Nowe moto z UK

Data: 2011-01-12 09:03:59
Autor: Carramba
Nowe moto z UK
Tak sobie lukam i wychodzi mi ze nowe mooto z UK moze byc nawet 30% tansze od tego z salonu w PL, opłat chyba u nas potem zadnych nie ma? Je¶li kupuję nowy w salonie i mam pierwsza rejestracje w kraju to chyba zadnych ekstra dodatków Pan Rostowski nie wymyslil? W koncu on tez człowiek Królowej w zasadzie.

Data: 2011-01-12 01:40:46
Autor: wadimd@gmail.burek.com
Nowe moto z UK
On 12 Sty, 09:03, "Carramba" <carra...@op.pl> wrote:
[...]

Za pojazd nowy (tzn z < 6000km przebiegu LUB młodszy niż 6 miesięcy)
trzeba zapłacić VAT 23% ;-) Tak jest w przypadku samochodów i dla
motocykli pewno jest tak samo...

wd

Data: 2011-01-12 11:35:06
Autor: mleko
Nowe moto z UK
On 2011-01-12 10:40, wadimd@gmail.burek.com wrote:

Za pojazd nowy (tzn z<  6000km przebiegu LUB młodszy niż 6 miesięcy)
trzeba zapłacić VAT 23% ;-) Tak jest w przypadku samochodów i dla
motocykli pewno jest tak samo...

Zawsze mozna zarejestrowac moto na siebie w UK (nic to nie kosztuje), zaplacic TAX i ubezpieczenie i jezdzic w Polsce. Po pol roku przerejestrowac.
Tylko wypada wymienic lampke na taka, aby nie oslepiala i pamietac o ubezpieczeniu, ktore obowiazuje za garanica UK. TAX prawdopodobnie daloby sie unikn±c :)

Data: 2011-01-12 09:02:37
Autor: jeszua
Nowe moto z UK
On 12 Sty, 11:35, mleko <ml...@mleko.ml> wrote:
Zawsze mozna zarejestrowac moto na siebie w UK (nic to nie kosztuje),

alez kombinujecie. faktura eksportowa vat 0% (zamiast wliczonych w
cene 20%), vat u nas i jeszcze tylko transport i zmiana lampy do pelni
szczescia
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2011-01-13 00:43:06
Autor: marider
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-12 10:40, wadimd@gmail.burek.com pisze:
[...]

Na pewno, nazywaja sie papierki : VAT-23 oraz VAT-10 takze nie wiem czy sie tak-to oplaca... Nie wspominajac o kosztach ubezpieczenia moto na Wyspach (do rejestracji w DVLa musisz miec UK adres zdaje sie tez) czy pozniejszych ewentualnych kombinacjach z tzw. Ubezpieczeniem Granicznym w Polsce i Policja jakbys chcial polatac na zoltych blachach po naszym "pieknym" kraju ;)

Przerabialem temat w listopadzie takze oprocz zmiany VATu na 23% (zamiast 22% poprzednio) informacja jest z 1 reki. Inaczej moto musi miec conajmniej 6000 km przebiegu _i_ byc starsze niz pol roku zeby zadzial "magiczny" druczek VAT-24 (i VAT-25 pozniej).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-01-13 07:44:57
Autor: Carramba
Nowe moto z UK
zatem jest chyba ta, czy sie nie myle? Motor cena brutto 35.ooo zł w UK, po odjecie 20% VATU wychodzi ok 29.000 zł, na FV eksportow±. W Polsce dopłaca do 29.000 zł VAT 23% i wychodzi 29.000 + VAT = 35670 zł.
W salonie w Ryesyowie motorek stoi za 41.000 y, golas, zatem jestem do przodu jakies 5 000 zeta. Zawsze cos.
A i UK wersja jest z kuframi, u nas golas. Czyli kolejne 3ooo zl.
Dobrze kombinuje?

Data: 2011-01-13 08:19:34
Autor: marider
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-13 07:44, Carramba pisze:
[...]

Dolicz transport (~800zl) + europejska przednia lampe pewnie ze 2 tys zl (chyba zebedziesz liczyl na szczescie lub kupic uzywana ktora nie bedzie uszkodzona, porysowana itp itd) :) Wychodzi pi razy drzwi tyle co u dealera tutaj przy upuscie i niewiadomo co z gwarancja.. Ale Twoja kasa i ew. moto :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-01-13 11:51:25
Autor: Inead
Nowe moto z UK

[...]

A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie ¶wiec± tak, że jeste¶ lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przegl±dy tech.

Data: 2011-01-13 10:59:29
Autor: AZ
Nowe moto z UK
On 2011-01-13, Inead <a.frost@gazeta.pl> wrote:

A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglądy tech.
Szkoda tylko, ze jadac samemu w nocy zamiast oswietlac sobie pobocze drogi
w poszukiwaniu chociazby jelonkow (nie doktorski?) oswietlamy sobie srodek
drogi.

Sam tez jezdze na angielskiej ale jednak wolalbym doswielic sobie pobocze.
Zaden policjant mnie w lampe jeszcze nie zagladal :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-13 12:33:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nowe moto z UK
AZ napisał(a):
Sam tez jezdze na angielskiej ale jednak wolalbym doswielic sobie pobocze.

To jezdzij pałerslajdem w odpowiednia strone.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-13 11:43:10
Autor: AZ
Nowe moto z UK
On 2011-01-13, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Sam tez jezdze na angielskiej ale jednak wolalbym doswielic sobie pobocze.

To jezdzij pałerslajdem w odpowiednia strone.

Tak tez robie ale nie chcialem wprowadzac zamieszania na preclu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-13 13:30:31
Autor: The_EaGle
Nowe moto z UK
On 2011-01-13, Inead<a.frost@gazeta.pl>  wrote:

A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś
lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglÄ…dy tech.

[...]

Nie wiem jak w moto ale w samochodach lampy z UK Ĺ›wiecÄ… symetrycznie a te z kontynentu asymetrycznie. Nie jest tak samo przypadkiem  w moto?
Zawsze to policja z UK denerwowała się jak samochód z kontynentu jeździł po drogach i oślepiał a nie na odwrót.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-01-13 12:34:28
Autor: masti
Nowe moto z UK
Dnia pięknego Thu, 13 Jan 2011 13:30:31 +0100 osobnik zwany The_EaGle
wystukał:

On 2011-01-13, Inead<a.frost@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Nie wiem jak w moto ale w samochodach lampy z UK świecą symetrycznie a
te z kontynentu asymetrycznie.

lamy z UK świecą niesymetrycznie tylko w drugą stronę. Symetryczne są lampy z USA

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-13 13:37:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nowe moto z UK
masti napisał(a):
lamy z UK świecą niesymetrycznie tylko w drugą stronę. Symetryczne są lampy z USA

A te z afryki swieca na czarno. Australijskie swieca do gory nogami.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-13 12:44:39
Autor: masti
Nowe moto z UK
Dnia pięknego Thu, 13 Jan 2011 13:37:52 +0100 osobnik zwany Kamil Nowak
'Amil' wystukał:

masti napisał(a):
lamy z UK świecą niesymetrycznie tylko w drugą stronę. Symetryczne są
lampy z USA

A te z afryki swieca na czarno. Australijskie swieca do gory nogami.

a angielskie majÄ… lewe papiery ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-13 12:52:45
Autor: AZ
Nowe moto z UK
On 2011-01-13, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

A te z afryki swieca na czarno. Australijskie swieca do gory nogami.

Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-13 14:00:50
Autor: KJ Siła Słów
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-13 13:52, AZ pisze:

Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?

a czarno jak w dupie.

rozja¶niłem co¶?

KJ

Data: 2011-01-13 14:13:29
Autor: huck
Nowe moto z UK

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:igmsit$39a$3node1.news.atman.pl...
On 2011-01-13, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

A te z afryki swieca na czarno. Australijskie swieca do gory nogami.

Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?
normalnie bo maja czarna żarówke
huck

Data: 2011-01-13 14:17:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nowe moto z UK
AZ napisał(a):
Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?

No jak na bialo, tylko ze na czarno.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-13 15:30:23
Autor: JonY
Nowe moto z UK
Witam,

Akurat to chyba zależy od producenta. U mnie w Suzuki (z UK) jest lampa symetryczna z homologacją E13 (o ile mnie pamięć nie myli). Suzuki które widziałem w Polsce w salonie - część miała lampy asymetryczne (Europejskie kontynentalne) a część symetryczne. Sądzę, że od strony prawa lampa symetryczna nie jest problemem (świeci tak samo nisko po obu stronach więc nikogo nie oślepisz). W takiej sytuacji trzeba by sprawdzić jaką lampę ma wymarzona maszyna.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-01-24 01:43:17
Autor: doktorski
Nowe moto z UK
On 13 Sty, 11:59, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Szkoda tylko, ze jadac samemu w nocy zamiast oswietlac sobie pobocze drogi
w poszukiwaniu chociazby jelonkow (nie doktorski?) oswietlamy sobie srodek
drogi.
Ale on mi z lewej wyskoczyl, ten jelonek. Moze gdybym mial angola to
bym sie zatrzymal? :)

Zaden policjant mnie w lampe jeszcze nie zagladal :-)
A jak ma Ci w lampe zagladac jak sie zawsze tylem odwracasz zeby
mandatu nie placic? :-P

pzdr, dr
14/525

Data: 2011-01-13 13:24:57
Autor: alex
Nowe moto z UK
"Inead" <a.frost@gazeta.pl> writes:

A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś
lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglÄ…dy tech.

zaczęli się na przeglądach czepiać lampy

=alx | http://about.me/weirdnik | http://alex.blip.pl | crypto 0x46399138 | GSF400 -- Więc co? Nihilizm i hedonizm?
-- Tylko nihilizm. Nie mam czasu na hedonizm.                 [daily.art.pl]

Data: 2011-01-13 13:26:52
Autor: The_EaGle
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-13 00:43, marider pisze:

[...]

Teoretyzuje wiec mnie popraw jak się mylę:

Kupuje nowy moto w salonie w GB, przewoże do Polski (bez rejestracji) i czekam sobie te pół roku - licznik przeklikam na 6500km i idę z tym do WK aby to zarestrować. Mam fakturę i dowód zakupu z dat± o oraz mam przebieg 6500km (kogo interesuje gdzie te 6500 zrobiłem?) a następnie rejestruje.

Z czekaniem pół roku chyba nie ma problemu - przecież można kupić w paĽdzierniku i wyjechać w marcu :)

Da się?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-01-13 15:50:41
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
Nowe moto z UK
W dniu 13.01.2011 13:26, The_EaGle pisze:

[...]

No kurde, Polak jak nie zakombinuje to pypcia na języku dostanie, ech.

--
Yaroosh
'85 CBX 650E NH

Data: 2011-01-13 14:57:08
Autor: LukeB
Nowe moto z UK
No kurde, Polak jak nie zakombinuje to pypcia na j zyku dostanie, ech.

A ja to rozumiem doskonale - poniewaz polaczki u wladzy robia co moga,
zeby orznac z pieniedzy tych, ktorzy normalnie uczciwie by je zarobili
i wydali, prosta rzecz ze sie ludzie bronia przed tym pojeb..nym
systemem. Gdy stosunek zarobkow do regularnych wydatkow i podatkow w
tym kraju bedzie taki, jak w krajach, gdzie nie kombinuja, rowniez u
nas nikomu sie nie bedzie chcialo robic rzezby by zyskac pare zl.

Ot, moje 3 grosze.
--
Lukasz,
Transalp XL650V, WAW

Data: 2011-01-21 15:15:13
Autor: The_EaGle
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-13 15:50, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:
[...]

To spróbuj DG w Polsce prowadzić zobaczysz wtedy ile się trzeba nakombinować aby być w zgodzie z prawem i w zgodzie z własnym interesem :)

Pozdrawiam
Rafał
szukam DL'a 650 :)

Data: 2011-01-21 18:21:26
Autor: alex
Nowe moto z UK
The_EaGle <ehge@jss.com> writes:

[...]

Rozliczać faktury, płacić podatki, ZUS i co jeszcze? Gdzie tu trudność?

Data: 2011-01-21 21:24:00
Autor: Magic
Nowe moto z UK
alex@hell.pl napisał(a):
[...]

W dupie. Prowadzisz firmę która robi coś więcej niż strony internetowe czy tak sobie teoretyzujesz ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-01-21 23:31:26
Autor: alex
Nowe moto z UK
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> writes:

alex@hell.pl napisał(a):
[...]

Nie prowadze firmy ktora robi strony internetowe, więc kula w płot.

Data: 2011-01-22 10:31:12
Autor: Jasio
Nowe moto z UK

alex@hell.pl napisał(a):
[...]

No dobrze. Więc trochę wolniej:

Czy prowadzisz firmÄ™?
Czy robi ona coś więcej niż strony www?
Czy mówisz o łatwości prowadzenia działalności gospodarczej, bo znasz to z teorii?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2011-01-22 21:12:09
Autor: alex
Nowe moto z UK

alex@hell.pl napisał(a):
[...]

Prowadziłem firmę i zarządzałem firmą. Coście się przyczepili do tych
stron WWW bez sensu?

Data: 2011-01-23 02:18:37
Autor: marider
Nowe moto z UK
W dniu 2011-01-22 21:12, alex@hell.pl pisze:
Prowadziłem firmę i zarządzałem firmą. Coście się przyczepili do tych
stron WWW bez sensu?

Zima za oknem, to sie nudza ;) Rezerwy trza...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-01-12 21:28:49
Autor:
Nowe moto z UK
Jeszcze pro¶ciej wyjdzie zostawić ten motocykl na miejscu (czyli w UK) i
samemu tam się przenie¶ć.  Można jeĽdzić cały rok na okr±gło i nie trzeba
zmieniać lampy ani prędko¶ciomierza.  Piwo sprzedawane jest na pinty (dwa Łyki
więcej) i nie trzeba mieć przy sobie żadnych papierów (ani prawa jazdy, ani
rejestracji, ani dowodu ubezpieczenia), przez co spada zużycie paliwa.  Nigdy
się nie pogubisz, bo jad±c konsekwentnie przed siebie, po paru godzinach i tak
trafisz na morze(potem wystarczy skręcić w lewo).

--

Nowe moto z UK