Nowe opony, a oś

Data: 2011-04-05 10:52:10
Autor: Tomek
Nowe opony, a oś

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:inei20$b4k$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam
Niedawno kupiłem auto z zestawem używanych opon letnich, niestety przy ich zakładaniu okazało się, że jedna jest pęknięta. Kupiłem więc dwie nowe opony, ale byłem zaskoczony, że założono mi je na tył, a nie na przód. Facet mówił, że to jakaś nowa szkoła:)

Spotkaliście się z takim podejściem?
W tej chwili mam więc 5-letnie GoodYeary na przedzie i nowe Bridgestony z tyłu. Zostawić tak jak jest, czy dokupić jeszcze 2 nowe Bridgestony i dać na przód?

Generalnie to zależy, czy masz auto z przednim czy z tylnym napędem.
Tomek

Data: 2011-04-05 11:27:19
Autor: Przemysław Czaja
Nowe opony, a oś

Użytkownik "Tomek"

[...]

A to dobre ;-) napisz jeszcze jakie to ma znaczenie w związku z napędzaną osią

Data: 2011-04-05 21:13:05
Autor: Adam Płaszczyca
Nowe opony, a oś
Dnia Tue, 5 Apr 2011 11:27:19 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Generalnie to zależy, czy masz auto z przednim czy z tylnym napędem.

A to dobre ;-) napisz jeszcze jakie to ma znaczenie w związku z napędzaną osią

Spore. W FWD masz kontrolę nad przodem, a tył lata jak chce. W RWD masz
kontrole nad tyłem i przodem, przy czym jak zaczyna tył jechać, to odjęcie
gazu zazwyczaj powstrzymuje jego zapędy. W FWD, jak tył zaczyna odlatywać, to możesz jedynie dodać gazu i się
modlić. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-05 21:24:31
Autor: J.F.
Nowe opony, a oœ
On Tue, 5 Apr 2011 21:13:05 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
W FWD, jak tył zaczyna odlatywać, to możesz jedynie dodać gazu i się
modlić.

No jak to, przeciez "dwie godzinki na Czyzynach i sie nauczylem
jezdzic Berlingo" :-)

J.

Data: 2011-04-05 22:13:49
Autor: Adam Płaszczyca
Nowe opony, a oœ
Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:24:31 +0200, J.F. napisał(a):

W FWD, jak tył zaczyna odlatywać, to możesz jedynie dodać gazu i się
modlić.

No jak to, przeciez "dwie godzinki na Czyzynach i sie nauczylem
jezdzic Berlingo" :-)

No nauczyłem się dodawać gazu i sie modlić. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-05 22:14:34
Autor: Adam Płaszczyca
Nowe opony, a oœ
Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:24:31 +0200, J.F. napisał(a):

No jak to, przeciez "dwie godzinki na Czyzynach i sie nauczylem
jezdzic Berlingo" :-)

ATSD - chciałbyś, co?
http://trzypion.pl/Sierrafan/2011-04-03_MZ/DSC_2830.html :D :D :D

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-05 23:34:52
Autor: Michał
Nowe opony, a oœ
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):
Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:24:31 +0200, J.F. napisał(a):

> No jak to, przeciez "dwie godzinki na Czyzynach i sie nauczylem
> [...]

O ja - byłem tu !!!!

zorałem tam trawnik w zeszłej zimie bo wypadłem ~120km/h :) wyrywając jakieś kabelki i dużo ziemi/trawy.

chciałem zrobić takie bokiem, tylko się pas skończył:
http://www.youtube.com/watch?v=rs-jAImScms&t=1m11s

ale nawet trochę wyszło :) udało się nie zakopać w śniegu :)

kiedy tam ktoś z grupy jest/bywa ?

pozdrawiam.

--

Nowe opony, a oś