Nowe, piekne szlaki rowerowe

Data: 2009-07-30 14:38:33
Autor: Wojciech Penar
Nowe, piekne szlaki rowerowe
biodarek pisze:
Nie ma co narzekać na brak szlaków rowerowych. Budują nowe.
W mojej okolicy. Codziennie dłuższe. Brakuje jeszcze wiaduktów,
ale jest już połączenie od linii kolejowej Toruń - Olsztyn do
nieczynnej Chełmża - Kowalewo Pom.

Tak to wygląda:
http://biodarek.ovh.org/A1_1.jpg
http://biodarek.ovh.org/A1_2.jpg

Tylko... jakoś ten szlak dziwnie się nazywa... nie na "R" tylko na "A".
Chyba... A1 ;)

Miłe złego początki - koło mnie też taką "ścieżkę rowerową" zrobili...

Dopóki nie musiałem uciekać przed szalonym walcem - chwaliłem sobie
Potem pojawiły się wściekłe wywrotki - jak jest sucho pojawia się
chmura pyłu i piasek chrzęści w zębach (jazda na modłę japońską
z maseczką na buzi mnie nie bawi)
A teraz z pięknej szutrówki rozlało się stado maszyn i rozryło
okolicę, w związku z czym do pracy znów muszę jeździć asfaltami,
bo ciche i spokojne szutrówki w okolicy są zasypane (zwałowiska ziemi)
bądź wykopano na nich wilcze doły...
Pozdrawiam
Wojtek

PS: ;)
PS2: "Moja" ścieżka rowerowa nazywa się A-8

Nowe, piekne szlaki rowerowe