Nowe mieszkanie, usterki, terminy

Data: 2013-09-06 20:00:28
Autor: Budzik
Nowe mieszkanie, usterki, terminy
Ponad 5 lat temu kupiłem mieszkanie, od dewelopera, nowe.
Po dwóch latach na scianach pojawiły sie rysy, pekniecie.
Deweloper naprawił.
niestety obecnie pojawiły sie znowu rysy.
Deweloper odmówił naprawy twierdząc, ze minał 5 letni okres gwarancji.

Nic, naprawiamy.
Okazuje sie, ze rysy, odparzenia pojawiły sie dokładnie w tych samych miejscach.
Naprawa została wykonana jakimis tasmami (papierowymi???) an ie standardową tasmą antyrysową.

Pytanie:
Czy mozna oczekiwac od dewelopera naprawy w związku z tym, ze to sa usterki po naprawie sprzed 3 lat?

Czy ma znaczenie ewidentnie złe wykonanie napraw?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Nowe mieszkanie, usterki, terminy