Nowe oferta lokat - Getin

Data: 2009-06-19 17:44:18
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
Tak jak w temacie :)

Szczegóły:
http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-19 16:40:38
Autor: aneczka.jedna
Nowe oferta lokat - Getin
żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
 szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

Data: 2009-06-19 19:23:41
Autor: Lukasz W.
Nowe oferta lokat - Getin
żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

jest oprocentowany - 1% :)

L.W.

Data: 2009-06-19 10:29:39
Autor: BI
Nowe oferta lokat - Getin
On 19 Cze, 19:23, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
> żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
> Ten ror jest jakoś oprocentowany?
> szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

jest oprocentowany - 1% :)

L.W.

Chyba, że będzie to internetowy rachunek e-getin (ROR + rachunek
oszczędnościowy TOP). Wtedy może być 6%.

Data: 2009-06-19 19:59:55
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Lukasz W." news:h1ghmv$931$1atlantis.news.neostrada.pl

jest oprocentowany - 1% :)

Dopisują Ci co miesiąc ten należy 1% odsetek liczony w skali roku?

Data: 2009-06-21 10:41:43
Autor: Lukasz W.
Nowe oferta lokat - Getin

jest oprocentowany - 1% :)

Dopisują Ci co miesiąc ten należy 1% odsetek liczony w skali roku?

tak, jednocześnie z odsetkami na TOP

L.W.

Data: 2009-06-19 19:44:03
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
" aneczka.jedna" news:h1gf26$nk8$1inews.gazeta.pl

żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
 szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

Aneczka! Czy my na pewno mówimy o tych samych lokatach? ;)

A co do samego RORu. Mi system pokazuje, że ror ma 1% w skali roku, ale
jakoś dziwnym trafem nic mi do niego nie dopisują. Może dlatego, że 99%
pieniędzy zgromadzonych w Getinie, "odpoczywa" sobie na TOPie :)

Data: 2009-06-19 22:55:35
Autor: Krzysztof
Nowe oferta lokat - Getin

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h1gavf$658$1news.interia.pl...
Tak jak w temacie :)

Szczegóły:
http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Na razie to nie jest rewelacja. Mam zwykly ror internetowy i nie zamierzam zakladac zadnego e-getina. W Eurobanku daja 6.06% netto, takze dopiero przy 7,5% byloby to samo, ale z pokreconymi warunkami utrzymywania tysiaca na niskooprocentowanym ROR.
Juz dawno powinni wprowadzic dobrze oprocentowane lokaty 7-dni powiedzmy na 6,5% przebijajac Eurobank. Ci co tam pracuja chyba nie bardzo umieja liczyc, teraz czas na produkty bez 'belki'. Mnie interesuje netto a nie brutto. Skoro bank woli sponsorowac kase podatkowa panstwa, to ja zaczekam na wyzsze oprocentowanie. Widac kryzys postepuje w bankach, bo zamiast obnizek to prawie wszyscy szykuja niewielkie podwyzki.

Data: 2009-06-19 23:27:35
Autor: waldek
Nowe oferta lokat - Getin

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1gu0a$2jor$1news2.ipartners.pl...

[...]

Jest lokata jednodniowa na 6%, co daje netto 7,4% i bez problemu założysz ją z internetu jeżeli masz e ror getin

pozdr
Waldek

Data: 2009-06-19 23:52:16
Autor: Krzysztof
Nowe oferta lokat - Getin

"waldek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> wrote in message news:h1gvs9$391$1news.onet.pl...

[...]

Faktycznie cos niedawno dodali bo na stronie z procentami tego nie widzialem, dopiero teraz w systemie transakcyjnym. Od kiedy to dodali?

Data: 2009-06-20 00:13:11
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Krzysztof" news:h1h1aj$2l0g$1news2.ipartners.pl

Faktycznie cos niedawno dodali bo na stronie z procentami tego nie
widzialem, dopiero teraz w systemie transakcyjnym. Od kiedy to dodali?

Od dzisiaj? Ja przynajmniej tego wczoraj nie widziałem.

PS.
Getin wczoraj coś dłubał w systemie. Również wczoraj przez kilka chwil na
stronie była informacja, że za niedługo będą bardziej ten swój system
modyfikować itp. No nic - pożyjemy, zobaczymy. IMHO dzisiejsza (chyba
dzisiejsza) oferta jest jak najbardziej na plus.

Data: 2009-06-21 15:15:31
Autor: Irokez
Nowe oferta lokat - Getin
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h1h1q6$2to$3news.interia.pl...
[...]

A nie mogę znaleźć jak z zerwaniem takiej dziennej lokaty.
Bo mam do dyspozycji albo przedłużamy albo kończymy, i jeżeli dam automatyczne odnawianie to... gdzieś czytałem o 5zł za zerwanie.

--
Irokez

Data: 2009-06-21 16:51:24
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Irokez" news:h1lbpg$2ui$1news.onet.pl

A nie mogę znaleźć jak z zerwaniem takiej dziennej lokaty.
Bo mam do dyspozycji albo przedłużamy albo kończymy, i jeżeli dam
automatyczne odnawianie to... gdzieś czytałem o 5zł za zerwanie.

Lokaty zakładane przez net, z poziomu swojego konta, nie mamy takich jajek.

Data: 2009-06-21 18:27:23
Autor: Krzysztof
Nowe oferta lokat - Getin

"Irokez" <henric8@op.pl> wrote in message news:h1lbpg$2ui$1news.onet.pl...
[...]

Na logike, tej lokaty nie mozna zerwac w trakcie terminu, bo zawsze jest 1 dzien po zakonczeniu. A tak dodatkowo, to wszystkie lokaty przez net nie maja tej klauzuli o zrywalnosci, tylko te zakladane tradycyjnie i tylko w PLN. Poczytaj dokladnie opis lokat na stronie z oprocentowaniem, dla kazdego sposobu zakladania lokat sa inne warunki.

Data: 2009-06-22 00:41:51
Autor: Mariusz Tasarz
Nowe oferta lokat - Getin
jest jakieś ograniczenie na liczbę lokat 1-dniowych ?
możecie się zalogować do gb24 ? bo ciągle mam komunikat - zły login
lub hasło
po ilu niepoprawnych logowaniach blokują dostęp do gb24 ?

pozdrawiam

Mariusz

Data: 2009-06-22 12:12:57
Autor: Irokez
Nowe oferta lokat - Getin
Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:abd77562-b6a1-458d-b624-65d65f6a6e2bl8g2000vbp.googlegroups.com...
jest jakieś ograniczenie na liczbę lokat 1-dniowych ?
możecie się zalogować do gb24 ? bo ciągle mam komunikat - zły login
lub hasło
po ilu niepoprawnych logowaniach blokują dostęp do gb24 ?

Mi nawet strona logowania obecnie nie chce się otworzyć....

--
Irokez

Data: 2009-06-22 12:21:14
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Mariusz Tasarz"

jest jakieś ograniczenie na liczbę lokat 1-dniowych ?

Chciałem to sprawdzić organoleptycznie, ale za Chiny Ludowe się zalogować na
swoje konto nie mogę - po prostu strona się nie ładuje.

Jak komuś uda się zalogować i będzie coś majstrował przy lokatach to bardzo
proszę o informację czy system puszcza więcej niż jedną lokatę antybelkową
na max 14k PLN :)

Data: 2009-06-22 03:45:29
Autor: Mariusz Tasarz
Nowe oferta lokat - Getin

Chciałem to sprawdzić organoleptycznie, ale za Chiny Ludowe się zalogować na
swoje konto nie mogę - po prostu strona się nie ładuje.

to widzę, że wszyscy mają ten sam problem :) weekendowe zmiany coś się
jeszcze ne zakończyły ...

Data: 2009-06-22 03:51:38
Autor: Mariusz Tasarz
Nowe oferta lokat - Getin
On Jun 22, 12:45 pm, Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:
> [...]
> swoje konto nie mogę - po prostu strona się nie ładuje.

to widzę, że wszyscy mają ten sam problem :) weekendowe zmiany coś się

pojawił się opis:

Lokata Codzienna

Krótki przegląd cech

    * Lokata imienna
    * Zawierana na okres od 1 dnia
    * Przedłużenie lokaty na okres następny nie wymaga dyspozycji i
następuje automatycznie
    * Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zł (dla lokat zakładanych w
placówkach) lub 1 000 zł (dla lokat zakładanych przez internetowy
kanał dostępu GB24)
    * Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zł (nie ma
ograniczenia liczby lokat zakładanych przez Klienta)

Data: 2009-06-19 23:59:46
Autor: Krzysztof
Nowe oferta lokat - Getin

Jest lokata jednodniowa na 6%, co daje netto 7,4% i bez problemu założysz ją z internetu jeżeli masz e ror getin

Dopiero co poprawili na stronie, czyli poszli po rozum do glowy .

Data: 2009-06-19 23:28:55
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Krzysztof" news:h1gu0a$2jor$1news2.ipartners.pl

Na razie to nie jest rewelacja.

:) punkt widzenia zależy itd.

[...]

Chyba znowu nie rozmawiamy o tych samych lokatach. Zjedź na dół strony.
Dostrzeżesz, że też są tam normalne lokaty :)

Juz dawno powinni wprowadzic dobrze oprocentowane lokaty 7-dni powiedzmy
na
6,5% przebijajac Eurobank.

Kiedy po części tak było kiedy TOP miał więcej niż 6% :)

Ci co tam pracuja chyba nie bardzo umieja liczyc,
teraz czas na produkty bez 'belki'.

Rozumiem, że to jakiś ogólny trend po tym jak media nagłośniły to co
stworzył m. in. KB oraz eurobank :)

Mnie interesuje netto a nie brutto.

Nie ciebie jednego :)

Skoro bank woli sponsorowac kase podatkowa panstwa, to ja zaczekam na
wyzsze
oprocentowanie.

Poczekam razem z tobą (jeżeli pozwolisz). Mam nadzieję, że się doczekamy :)

Widac kryzys postepuje w bankach, bo zamiast obnizek to
prawie wszyscy szykuja niewielkie podwyzki.

Prowizji czy oprocentowania bo ostatnio o tych pierwszych było trochę szumu
:)

Nowe oferta lokat - Getin