Nowe porządki w okolicach Cienkowa

Data: 2010-07-01 13:45:46
Autor: Profan Butan
Nowe porządki w okolicach Cienkowa

http://picasaweb.google.pl/andrzejbike/MasakraCiekowa#5489012446576742162

Nie zamierzam juz wiecej jezdzic w Beskid Slaski i Zywiecki

P.B.

Data: 2010-07-02 08:05:23
Autor: bans
W dniu 2010-07-01 22:45, Profan Butan pisze:

http://picasaweb.google.pl/andrzejbike/MasakraCiekowa#5489012446576742162

Uuu, czyżby ktoś się potajemnie szykował do budowy nowych wyciągów? Najpierw wycinka (bo niby kornik), potem drogę wyasfaltują i potem się nowotwór rozlezie po okolicy... :/

Może Żywiecki jeszcze jest w miarę spokojny, ale faktycznie, Śląski jest powoli szykowany do zalania betonem.

--
bans

Data: 2010-07-02 12:44:16
Autor: Kombajn Bizon
Nowe porządki w okolicach Cienkowa
Dnia 2010-07-01, o godz. 13:45:46
Profan Butan <arczii@go2.pl> napisał(a):

http://picasaweb.google.pl/andrzejbike/MasakraCiekowa#5489012446576742162

Nie zamierzam juz wiecej jezdzic w Beskid Slaski i Zywiecki

cytujac klasyka - 'ostre slowa jak na trzynastolatke'

polecam najpierw zapoznac sie z tematem a potem podejmowac tak
kategoryczne sady
http://www.cilp.lasy.gov.pl/web/bielsko/98232

Data: 2010-07-02 05:53:56
Autor: Profan Butan
On 2 Lip, 12:44, Kombajn Bizon <kombajnbi...@bride.ru> wrote:

polecam najpierw zapoznac sie z tematem a potem podejmowac tak
kategoryczne sadyhttp://www.cilp.lasy.gov.pl/web/bielsko/98232

Co ma piernik do wiatraka ? Las juz jest na calym Cienkowie wciety
wiec droga  jest juz zbedna.
Wszytko jedno , To tylko  moja luzna uwaga, bo w tak zniszczone
wyrebami  lasy,  po szlakach zdewastowanych w stopniu maksymalnym nie
zamierzam wiecej jezdzic. Wczesniej jezdzilem kilka razy rocznie , a
od zeszlego roku prawie wcale, Beskidy ogladam sobie z okien pociagu
lub samochodu w czasie podrozy na Slowacje.

P.B.

Data: 2010-07-02 15:07:29
Autor: bans
W dniu 2010-07-02 12:44, Kombajn Bizon pisze:

polecam najpierw zapoznac sie z tematem a potem podejmowac tak
kategoryczne sady
http://www.cilp.lasy.gov.pl/web/bielsko/98232

Akurat na tej grupie to już każdy wie o co chodzi z tymi świerkami i kornikiem. Ja po prostu uważam, że dzięki wycince paru lokalesów załatwi sobie budowę nowych wyciągów i wyasfaltuje drogi w górach... Przecież górale by najchętniej zamienili całe góry w jeden wielki stok narciarski.
Na zdjęciach które pokazał Profan Butan to właśnie tak wygląda, jak budowa nowych dróg, a nie tylko wycinka, do tego mam tez swoje obserwacje. Beskid Śląski się cywilizuje w zastraszającym tempie.

Zresztą, pażywiom, uwidim.

--
bans

Data: 2010-07-02 23:19:14
Autor: Kombajn Bizon
Nowe porządki w okolicach Cienkowa
Dnia 2010-07-02, o godz. 15:07:29
bans <goc@o2.pl> napisał(a):

[...]

Patrzac na rozjezdzone od zwozki drewna drogi w masywie Baraniej Gory
nie zdziwilbym sie gdyby polozenie betonu mialo na celu oslone terenu.

Aczkolwiek mozecie tez miec racje - mnie glownie uderzylo takie
sztubackie 'w Slaski i Zywiecki nie jade' :)

Data: 2010-07-05 00:40:46
Autor: Profan Butan
On 2 Lip, 23:19, Kombajn Bizon <kombajnbi...@bride.ru> wrote:

Aczkolwiek mozecie tez miec racje - mnie glownie uderzylo takie
sztubackie 'w Slaski i Zywiecki nie jade' :)

Przeciez nie chodzi o Cienkow, za którym  nigdy nie przepadałem. Te
góry nie mają juz dla nie tego czegosc co mialy jeszcze 5-7 lat temu.
Jezdzilem tam od ponad 20 lat, ale sie juz najezdzilem. Szkoda czasu ,
pieniedzy i niepotrzebnych nerwow.
Jesli lubisz takie gory, to podziwiaj
http://picasaweb.google.pl/arcz2i/SlaskozywieckaMasakraPiAMechaniczna#

Data: 2010-07-05 10:15:18
Autor: bans
W dniu 2010-07-05 09:40, Profan Butan pisze:

Jesli lubisz takie gory, to podziwiaj
http://picasaweb.google.pl/arcz2i/SlaskozywieckaMasakraPiAMechaniczna#

Widzę, że lubię z quadowcami dyskutować, ja juzż się nauczyłem że to inny gatunek, żadne dyskusje nie mają sensu.

Po prostu czeka się aż przejadą, a w ostatniego wali solidnym kamieniem. Nawet się nie domyśli, że to ktoś rzucił, a zaboli solidnie.

--
bans

Data: 2010-07-05 07:44:24
Autor: bans
W dniu 2010-07-02 23:19, Kombajn Bizon pisze:

 mnie glownie uderzylo takie
sztubackie 'w Slaski i Zywiecki nie jade' :)

To akurat zignorowałem, mnie tam nie obchodzi, kto się na jakie góry obraża ;)

--
bans

Data: 2010-07-05 10:13:17
Autor: MichałG
bans pisze:
[...]

Miejscowi górale chcieliby raczej po prostu dojechać do domu, do pracy, niezależnie od pory roku. Oni tam mieszkają. A droga z jako-taką nawierzchnią zwykle to umożliwia.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-07-05 10:21:12
Autor: bans
W dniu 2010-07-05 10:13, MichałG pisze:

Miejscowi górale chcieliby raczej po prostu dojechać do domu, do pracy,
niezależnie od pory roku. Oni tam mieszkają.

Jak się nauczą kultury i pozbędą pazerności to może zainteresuję się ich straszliwym położeniem...

--
bans

Data: 2010-07-05 10:26:14
Autor: MichałG
bans pisze:
[...]

a dziekuje w ich imieniu. Proponuję usunąć swierki razem z lokalesami. bedzie rezerwat.

--

Pozdrawiam miło
Michał

Data: 2010-07-05 09:59:52
Autor: MichałG
Profan Butan pisze:
http://picasaweb.google.pl/andrzejbike/MasakraCiekowa#5489012446576742162

Nie zamierzam juz wiecej jezdzic w Beskid Slaski i Zywiecki

P.B.
a to juz Twoj problem.... ;)

przy okazji:
http://picasaweb.google.pl/andrzejbike/BOtneSlizgiNaTule#5471240907023665010

30 lat temu to miejsce na fotce wyglądało znaaaacznie gorzej - wręcz kaniony wydrapane drzewami zwożonymi 20-tonowymi 'stalińcami' z wiatrołomu... a dojście do zabudowań (bo o dojezdzie nie było nawet mowy) wymagało solidnych gumiaków.... Było, mineło.

Na razie jedź na Słowacje. Najlepiej tam:
http://www.malgorzatakossakowska.pl/galerie/tatry/tatry-sk/wiatrolomy/index-wiatrolomy.htm
:) ;)

Przy okazji2:
Płyty azurowe są dobrym pomysłem na strome drogi- głownie ze względu dośc naturalne odwodnienie. A że dla rowerzystów niewygodne? Miłosnicy MTB sobie poradzą.....

pozdrawiam Michał

Nowe porządki w okolicach Cienkowa