"Nowe" obligacje skarbowe trzyletnie

Data: 2012-09-01 21:14:08
Autor: Michał Rolka
"Nowe" obligacje skarbowe trzyletnie
Nie zauważyłem postu na grupie, a i sam ze wstydem przyznaję, że dopiero dzisiaj zauważyłem, że od maja br. zmieniły się zasady emisji trzyletnich obligacji SP. Nie nazywają się już TZ, lecz TOZ (trzyletnie obligacje zmiennoprocentowe), oprocentowanie zmienia się co 6 m-cy, zgodnie z WIBOR6, odsetki wypłacane co 6 m-cy, ale już nie podlegają obrotowi giełdowemu, lecz można je przedterminowo wykupić płacąc za to max 1 zł.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

"Nowe" obligacje skarbowe trzyletnie