Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS

Data: 2017-10-02 03:14:30
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS
Niemcy walcza o oszczedzenie kilku bilionow dolcow. Zrobia wszystko zeby znowu folksdojcze w Polsce rzadzili. Na razie wszystko wskazuje ze ich dzialania sa warte mniej niz gowno pod podeszwa. Minute temu pokazali wyniki jakiegos badania. PIS 43%. Niedawno napisalem ze jak by ktos mnie rok temu spytal czy zamach czy wypadek lotniczy to bym powiedzial ze wypadek. A dzisiaj jak wyni!la sprawa reparacji odpowiedzialmbym ze nie wiem. Prezydent Kaczynski robil pierwsze podwjscie do reparacji. Wykonczenke jego i jeszcze wielu polskich politykow ucielo sprawe. Na dodatek inni dostali powazne ostrzezenie. Tylko niemcy mieli interes w zabiciu Kaczynskiego. Dowolna kasa jaka trzeba by wydac na spowodowanie wypadku stanowi setne czesci procenta od kasy jaka sa nam winni. Nie twierdze ze to zrobili ale oni jako jedyni mieli powod. Przy okazji popsuly sie stosunki Polsko Rosyjskie, dla nich to tez zysk. Jesli mialbym czegos zwiazanego ze zdarzeniem z tupolewem to bym szukal za zachodnia granica.

Data: 2017-10-07 10:00:38
Autor: Budzik
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Grawitacja tez miała powód... :(

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS