Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS

Data: 2017-10-02 13:32:20
Autor: Totalna Opozycja
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS
psikutasekk "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
mi dupolizowi nic nie skapnęło ale może wam ?:(((((((

http://niezalezna.pl/202471-nowe-przelewy-z-niemiec-na-walke-z-pis-ogromne-srodki-na-aktion-demokratie

Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion
Demokratie""

Jakiż ten PiS biedny! Wszyscy go atakują! Jak nie żabojady to emigranci ze
wschodu i południa, z zachodu Niemce nie chcą dać kasy PiS-owskiemu rządowi
ani Rydzykowi! Hańba! Hańba! Twoj tekst wypisz wymaluj jest rodem z PRL
kiedy PZPR prześcigała się w zagrożeniu stonka i rewizjonistami. By było
ciekawiej AD wcale nie jest niemiecka tylko rosyjska.

CL.

Data: 2017-10-02 07:54:27
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS
Nikt pisu nie atakuje bo nikt zdolny do ataku nie istnieje. 42% poparcia wedlug ostatnich badan. Smieszna opozycja miala rzad cieni zrobic. Nie udalo im sie zrobic rzadu cieniasow. Niby kto mialby w tym rzadzie byc? Schetyna co gadac z sensem nie potrafi? Gronkiewicz ktora zeby zachowac zycie niedlugo sama sie zglosi zeby ja zamkneli? Moze Budka popierajacy sbekow?

Data: 2017-10-02 21:42:17
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS
ja chce kurwa wiedzieć którzy to politycy i urzędnicy państwowi wypracowali (może powinnienem użyć formy: wysrali) ten sukces?

wiemy już, że frajers to "oni/e!"

Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS