Nowe plany Rydzyka, powstanie hotel.

Data: 2011-08-12 08:59:37
Autor: Przemysław W
Nowe plany Rydzyka, powstanie hotel.
Ojciec Rydzyk planuje kolejną inwestycję w Toruniu. Tym razem powstanie kompleks basenów - w tym termalnych - hotel i SPA. Podobna inwestycja na Podhalu kosztowała 80 mln zł - informuje "Gazeta Wyborcza".

Gazeta dotarła do raportu na temat oddziaływania inwestycji na środowisko. Można w nim przeczytać, że planowany aqua park będzie podzielony na dwie części - ogólnodostępną, komercyjną i zamkniętą. W kompleksie znajdzie się 25 basenów i niecek, w tym odrębne baseny lecznicze.

Oprócz aqua parku powstanie także hotel. W trzypiętrowym kompleksie znajdą się kawiarnie, sale konferencyjne i tarasy widokowe. Budynek będzie mógł przyjąć 80 gości - pisze "Gazeta Wyborcza".

Wreszcie, o. Rydzyk planuje wybudować SPA, dostępne tylko dla gości hotelowych.

Według szacunku redemptorystów, zatrudnienie w kompleksie znajdzie 52 ludzi. Nie wiadomo, ile ma kosztować budowa hotelu, basenów i SPA, ale podobny kompleks wybudowany w Białce Tatrzańskiej kosztował blisko 80 mln zł.

Nowe biznesy o. Rydzyka miałyby stanąć przy Porcie Drzewnym.

Więcej o nowych inwestycjach o. Rydzyka w "Gazecie Wyborczej".

(Kle)

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/torun/nowe-plany-ojca-rydzyka-powstanie-hotel,1,4819464,region-wiadomosc.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-14 03:23:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowe plany Rydzyka, powstanie hotel.

"Przemysław W" j22j0v$rkg$1@inews.gazeta.pl

Ojciec Rydzyk planuje kolejną inwestycję w Toruniu. Tym razem powstanie kompleks basenów - w tym termalnych - hotel i SPA. Podobna inwestycja na Podhalu kosztowała 80 mln zł - informuje "Gazeta Wyborcza".

OR inwestuje tylko w to, co niesie szmal. :) Po mediach, ochronie środowiska
i szkole -- hotel jest naturalną konsekwencją. Ale czegoś nie pojmuję -- jak
OZ może inwestować, gdy nie ma nawet 3500 złotych na zapłacenie tego, co sąd
kazał mu niedawno zapłacić w związku z nielegalnym zbieraniem pieniędzy na
fundację OD? :) Jak na skrajnego biedaka (i żebraka zarazem) skromny
redemptorystów inwestuje z rozmachem. :)

Najważniejsze, że zatrudni aż 52 osoby -- w czasach bezrobocia i kryzysu,
to bardzo istotne. Wiele osób, uczciwie pracując, będzie mogło spokojnie
utrzymać swoje rodziny. Zyskają dzieci tych pracowników, zyska polska
rodzina w ogóle... Ludzie nabiorą nadziei w tych, jakże trudnych, czasach...

[ale dlaczego nie nazwie rzeczy po imieniu? -- toż on buduje luksusowy burdel,
nie hotel... nie jest nawet jakimś pionierem -- niedaleko szukając, podobny
przybytek, ale z mniejszym rozmachem, zbudował Butwiłowski, uświęcając Matkę
Boską Bolesną... to tam, niedaleko tego wasilkowskiego przybytku ogarnął mnie
strach, jako że przeczytałem słowa wyryte na kamieniu, z których jasno wynika,
że ów kamień -- jest bogiem... to tam przypomniałem sobie moje słowa traktujące
o tym, że Elfy nie będą chadzać po śmietnikach Korterii także wówczas, gdy zburzą
mury obronne chroniące przybytki owej Korterii... nieczęsto czuję taki lęk, ale
tam, przy tym ,,sanktuarium'', pojąłem, że jestem o krok od wrót piekła... nauczony
na lekcjach religii, szybko wezwałem Boga na pomoc, a On jakby odpowiedział: ,,Któż
nakazuje ci włóczenie się po tym ,,przybytku''? Zwiedzaj świat, ciesz się życiem,
które jeszcze ci pozostało, nie zanurzaj się w tym, co nie tylko budzi twoją
odrazę, ale nawet napawa cię lękiem i po prostu zasmuca...''

szkolnictwo polskie może być wkrótce zagrożone -- hotele (de facto -- burdele)
będą jak kury znoszące złote jaja... już zimą br. zauważyłem, że właśnie nadchodzi
dobry czas dla tego typu ,,placówek'' w Polsce... byłem nawet na tyle bezczelny,
że odwiedziłem :) kilka podobnych, choć ,,świeckich'', ,,lokali'' w niedalekiej
okolicy :) i kazałem obsłudze, aby mnie dobrze traktowała jako gościa -- ale
(jak mnie nauczono w Kościele) nie zostawiłem tam ani jednej złotówki...
ani na ,,zdrowotne'' masaże, :) ani na ,,zdrowotne'' łaźnie, :) ani nawet
na jedzenie, :) czy choćby na parkingi...]

Nowe plany Rydzyka, powstanie hotel.