Nowe oferta lokat - Getin

Data: 2009-06-19 16:40:38
Autor: aneczka.jedna
Nowe oferta lokat - Getin
żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
 szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

Data: 2009-06-19 19:23:41
Autor: Lukasz W.
Nowe oferta lokat - Getin
żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

jest oprocentowany - 1% :)

L.W.

Data: 2009-06-19 10:29:39
Autor: BI
Nowe oferta lokat - Getin
On 19 Cze, 19:23, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
> żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
> Ten ror jest jakoś oprocentowany?
> szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

jest oprocentowany - 1% :)

L.W.

Chyba, że będzie to internetowy rachunek e-getin (ROR + rachunek
oszczędnościowy TOP). Wtedy może być 6%.

Data: 2009-06-19 19:59:55
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
"Lukasz W." news:h1ghmv$931$1atlantis.news.neostrada.pl

jest oprocentowany - 1% :)

Dopisują Ci co miesiąc ten należy 1% odsetek liczony w skali roku?

Data: 2009-06-21 10:41:43
Autor: Lukasz W.
Nowe oferta lokat - Getin

jest oprocentowany - 1% :)

Dopisują Ci co miesiąc ten należy 1% odsetek liczony w skali roku?

tak, jednocześnie z odsetkami na TOP

L.W.

Data: 2009-06-19 19:44:03
Autor: Valdi.Pavlack
Nowe oferta lokat - Getin
" aneczka.jedna" news:h1gf26$nk8$1inews.gazeta.pl

żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
Ten ror jest jakoś oprocentowany?
 szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

Aneczka! Czy my na pewno mówimy o tych samych lokatach? ;)

A co do samego RORu. Mi system pokazuje, że ror ma 1% w skali roku, ale
jakoś dziwnym trafem nic mi do niego nie dopisują. Może dlatego, że 99%
pieniędzy zgromadzonych w Getinie, "odpoczywa" sobie na TOPie :)

Nowe oferta lokat - Getin