Nowe porządki w BPH -- FINAŁ

Data: 2010-03-09 18:36:19
Autor: Jerzy_K
Nowe porządki w BPH -- FINAŁ
Reklamacja złożona telefonicznie.
Z kolejnego wyciągu, który właśnie przyszedł wynika, że reklamacja została
uznana (niemal natychmiast) i opłaty zwrócone.
Pisemnej odpowiedzi na reklamację brak.

I to by było na tyle....

Może jeszcze poczekam na pożegnanie z BPH.... ;-|

--
Telesfor BAUDOT

Użytkownik "Telesfor Baudot" <Tele2001@SPAM.poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
wiadomości news:hk9mdp$is4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czas pożegnać się....

Mam u nich KK od wieeeelu lat z nienaganną historią (spłata zawsze w GP).
W styczniu trafiło się (a bywało i drzewiej), ze spłata poszła w dniu
ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia wieczorem
mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować dnia
następnego przywalając prowizji (49zl) i odsetek na łącznie grubo ponad
stówę. Jak już wspomniałem wcześniej nie było takich numerów.

Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę
drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są
szanse powodzenia? Były precedensy?

-- Telesfor BAUDOT

Nowe porządki w BPH -- FINAŁ