[KRK] Nowe oznakowanie przy JP II

Data: 2010-01-20 10:42:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[KRK] Nowe oznakowanie przy JP II
Od dawna po południowej stronie JP II przez park biegnie CPR
przechodzący w DDR, ale dopiero ostatnio został oznakowany, więc stał
się obowiązkowy. Ciekawostką jest końcówka, przy dojeździe do placu i
świateł. W pogodne dni, weekendy itp. parkują tam masowo samochody,
całkowicie uniemożliwiając przejście czy przejazd. W związku z tym na
obniżeniu krawężnika postawiono słupki, a na całym wspomnianym odcinku
dodatkowe znaki zakazu postoju. Coś czuję, że to nie będzie działać, bez
problemu można wjechać przecież na krawężnik. W każdym razie obiecuję,
że jak tylko zobaczę, że ktoś zastawia, to będę dzwonić do SM. Z ul.
Mogilskiej udało się przepędzić parkujących, to tu też się uda. A może
niepotrzebnie jestem pesymistą i kierowcy grzecznie będą przestrzegać
zakazu? :-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-20 15:05:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] Nowe oznakowanie przy JP II
"Mikołaj \"Miki\" Menke" bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
A może
niepotrzebnie jestem pesymistą i kierowcy grzecznie będą przestrzegać
zakazu? :-)

Yhym. A drogi dla rowerów w Jaworznie zostaną odśnieżone. Wszystkie.

Data: 2010-02-26 18:41:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[KRK] Nowe oznakowanie przy JP II
No i dziś złapałem pierwszego zdolnego inaczej (zgłoszony do SM zgodnie
z obietnicą):
http://miki.menek.one.pl/jpii/001.jpg
http://miki.menek.one.pl/jpii/002.jpg
http://miki.menek.one.pl/jpii/003.jpg