Nowe porządki w BPH

Data: 2010-02-02 18:11:42
Autor: Telesfor Baudot
Nowe porządki w BPH
Czas pożegnać się....

Mam u nich KK od wieeeelu lat z nienaganną historią (spłata zawsze w GP). W styczniu trafiło się (a bywało i drzewiej), ze spłata poszła w dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować dnia następnego przywalając prowizji (49zl) i odsetek na łącznie grubo ponad stówę. Jak już wspomniałem wcześniej nie było takich numerów.

Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są szanse powodzenia? Były precedensy?

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2010-02-02 19:21:48
Autor: Błażej
Nowe porządki w BPH
Jeśli wysłałeś pieniądze III sesją to nie otrzymali ich tego samego dnia, o ile spłata nie była wewnętrzną operacją (konto BPH).

Data: 2010-02-02 22:03:47
Autor: MarekZ
Nowe porządki w BPH
Użytkownik "Błażej" <e221@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hk9qkn$ruv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Jeśli wysłałeś pieniądze III sesją to nie otrzymali ich tego samego dnia, o ile spłata nie była wewnętrzną operacją (konto BPH).

Otrzymali. BPH uczestniczy w III sesji, a jedynie księguje ją następnego dnia roboczego. IMO 80% dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Data: 2010-02-02 20:55:19
Autor: Darek
Nowe porządki w BPH

dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia
wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować

Przecież zawsze BPH księgowała III sesję następnego dnia

Darek

Data: 2010-02-02 22:06:55
Autor: MK
Nowe porządki w BPH
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:hk9vv9$i0h$1news.onet.pl...

dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia
wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować

Przecież zawsze BPH księgowała III sesję następnego dnia

Kwestia ksiegowania jest wewnetrzna sprawa banku. Wazne jest kiedy pieniadze znalazly sie w dyspozycji banku.
Moja przyjaciolka miala taka sama sytuacje kilka lat temu, wiec nie jest cos co nagle sie pojawilo teraz. Reklamacja ustna zlozona w oddziale zostala odrzucona. Pomoglem jest napisac reklamacje i zostala ona uznana na poziomie centrali banku.

MK

Data: 2010-02-02 22:03:08
Autor: RobertS
Nowe porządki w BPH

Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są szanse powodzenia? Były precedensy?

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie zamierzam wracac do tego banku

RobertS

Data: 2010-02-02 22:14:18
Autor: Valdi
Nowe porządki w BPH
"RobertS" news:hka3ue$2c5v$1opal.icpnet.pl

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
zamierzam wracac do tego banku

czytając tą grupę oraz inne fora, których tematyka porusza kwestie związane
z szeroko rozumianą bankowością dochodzę do wniosku, że nie masz czego
żałować a twoja decyzja o rozbracie z ww. bankiem jest słuszna. Ty zapewne
podobnie się na to zapatrujesz :)

Data: 2010-02-03 03:12:26
Autor: Erazmus
Nowe porządki w BPH
On 2 Lut, 22:03, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> szanse powodzenia? Były precedensy?

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie

Ja wziąłem w grudniu w GE kredyt samochodowy u dealera 0 %  50/50 i
jestem zadowolony ;-)  Przy kontakcie z infolinią Pani chciała mnie
scross-sellować na kk lub kredyt gotówkowy ale grzecznie odmówiłem.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-03 08:48:26
Autor: Dan W
Nowe porządki w BPH
dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie zamierzam wracac do tego banku

Biorąc pod uwagę, że BPH i GE to teraz ten sam bank więc z dobrą wolą może nie być dobrze.
Pozdrawiam Dan

Data: 2010-02-06 03:13:03
Autor: kashmiri
Nowe porządki w BPH
RobertS <bob75@xpostx.pl> had the courage to write:

[...]

A mnie po mailu do centrali cofnęli karę za zwłokę, kiedy wskazałem im, że mieli wysyłać wyciągi na maila, a tego nie robili i stąd opóźnienie. Tak że może zależy, na kogo pismo trafi...

k.

Data: 2010-02-03 21:06:58
Autor: Pawel
Nowe porządki w BPH
Witam
Czas pożegnać się....
dochodzę do podobnego wniosku
[...]
od momentu fuzji prawnej oraz zmian poczynionych /widocznych dla zjadacza
chleba/ w systemach internetowych nastąpiły też zmiany w obsłudze przez BPH.
Zmiany niestety na "GORSZE" pracownicy tłumaczą że będzie lepiej...
Niestety Nie W Tym Banku i Nie W Tym Wieku...
Kultura GE niszczy to co BPH wypracował...
Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są szanse powodzenia? Były precedensy?
Precedensy były /byłem pracownikiem BPH/ i Ci co składali pisma i pilnowali
mieli pozytywnie rozpatrzone podobne problemy.

Ja z "Nowym BPH" mam 2 inne problemy z tym że każdemu polecam sprawdzenie jeśli
macie raty w walucie, kwoty po której sprzedają wam walutę.
U mnie wyszło że żadna z cen "franka" w przeddzień i w dzień księgowania raty
nie była tą po której Bank BPH mi sprzedał CHFy... zresztą ze stratą dla mnie...
Składam reklamację ponieważ jest to już następna taka sytuacja, jeśli nie
dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi zamierzam powiadomić Nadzór bankowy.
-- -- -- -- -- -- -- --
pzdr
Paweł

Data: 2010-03-09 18:36:19
Autor: Jerzy_K
Nowe porządki w BPH -- FINAŁ
Reklamacja złożona telefonicznie.
Z kolejnego wyciągu, który właśnie przyszedł wynika, że reklamacja została
uznana (niemal natychmiast) i opłaty zwrócone.
Pisemnej odpowiedzi na reklamację brak.

I to by było na tyle....

Może jeszcze poczekam na pożegnanie z BPH.... ;-|

--
Telesfor BAUDOT

Użytkownik "Telesfor Baudot" <Tele2001@SPAM.poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
wiadomości news:hk9mdp$is4$1atlantis.news.neostrada.pl...