Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.

Data: 2014-07-09 15:51:27
Autor: Dawid
Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.
Data: 2014-07-09 14:06:32
Autor: masti
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 15:51:27 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140709/POWIAT01/140709494

nawet nie trzeba się zatrzymać.

"Jak tłumaczy prokuratura, śledztwo zostało umorzone ze względu na to, że brak jest dowodów na przypisanie winy kierowcy samochodu."
wolałbyś rozstrzelanie na podstawie oskarżenia nie wiadomo kogo?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-09 18:31:05
Autor: Dawid
W dniu 2014-07-09 16:06, masti pisze:
[...]

Jest tam taki dobry komentarz, przeczytaj.
Jak przejadę po dzieciaku, który wleciał mi prosto pod samochód, to też gaz i do chałupy, no bo jestem w szoku, bo to przecież nie moja wina.
Dobry jesteś, prawie doskonały.

Data: 2014-07-09 20:09:18
Autor: masti

napisał:

[...]

Jest tam taki dobry komentarz, przeczytaj. Jak przejadÄ™ po dzieciaku,
który wleciał mi prosto pod samochód, to też gaz i do chałupy, no bo
jestem w szoku, bo to przecież nie moja wina. Dobry jesteś, prawie
doskonały.

Doczytaj co to jest prawo i jak się je stosuje. I dlaczego sprawca jest niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 07:29:09
Autor: Szymon Machel
Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lpk7he$kna$1dont-email.me...

Doczytaj co to jest prawo i jak siÄ™ je stosuje. I dlaczego sprawca jest
niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

Jakaś nowa wiara, czy co? O Święta Księgo Prawa!
A ucieczka "niewinnego sprawcy" z miejsca wypadku to co?
Szymon

Data: 2014-07-10 00:31:47
Autor: WS
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
W dniu czwartek, 10 lipca 2014 07:29:09 UTC+2 u¿ytkownik Szymon Machel napisa³:

Jaka¶ nowa wiara, czy co? O ¦wiêta Ksiêgo Prawa!
A ucieczka "niewinnego sprawcy" z miejsca wypadku to co?

Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie mozna do ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy... Sprawca wypadku byl rowerzysta, kierowca ofiara (w sumie moglby wystapic do rodziny o pokrycie kosztow naprawy pojazdu, jesli cos sie uszkodzilo i pewnie by wygral w sadzie...)

O karaniu za ucieczke z miejsca wypadku (traktowaniu jak pijanego) mowi art. 178
§ 1. Skazuj±c sprawcê, który pope³ni³ przestêpstwo okre¶lone w art. 173, 174 lub 177 znajduj±c siê w stanie nietrze¼wo¶ci lub pod wp³ywem ¶rodka odurzaj±cego lub zbieg³ z miejsca zdarzenia, s±d orzeka karê pozbawienia wolno¶ci przewidzian± za przypisane sprawcy przestêpstwo w wysoko¶ci od dolnej granicy ustawowego zagro¿enia zwiêkszonego o po³owê do górnej granicy tego zagro¿enia zwiêkszonego o po³owê.

ale jak widac zaczyna sie "Skazuj±c sprawcê, który pope³ni³ przestêpstwo...", a on nie popelnil, wiec tej sprawy to nie dotyczy...

WS

Data: 2014-07-10 10:57:53
Autor: Shrek
On 2014-07-10 09:31, WS wrote:

Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie mozna do ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

Sprawca wypadku byl rowerzysta,

Sk±d wiesz? ¦wiadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed chwil± kto¶ pisa³, ¿e dopóki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No wiêc sk±d pewno¶æ, ¿e rowerzysta by³a sprawc±?

Shrek

Data: 2014-07-10 02:16:21
Autor: WS
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
W dniu czwartek, 10 lipca 2014 10:57:53 UTC+2 u¿ytkownik Shrek napisa³:
On 2014-07-10 09:31, WS wrote:

> Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie mozna do ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

> Sprawca wypadku byl rowerzysta,

Sk�d wiesz? �wiadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed chwil� kto� pisa�, �e dop�ki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No wi�c sk�d pewno��, �e rowerzysta by�a sprawc�?

Nie wiem, dlatego napisalem "Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule...."

a tam przeczytalem: "a bieg³y uzna³, ¿e to rowerzysta zjecha³ z chodnika wprost pod nadje¿d¿aj±cy samochód"

a jak bylo w rzeczywistosci? Nie mnie to rozstrzygac... jesli prokurator dostal opinie jak wyzej, to co mial zrobic?

WS

Data: 2014-07-10 09:02:14
Autor: masti

On 2014-07-10 09:31, WS wrote:

Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie
mozna do ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

Sprawca wypadku byl rowerzysta,

SkÄ…d wiesz? Åšwiadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed
chwilą ktoś pisał, że dopóki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No
więc skąd pewność, że rowerzysta była sprawcą?

a skąd pewność, że kierowca?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 14:00:22
Autor: Shrek
On 2014-07-10 11:02, masti wrote:

[...]

No przecież wyszło, że nie ma pewności - więc skąd pewność, że rowerzysta?

Shrek.

Data: 2014-07-10 12:17:11
Autor: masti

On 2014-07-10 11:02, masti wrote:

[...]

a gdzie napisałem,że rowerzysta? W artykule jest napisane, że sąd nie był w stanie ustalić winnego.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 15:31:48
Autor: Shrek
On 2014-07-10 14:17, masti wrote:

No przecież wyszło, że nie ma pewności - więc skąd pewność, że
rowerzysta?

a gdzie napisałem,że rowerzysta? W artykule jest napisane, że sąd nie był
w stanie ustalić winnego.

A czy ja napisałem, że ty napisałeś. Napisał mój przedpisca, jemu odpowiedziałem.

Shrek.

Data: 2014-07-10 13:32:49
Autor: masti

On 2014-07-10 14:17, masti wrote:

[...]

nie. odpowiedziałeś na mój post.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 15:59:20
Autor: Shrek
On 2014-07-10 15:32, masti wrote:

A czy ja napisałem, że ty napisałeś. Napisał mój przedpisca, jemu
odpowiedziałem.

nie. odpowiedziałeś na mój post.

Nie odpowiedziałem na post przedpiscy:

"> Sprawca wypadku byl rowerzysta,

SkÄ…d wiesz?"

Shrek.

Data: 2014-07-10 07:56:50
Autor: masti
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 07:29:09 +0200 osobnik zwany Szymon Machel
napisał:

[...]

oczywiście znając sprawę tylko o zrelacji jednej strony w notatce prasowej ustaliłeś już wszystkie szczegóły włącznie z tym co jadł sprawca tydzień wcześniej. Za dużo CSI.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 09:47:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
Hello Szymon,

Thursday, July 10, 2014, 7:29:09 AM, you wrote:

Doczytaj co to jest prawo i jak siê je stosuje. I dlaczego sprawca jest
niewinny dopóki mu siê nie udowodni winy.
Jaka¶ nowa wiara, czy co?

Nowa? Do¶æ elementarna zasada prawa.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-10 10:14:53
Autor: szerszen
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
On Wed, 9 Jul 2014 20:09:18 +0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

Doczytaj co to jest prawo i jak siê je stosuje. I dlaczego sprawca jest niewinny dopóki mu siê nie udowodni winy.

Ok, mo¿e nie byæ winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-07-10 08:19:19
Autor: masti
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:14:53 +0200 osobnik zwany szerszen
napisał:

On Wed, 9 Jul 2014 20:09:18 +0000 (UTC) masti <gone@to.hell> wrote:

Doczytaj co to jest prawo i jak siÄ™ je stosuje. I dlaczego sprawca jest
niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

Ok, może nie być winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest.

a to już insza inszość

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 16:01:08
Autor: szerszen
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
On Thu, 10 Jul 2014 08:19:19 +0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

a to ju¿ insza inszo¶æ

No wiêc w³a¶nie, argumentacja prokuratury jest ¶mieszna. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-07-10 11:01:21
Autor: Shrek
masti <gone@to.hell> wrote:

Doczytaj co to jest prawo i jak siê je stosuje. I dlaczego sprawca jest
niewinny dopóki mu siê nie udowodni winy.

Ok, mo¿e nie byæ winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest.

Ogólnie za spierdolenie uczestnika z miejsca wypadku powinna byæ wiêksza kara ni¿ za samo spowodowanie wypadku (nawet po pijaku). Okaza³oby siê wtedy, ¿e mimo ¿e w szoku to jednak ludzie potrafi± kalkulowaæ i wiedzieliby, ¿e za ucieczkê pójd± do pierdla. Teraz jak widaæ po prostu op³aca siê spierdoliæ. Nawet jak z³api±, to du¿a szansa, ¿e uniewinni±. A tak to za spwodowowanie tradycyjnie (na ogó³ w zawiasach) za spierdolenie bezwzglêdnie pierdel.

Shrek.

Data: 2014-07-09 16:50:32
Autor: fifak
W dniu 2014-07-09 15:51, Dawid pisze:
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140709/POWIAT01/140709494

nawet nie trzeba się zatrzymać.

gdy z 10 skazanych 1 okaże się niewinny to lepiej 10 rozstrzelać niż 9 wypuścić i 1 skazać

jestem za karą śmierci

Data: 2014-07-09 17:06:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe prawo polskie -mo¿na zabijaæ bezkarnie.
Hello fifak,

Wednesday, July 9, 2014, 4:50:32 PM, you wrote:

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140709/POWIAT01/140709494
nawet nie trzeba siê zatrzymaæ.
gdy z 10 skazanych 1 oka¿e siê niewinny to lepiej 10 rozstrzelaæ ni¿ 9
wypu¶ciæ i 1 skazaæ

jestem za kar± ¶mierci

Jeste¶ nienormalny.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-09 20:09:47
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 09 Jul 2014 16:50:32 +0200 osobnik zwany fifak napisał:

[...]

możesz zacząć od rozstrzelania samego siebie. jesteś mordercą do czego się właśnie przyznałeś.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-10 08:05:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "fifak" <fifak@oniet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53bd56b6$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-07-09 15:51, Dawid pisze:
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140709/POWIAT01/140709494

nawet nie trzeba się zatrzymać.

Z tego artykułu wynika, że rowerzysta zabił sam siebie.
Może warto pomyśleć jak się jeździ?
No bo jak później ukarać trupa?

Czy chodzi o karanie ofiary wypadku (tutaj kierowcy samochodu), w ramach zemsty?

Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.