Nowe porządki w BPH

Data: 2010-02-03 21:06:58
Autor: Pawel
Nowe porządki w BPH
Witam
Czas pożegnać się....
dochodzę do podobnego wniosku
Mam u nich KK od wieeeelu lat z nienaganną historią (spłata zawsze w GP). W styczniu trafiło się (a bywało i drzewiej), ze spłata poszła w dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować dnia następnego przywalając prowizji (49zl) i odsetek na łącznie grubo ponad stówę. Jak już wspomniałem wcześniej nie było takich numerów.
od momentu fuzji prawnej oraz zmian poczynionych /widocznych dla zjadacza
chleba/ w systemach internetowych nastąpiły też zmiany w obsłudze przez BPH.
Zmiany niestety na "GORSZE" pracownicy tłumaczą że będzie lepiej...
Niestety Nie W Tym Banku i Nie W Tym Wieku...
Kultura GE niszczy to co BPH wypracował...
Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są szanse powodzenia? Były precedensy?
Precedensy były /byłem pracownikiem BPH/ i Ci co składali pisma i pilnowali
mieli pozytywnie rozpatrzone podobne problemy.

Ja z "Nowym BPH" mam 2 inne problemy z tym że każdemu polecam sprawdzenie jeśli
macie raty w walucie, kwoty po której sprzedają wam walutę.
U mnie wyszło że żadna z cen "franka" w przeddzień i w dzień księgowania raty
nie była tą po której Bank BPH mi sprzedał CHFy... zresztą ze stratą dla mnie...
Składam reklamację ponieważ jest to już następna taka sytuacja, jeśli nie
dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi zamierzam powiadomić Nadzór bankowy.
pzdr
Paweł

--

Nowe porządki w BPH