Nowe oblicze Pistons

Data: 2009-07-02 02:10:22
Autor: Tomasz Radko
Nowe oblicze Pistons
Gordon, 50/5
Villanueva, 35/5

Gordon miał w tym sezonie 7 WS (47. miejsce)
CV 4.9 (99.)

A ponoć recesja miała wpłynąć na spadek wysokości kontraktów?

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 01:30:39
Autor: sooobi
Nowe oblicze Pistons
On 2 Lip, 02:10, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Gordon, 50/5
Villanueva, 35/5

DROGO panie Dumars DROGO. Nie spodziewalem sie tego po Dumarsie. Raz
ze DROGO a dwa ze ma jeszcze na pokladzie RIP'a ktoremu niedawno dal
extension. Jesli strejduje Ripa za jakiegos centra to bedzie to mial
rece i nogi bo poki co to DROGO i bez pomyslu. Wychodzi na to ze
kryzysu nie ma!

Data: 2009-07-02 08:23:10
Autor: s
Nowe oblicze Pistons
Tomasz Radko pisze:
Gordon, 50/5
Villanueva, 35/5

Gordon miał w tym sezonie 7 WS (47. miejsce)
CV 4.9 (99.)

A ponoć recesja miała wpłynąć na spadek wysokości kontraktów?

Dobra, ostatecznie przestaje szanowac Dumarsa.
No to wzmocnil team kosztem Billupsa.

A co do recesji i kontraktow - tym samym ubyl wazny gracz na rynku pracodawcow. Teamow z kasa coraz mniej, a ciekawych graczy sporo.

Ty to sie akurat ciesz, ze te 50/5 nie poszlo do Odoma (bo i bym sie nie zdziwil), a 35/5 do Arizy.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-02 00:32:52
Autor: Calagan
Nowe oblicze Pistons
On 2 Lip, 08:23, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]

pracodawcow. Teamow z kasa coraz mniej, a ciekawych graczy sporo.

Ty to sie akurat ciesz, ze te 50/5 nie poszlo do Odoma (bo i bym sie nie

 According to a Twitter post by Yahoo's Adrian Wojnarowski, Trevor
Ariza will become a very rich man at the hands of the team that loses
out on Hedo Turkoglu.
League executives believe Portland or Toronto, whichever team does not
sign Turkoglu, will offer Ariza between $32 million and $40 million
deal.

 To co pisales o tym cieszeniu sie?

Data: 2009-07-02 01:05:35
Autor: sooobi
Nowe oblicze Pistons
On 2 Lip, 09:32, Calagan <cala...@wp.pl> wrote:

> [...]

League executives believe Portland or Toronto, whichever team does not
sign Turkoglu, will offer Ariza between $32 million and $40 million

Lakers wyrownaja albo przebija. Nie po to wydaja juz tyle baniek zeby
nie walczyc o mistrza a Ariza jest wg mnie warunkiem koniecznym. Odom
oczywiscie tez.

Data: 2009-07-02 01:59:13
Autor: Calagan
Nowe oblicze Pistons
On 2 Lip, 10:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Lakers wyrownaja albo przebija. Nie po to wydaja juz tyle baniek zeby
nie walczyc o mistrza a Ariza jest wg mnie warunkiem koniecznym. Odom
oczywiscie tez.- Ukryj cytowany tekst -

 Wyrownaja? Przebija? Marzenia scietej glowy. IMo gorna poprzeczka dla
LAL w przypadku Arizy to dolna suma z podanego przedzialu i to przy
rozlozeniu na 5 lat (czyli 32/5). Ariza jest dobry i sympatyczny, ale
nie dosc dobry i sympatyczny, zeby mu placic 8-9mln za sezon. Tym
bardziej, ze to jest klasyczny ECY (ending contract year), a Lakers
juz przejechali sie na takich (ostatnim jest Vujacic).
 Z Odomem wydaje sie byc o tyle lepiej, ze az takich zapotrzebowan na
PF wsrod zespolow z kasa nie ma. Pistons odpadli, PTB nie potrzebuja,
Toronto w zasadzie tez nie.

Data: 2009-07-02 12:54:39
Autor: Tomasz Radko
Nowe oblicze Pistons
Calagan pisze:

[...]

To nie tak. Ariza grając w Lakers jest wart te 8-9 rocznie. I nie jest to kwestia ECY. Statsy Arizy są w miarę stabilne.

         07   08   09
Reb36  7.0  7.1  6.3
Ast36  1.8  2.9  2.6
Stl36  1.7  2.0  2.5
TO36   2.4  1.5  1.6
PF36   3.8  3.0  3.0
FGA36 10.5  9.0 10.7
FTA36  4.8  4.9  3.0
TS%   .567 .568 .544

Wyraźnie widać, że nauczył się rzucać z dystansu i w efekcie zmienił styl gry - jest teraz bardziej spor shooterem, mniej slasherem. Ale tego typu rozwój nie jest niczym dziwnym u tak młodego gracza.

Na czym polega problem? Że nie sposób każdemu w drużynie płacić tyle, ile jest wart. Trzeba mieć graczy, którzy są relatywnie niedopłacani. Miałem nadzieję, że Ariza nie dostanie od nikogo kontraktu powyżej MLE -   te średnio 6-7 rocznie Lakers by na pewnomu dali (tym bardziej, że przy 35/5 w pierwszym roku kontraktu dostaje się zazwyczaj niespełna $6M). 8-9 to może być za dużo, Lakers płacą Bryantowi, Gasolowi i Bynumowi w sumie ponad $50M.

Tym niemniej wolałbym zatrzymac Arizę niż Odoma. Ariza+Bynum to niezły zaczyn na drużynę postbryantowską. Poza tym Odom to luksus (Lakers mają starterów na PF/C), Ariza konieczność.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 09:59:47
Autor: s
Nowe oblicze Pistons
[...]

A co, ma sie nie cieszyc?
Pierwszy team spadl z rynku. I teraz wszystkie ploty ida na pozostale, mniej lub bardziej z sensem (czytalem juz nawet o 60 bankach dla Hedo).

Lakers sami juz ponoc przestali wierzyc, ze zatrzymaja obydwu. Ruch Dumarsa daje im nadzieje choc na jednego. Tym bardziej, ze jeszcze zdaja sie na Rona polowac.

Swoja droga, faktycznie ciekawie to sie rozkreca... Moze jednak nie ma kryzysu??:D

Data: 2009-07-02 13:27:52
Autor: wiLQ
Nowe oblicze Pistons
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gordon, 50/5

W tym miejscu trzeba pogratulowac agentowi, dopieli swego.
Swoja droga, rowniez nie dostrzegam sensu sciagania SG za 50M$ gdy
niedawno dalo sie 36M$ dla swojego SG.

Villanueva, 35/5

A po tych ruchach na powaznie trzeba zapytac: nie lepiej bylo zatrzymac
Billupsa za 12M$-13/y niz ta dwojke za ~17/y przy dluzszych kontraktach?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 13:41:32
Autor: Tomasz Radko
Nowe oblicze Pistons
wiLQ pisze:

A po tych ruchach na powaznie trzeba zapytac: nie lepiej bylo zatrzymac
Billupsa za 12M$-13/y niz ta dwojke za ~17/y przy dluzszych kontraktach?

Ditto.

Dobrze jest zwolnić środki, ale trzeba je jeszcze z sensem wykorzystać.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 22:41:00
Autor: wiLQ
Nowe oblicze Pistons
> [...]

Ditto.

Dobrze jest zwolnić środki, ale trzeba je jeszcze z sensem wykorzystać.

Co do podanych przez Ciebie w 1 poscie kwot to tak jakby wzrosly: teraz
w artykulach pisza 55/5 i 40/5 co tylko pogarsza sytuacje dla Pistons.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 15:57:09
Autor: Striker
Nowe oblicze Pistons
Gordon, 50/5
Villanueva, 35/5

Gordon miał w tym sezonie 7 WS (47. miejsce)
CV 4.9 (99.)

A ponoć recesja miała wpłynąć na spadek wysokości kontraktów?

nie wierze, zeby to byl koniec ruchow Joe. Tay i Hamilton sa na wylocie, tylko
za kogo? Kaman?

pozdr.
Striker

Data: 2009-07-02 18:17:45
Autor: sooobi
Nowe oblicze Pistons
Striker pisze:
[...]

Chyba Kaman juz nie. Clippers 1 wysokiego oddali, nie oddadza drugiego bo za rok spada im Camby i okaze sie ze Clippers maja dziure pod koszem u musza szukac centra.
Jesli ktos z wysokich Clippers ma jeszcze zmienic klub to pewnie Camby i pewnie do contendera(Wizards?:P) a nie do Pistons.

pzdr

Data: 2009-07-02 17:59:34
Autor: Striker
Nowe oblicze Pistons

> [...]

Jesli ktos z wysokich Clippers ma jeszcze zmienic klub to pewnie Camby i pewnie do contendera(Wizards?:P) a nie do Pistons.

no to nie wiem, moze chandler? moze Dam-dam? przeciez Pistons nie beda orac
Kwame 40 mpg, right?

pozdr.
Striker

Data: 2009-07-02 22:03:57
Autor: sooobi
Nowe oblicze Pistons
Striker pisze:
[...]

Zgoda, tym bardziej dziwi mnie taki ruch.
Trade Chandler - Hamilton nie bylby glupi ale przy zalozeniu ze szerszenie na miejsce Chandlera podpisuja Marcina:)

pzdr

Data: 2009-07-02 22:59:38
Autor: wiLQ
Nowe oblicze Pistons
Striker napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

no to nie wiem, moze chandler? moze Dam-dam? przeciez Pistons nie beda orac
Kwame 40 mpg, right?

Poprzez trejd wydaje mi sie, ze bedzie im trudno sciagnac startera na
centrze. Tym bardziej, ze wlasciwie nie maja wygasajacych kontraktow.

Ale mam dla Was mocny typ... Gortat! Zdaje mi sie, ze moga go podpisac za troche wyzej niz MLE... i w dodatku
z miejsca dac starterowe minuty. Nie bylaby rewelacja dla obu stron?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 22:47:28
Autor: wiLQ
Nowe oblicze Pistons
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> nie wierze, zeby to byl koniec ruchow Joe. Tay i Hamilton sa na wylocie, tylko
> za kogo? Kaman?

Chyba Kaman juz nie. Clippers 1 wysokiego oddali, nie oddadza drugiego Jesli ktos z wysokich Clippers ma jeszcze zmienic klub to pewnie Camby i pewnie do contendera(Wizards?:P) a nie do Pistons.

IMHO Clippers zakonczyli trejdowanie. Po co mieliby oddawac Cambiego
skoro sami probuja walczyc, a jego kontrakt schodzi z ksiag?

Tym bardziej, ze 3-4 osobowa rotacja podkoszowcow, gdy 2 z nich jest
kontuzjogennych, jak najbardziej ma sens.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 00:28:17
Autor: sooobi
Nowe oblicze Pistons
wiLQ pisze:
[...]

Tez uwazam ze nie powinni Cambego oddawac.

Data: 2009-07-02 22:44:34
Autor: wiLQ
Nowe oblicze Pistons
Striker napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Gordon, 50/5
> Villanueva, 35/5

nie wierze, zeby to byl koniec ruchow Joe. Tay i Hamilton sa na wylocie,

Zycze powodzenia w tej kwestii.
tylko za kogo? Kaman?

IMHO raczej powinienes na to patrzec kategoriami "czy ktos zechce lyknac
te 45M$ Ripa i 21M$ Prince'a?", a nie oczekiwac startera na centrze...

--
pzdr
wiLQ

Nowe oblicze Pistons