Nowe porządki w BPH

Data: 2010-02-02 22:03:08
Autor: RobertS
Nowe porządki w BPH

Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są szanse powodzenia? Były precedensy?

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie zamierzam wracac do tego banku

RobertS

Data: 2010-02-02 22:14:18
Autor: Valdi
Nowe porządki w BPH
"RobertS" news:hka3ue$2c5v$1opal.icpnet.pl

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
zamierzam wracac do tego banku

czytając tą grupę oraz inne fora, których tematyka porusza kwestie związane
z szeroko rozumianą bankowością dochodzę do wniosku, że nie masz czego
żałować a twoja decyzja o rozbracie z ww. bankiem jest słuszna. Ty zapewne
podobnie się na to zapatrujesz :)

Data: 2010-02-03 03:12:26
Autor: Erazmus
Nowe porządki w BPH
On 2 Lut, 22:03, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> szanse powodzenia? Były precedensy?

dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie

Ja wziąłem w grudniu w GE kredyt samochodowy u dealera 0 %  50/50 i
jestem zadowolony ;-)  Przy kontakcie z infolinią Pani chciała mnie
scross-sellować na kk lub kredyt gotówkowy ale grzecznie odmówiłem.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-03 08:48:26
Autor: Dan W
Nowe porządki w BPH
dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie zamierzam wracac do tego banku

Biorąc pod uwagę, że BPH i GE to teraz ten sam bank więc z dobrą wolą może nie być dobrze.
Pozdrawiam Dan

Data: 2010-02-06 03:13:03
Autor: kashmiri
Nowe porządki w BPH
RobertS <bob75@xpostx.pl> had the courage to write:

[...]

A mnie po mailu do centrali cofnęli karę za zwłokę, kiedy wskazałem im, że mieli wysyłać wyciągi na maila, a tego nie robili i stąd opóźnienie. Tak że może zależy, na kogo pismo trafi...

k.

Nowe porządki w BPH