Nowe numery rachunów ZUS

Data: 2017-11-04 19:21:59
Autor: Kamil Jońca
Nowe numery rachunów ZUS
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

Wysłano ponoc 3,5mln listów poleconych z nowymi numerami kont do wpłat podatku do ZUS, ponad 300 tysiecy wrociło wiec teraz bedzie sie cała masa urzedników tym zajmowac, wyjasniac, szukac, tracic czas...
Jakie to bezsensowne koszty?!? Kilkadziesiat mln w powietrze.
Czy nie lepiej było dogadac sie z bankami aby zrobily specjalna formatke

Ja mam wrażenie (taka spiskowa teoria), że tak naprawdę, istotna była
informacja o JPK ...
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Dave Mack: "Your stupidity, Allen, is simply not up to par."

Data: 2017-11-04 19:00:36
Autor: Budzik
Nowe numery rachunów ZUS
Użytkownik Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl ...

[...]

:) Byc moze chociaz tu akurat brawo ze sie dogadali i polaczyli dwie sprawy.
US mogłby przeciez wysłac osobne listy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-11-04 19:47:47
Autor: Wojciech Bancer
Nowe numery rachunów ZUS
On 2017-11-04, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja mam wrażenie (taka spiskowa teoria), że tak naprawdę, istotna była
informacja o JPK ...

Przecież JPK jest od dawna. Jedynie mikroprzedsiębiorcy będą mieli obowiązek od 2018 roku, reszta firm w obiegu już stosuje.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-11-04 19:58:50
Autor: Kamil Jońca
Nowe numery rachunów ZUS
On 2017-11-04, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja mam wrażenie (taka spiskowa teoria), że tak naprawdę, istotna była
informacja o JPK ...

Przecież JPK jest od dawna. Jedynie mikroprzedsiębiorcy będą mieli
obowiązek od 2018 roku, reszta firm w obiegu już stosuje.

No właśnie, o to mi chodzi.
KJ

This is Unix we're talking about, remember.  It's not supposed to be
nice for the applications programmer.
-- Matthew Danish on debian-devel

Nowe numery rachunów ZUS