Nowe obostrzenia od 27lutego

Data: 2021-03-01 13:49:26
Autor: Arnold Ziffel
Nowe obostrzenia od 27lutego
Monika Głowacka <monika.glowacka.1993@interia.eu> wrote:

Osoby zakażają się w zakładach pracy, przychodzą do pracy odbierać telefony, emaile i tworzyć zestawienia w Exelu lub Wordzie. To samo mogliby robić zdalnie.

1. Nie każdy ma możliwość pracy zdalnej. Ja np. nie mam i nie mam zamiaru mieć.

2. Dom nie służy do pracy tylko do odpoczynku.

Siedzenie w biurze w maskach jest dobrym rozwiązaniem, ale nieegzekwowalne.

Najlepiej w takiej przeciwgazowej.

--
Wpada zajączek do sklepu i mówi poproszę pól kilo szynki.
Sprzedawca zwarzył, zapakował i dal zajączkowi.

Data: 2021-03-01 19:55:15
Autor: ąćęłńóśźż
Nowe obostrzenia od 27lutego
Zajebiste ;-)