maj± emerytów w d...?
Przed wyborami???
Jak w tym nowym g... znaleĽć zdefiniowanych odbiorców -> historię transakcji z nimi?

U mnie nic się nie zmieniło.

Data: 2020-07-03 17:32:44
Autor: ±ćęłń󶼿
Nowe miedzymordzie BP
Jak± masz ¶cieżkę do odbiorców zdefiniowanych -> Historia (danego odbiorcy)?

-- -- -
U mnie nic się nie zmieniło.

Data: 2020-07-03 17:34:02
Autor: Kamil Jońca
Nowe miedzymordzie BP
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

[...]

Ale BP to "Bank Pocztowy" czy PKO BP?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-07-04 08:50:59
Autor: cef
Nowe miedzymordzie BP
W dniu 2020-07-03 o 17:34, Kamil Jońca pisze:
[...]

A ja tylko rzuciłem okiem i pomy¶lałem, że literówka BNP :-)

Data: 2020-07-05 17:35:02
Autor: Akarm
Nowe miedzymordzie BP
W dniu 2020-07-04 o 08:50, cef pisze:

Ale BP to "Bank Pocztowy" czy PKO BP?

:D

A ja tylko rzuciłem okiem i pomy¶lałem, że literówka BNP :-)

Ciekawe, co wspólnego z grup± o bankach może mieć koncern paliwowy?

--
-          Akarm

Data: 2020-07-05 18:05:36
Autor: Kamil Jońca
Nowe miedzymordzie BP
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

A ja tylko rzuciłem okiem i pomy¶lałem, że literówka BNP :-)

Ciekawe, co wspólnego z grup± o bankach może mieć koncern paliwowy?

Np. może mieć wspóln± promocję czy kartę lojalno¶ciow±. Może jeste¶ zbyt
młody, żeby pamiętać, że Citi miało KK wspólnie z BP. Każdy zakup
opłacony t± kart± nabijał punkty.
KJ

Data: 2020-07-06 12:18:12
Autor: Akarm
Nowe miedzymordzie BP
W dniu 2020-07-05 o 18:05, Kamil Jońca pisze:

Np. może mieć wspóln± promocję czy kartę lojalno¶ciow±. Może jeste¶ zbyt
młody, żeby pamiętać, że Citi miało KK wspólnie z BP. Każdy zakup
opłacony t± kart± nabijał punkty.

I dlatego nowy interfejs stacji benzynowych należy omawiać na grupie bankowej? No to faktycznie, pewnie jestem na to za młody...

.... bo jeszcze aż tak mocno rozumu mi nie odebrało.

--
-          Akarm

Data: 2020-07-06 12:32:38
Autor: Kamil Jońca
Nowe miedzymordzie BP
[...]

Nie pytałe¶ się o interfejs tylko o koncern paliwowy.
A skrót BP może w kontek¶cie grupy mieć co najmniej 2 rozwinięcia, o
czym wcze¶niej napisałem.

EOT z mojej strony.

KJ

Data: 2020-07-06 12:34:13