Nowe przepisy drogowe od 2011

Data: 2011-01-03 11:03:25
Autor: Marcin N
Nowe przepisy drogowe od 2011
Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.

http://www.motofakty.pl/artykul/nowe_przepisy_na_nowy_rok.html

fragment:
Wprowadzono nowe kategorie praw jazdy. Dla motocyklistów, którzy zaczynają przygodę z jednośladem przygotowano nową kategorię A2. Jego posiadacz może jeździć motocyklem z silnikiem o mocy do 46 KM. Wcześniej jednak będzie musiał skończyć 18 lat. Dla 16-latków przygotowano kategorię A1. Granicą minimalnego wieku niezbędnego do uzyskania prawa jazdy kat. A podniesiono z 18 do 24 lat. Zamiast karty motorowerowej będzie wydawane prawo jazdy kategorii AM, upoważniające do prowadzenia motorowerów i lekkich pojazdów czterokołowych. Będzie je można zdobyć od 14 roku życia. Prawa jazdy kategorii AM, A1, A2, A, B1, B, B+E są ważne przez 15 lat, pozostałe przez 5 lat.

Data: 2011-01-03 04:27:28
Autor: robertbig
On 3 Sty, 11:03, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaj wi c tym, kt rzy nie wiedz .

http://www.motofakty.pl/artykul/nowe_przepisy_na_nowy_rok.html

fragment:
Wprowadzono nowe kategorie praw jazdy. Dla motocyklist w, kt rzy zaczynaj
przygod z jedno ladem przygotowano now kategori A2. Jego posiadacz mo e
je dzi motocyklem z silnikiem o mocy do 46 KM. Wcze niej jednak b dzie
musia sko czy 18 lat. Dla 16-latk w przygotowano kategori A1. Granic
minimalnego wieku niezb dnego do uzyskania prawa jazdy kat. A podniesiono z
18 do 24 lat. Zamiast karty motorowerowej b dzie wydawane prawo jazdy
kategorii AM, upowa niaj ce do prowadzenia motorower w i lekkich pojazd w
czteroko owych. B dzie je mo na zdoby od 14 roku ycia. Prawa jazdy
kategorii AM, A1, A2, A, B1, B, B+E s wa ne przez 15 lat, pozosta e przez 5
lat.

 Z tych zapisków przebija stereotyp za sterotypem + zwyczajne radosna
i głupia twórczość.
Głónie chodzi o to ,ze motocykle i spalane przez nie paliwo .To żadna
gałaź gospodarki .
A wogóle to my nie lubimy motorów ...
Tylko fanaberie jakichś pomyleńćów ,co to zamiast smigać Golfem3 ,
kupuja jakies tam...

Przepisy odnosnie motorowerów i 125 z chorych zamieniały sie w ultra
chore.
Jesli władza dopilnuje ,to upadek tej gałęzi sprzedazy jest pewny.

Co to za chory ,oderwany od rzeczywistości limit 46KM ?! Sprzedawcy
GS500E byli konsultantami ?!

Co to za chory przepis ,ze w wieku 24lat mozna siadac na wszytko co ma
2koła.  A  wieku 21 nie . Czy debil 18-2czy 24 letni .Przestanie być
debilem.

Kategorie i terminy wązności prawek. To czyste strzyzenie owiec.
Służące ewidentnie do wepchniecia zawczasu sporej grupy petentów ,do
samochodów ,a nie na moto.
A jesli trafia sie uparci, to niech beceluja,
beceluja ,beceluja ,itd...

Ciekawi mnie jaka jest wartość rynku motocykli w polsce. Okazałych
firm motocyklowycy i mniejszych firemek jest bez liku. Do tego
dochodza przychody z tytułu spalanych paliw i  róznorakich akcesoriów..
Zyski z tytułu korzyści ekologicznych . Klasyka -auto do roboty kontra
skuter np.
Korzyści z mniejszego tłoku na ulicach i parkingach .Absolutnego braku
niszczenia nawierzchni.

Temu wszytkiem podstawia sie noge ! Ciekawy kraj.

Ide bronic kzyrza. Bo nic innego w tym prl-u ,  nie da sie i nie
wolno  robić
 ;-)

Data: 2011-01-03 18:14:46
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Przepisy odnosnie motorowerów i 125 z chorych zamieniały sie w ultra
chore.

Mozesz jasniej? Te 14 zamiast 13 lat tak cie zbulwersowaly odnosnie motorowerow?

Co to za chory ,oderwany od rzeczywistości limit 46KM ?! Sprzedawcy
GS500E byli konsultantami ?!

Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D Mysle, ze komus kto ma 18 tez powinno ;-)

Co to za chory przepis ,ze w wieku 24lat mozna siadac na wszytko co ma
2koła.  A  wieku 21 nie . Czy debil 18-2czy 24 letni .Przestanie być
debilem.

Wiesz, ja w wieku lat 18 robilem wiele glupich zeczy zeby sie popisac, ktorych w wieku 24 lat juz bym nie zrobil.

Kategorie i terminy wązności prawek.

Zalezy jak to sie bedzie odbywac - jezeli beda testy typu wzrok + jakas tam teoria to jestem za. Jezeli tylko wymiana plastiku to przegiecie.

Dysiek

Data: 2011-01-03 20:23:37
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 18:14, Dysiek pisze:

Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D

Przykro mi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-03 19:34:54
Autor: masti
Nowe przepisy drogowe od 2011
Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 20:23:37 +0100 osobnik zwany Kuczu
wystukał:

W dniu 2011-01-03 18:14, Dysiek pisze:

Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D

Przykro mi.

i tak ma wiecej mocy niĹź HD :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-03 20:53:48
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 20:34, masti pisze:
[...]

Alez oczywiscie, masz racje.

Data: 2011-01-03 21:36:58
Autor: Marcin N

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ift9ho$bej$1@news.onet.pl...
[...]

Jak Wy to robicie, że każdy wątek potraficie zamienić na walkę kogucików i chwalenie się, kto ma większego?

Ukryty talent do politykowania? Koniecznie zapiszcie się do jakiejś partii. Naród Was tam potrzebuje.

Data: 2011-01-03 21:59:52
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 21:36, Marcin N pisze:

[...]

Ale kto sie chwali ? Czy ja wspomnialem cokolwiek o jego motocyklu ? Po prostu urzeklo mie stwierdzenie ze "prawie 30 lat na karku i mi starcza". To czym jezdzi mnie nie obchodzi.

Ukryty talent do politykowania? Koniecznie zapiszcie się do jakiejś
partii. NarĂłd Was tam potrzebuje.

Probowalem, nie chcieli mnie nigdzie.

Data: 2011-01-03 21:41:36
Autor: masti
Nowe przepisy drogowe od 2011
Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 21:59:52 +0100 osobnik zwany Kuczu
wystukał:

[...]

ale wyjaśnisz sprzeczność powyżej?
bo mnie urzekło?
skoro cie nie obchodzi to dlaczego komentujesz? i dlaczego akurat 535?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-03 22:41:58
Autor: Kuczu

UĹźytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com>  napisał w wiadomości grup
[...]

Bo starczy to moze byc uwiad.

skoro cie nie obchodzi to dlaczego komentujesz? i dlaczego akurat 535?

Ale pokaz gdzie komentuje ?

Data: 2011-01-03 21:44:06
Autor: masti
Nowe przepisy drogowe od 2011
Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:41:58 +0100 osobnik zwany Kuczu
wystukał:

a starcza to mi do pierwszego.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-03 22:50:30
Autor: masti
Nowe przepisy drogowe od 2011
Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:49:08 +0100 osobnik zwany Kuczu
wystukał:

to się ciesz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-03 22:10:38
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Ale kto sie chwali ?

Chwalic sie pelnoletnia 535? Dobre :D

Dysiek

Data: 2011-01-03 22:20:57
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 22:10, Dysiek pisze:
Ale kto sie chwali ?

Chwalic sie pelnoletnia 535? Dobre :D

Ty sie chwalisz. Zacytowac ?

Data: 2011-01-03 22:28:37
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Chwalic sie pelnoletnia 535? Dobre :D

Ty sie chwalisz. Zacytowac ?

Zaycytuj. Jezeli uwazasz, ze to: "Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D Mysle, ze komus
kto ma 18 tez powinno ;-)" jest chwalenie sie, to moze pocwicz interpretacje tego co czytasz.

Dysiek

Data: 2011-01-03 22:37:29
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 22:28, Dysiek pisze:
[...]

"stosunek mocy do wagi w Virago 535 bije spokojnie 90% armatury do pojemnosci okolo 750 ccm. Nie mowiac juz ze np Shadow czy DragStar o wiekszych pojemnosciach niz 535 ma mniej mocy niz ona."

Data: 2011-01-03 22:43:45
Autor: Dysiek
[...]

Napisales ze przykro ci ze jezdze 535 a nie wyjebanym HD co przedluza przyrodzenie razem z rurami 123,3 dB, wiec ci pisze, ze nie mam sie czego wstydzic. Zreszta, przez 10 lat jezdzilem 80 ccm i tez bylo dobrze.

Dysiek

Data: 2011-01-03 22:47:15
Autor: Dysiek
[...]

Zreszta nie chce mi sie z toba dyskutowac, eot z mojej strony

Dysiek

Data: 2011-01-03 22:48:33
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 22:43, Dysiek pisze:
[...]

Ja napisalem ? Wpomnialem o 535 ? Pokaz gdzie. Bylo mi przykro z powodu Twojej "starczosci" mimo mlodego wieku.

co przedluza przyrodzenie razem z rurami 123,3 dB, wiec ci pisze, ze nie mam sie czego
wstydzic. Zreszta, przez 10 lat jezdzilem 80 ccm i tez bylo dobrze.

Ale to Ty wyrazasz wlasnie swoje kompleksy spowodowane posiadaniem 535. Ja slowem o tym nie wspomnialem !

Data: 2011-01-03 22:51:09
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Ja napisalem ? Wpomnialem o 535 ? Pokaz gdzie. Bylo mi przykro z powodu Twojej "starczosci" mimo mlodego wieku.

Odnosilo sie to do nowych "stawek" wiekowych przy PJ. Nie uwazam, ze ktos bedzie pokrzywdzony jezdzac maszyna co ma 46 KM do 24 roku zycia. Nie chodzilo mi bynajmniej o tetrykowatosc.

Dysiek

Data: 2011-01-03 14:43:01
Autor: AZ
On 3 Sty, 22:51, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

Odnosilo sie to do nowych "stawek" wiekowych przy PJ. Nie uwazam, ze ktos
bedzie pokrzywdzony jezdzac maszyna co ma 46 KM do 24 roku zycia. Nie
chodzilo mi bynajmniej o tetrykowatosc.

Ja bym czuł się pokrzywdzony. Litości... żyjemy w demokratycznym kraju
w którym dorosłość w przepisach jest określona jako 18 lat. Na jakiej
niby podstawie określili wiek 24 lat jako wystarczający do prowadzenia
motocykli >46KM? Jakie to ma znaczenie czy ktoś ma 18 czy 40 lat
kupując na pierwsze moto GSX-R? Jeden i drugi może być tak samo
niebezpieczny jak i zupełnie niegroźny...

Ciekawe czy tak samo byś śpiewał jakby zrobili limit wiekowy prawka,
po osiągnięciu wieku N zabierane prawko bezdyskusyjnie, to nic, że
jeden w wieku X lat jest już niebezpieczny a drugiemu sprawności
mógłby pozazdrościć niejeden o 15 lat młodszy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-03 14:50:26
Autor: AZ
On 3 Sty, 23:43, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

żyjemy w demokratycznym kraju
w którym dorosłość w przepisach jest określona jako 18 lat.

Tak mi się przypomniało:

http://groups.google.com/group/pl.listserv.chomor-l/msg/13bbf52f48495db2?hl=pl

No i do tego chyba to wszystko zmierza... Ale niektórym to chyba
dobrze z obróżką i kagańcem na pysku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-07 11:54:40
Autor: gildor
W dniu 03.01.2011 23:43, AZ pisze:
[...]

na podstawie statystyk wypadków. na tej samej podstawie TU mają zwyżkę do 26go roku życia.

- gildor

Data: 2011-01-03 22:53:35
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 22:51, Dysiek pisze:
[...]

Ja zrozumialem przekaz, ale Twoje kompleksy mnie oczarowaly :)

Data: 2011-01-03 22:55:52
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Ja zrozumialem przekaz, ale Twoje kompleksy mnie oczarowaly :)

Wmawiasz sobie cos. Nie czuje sie gorszy jezdzac 535 tak jak nie czulem sie jezdzac 80 ccm. Za to kompleksy czesto widac u posiadaczy HD co to odmachac na drodze nie potrafia.

Dysiek

Data: 2011-01-03 14:45:54
Autor: AZ
On 3 Sty, 22:55, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

Wmawiasz sobie cos. Nie czuje sie gorszy jezdzac 535 tak jak nie czulem sie
jezdzac 80 ccm. Za to kompleksy czesto widac u posiadaczy HD co to odmachac
na drodze nie potrafia.

Ja pierdole, serio przejmujesz się tym, że ktoś Ci nie odmacha, już
nie wspominając o dorabianiu do tego teorii? Macham zawsze, czasami
ktoś nie odmacha bo może buc, może nie widział, może nie mógł ale do
głowy by mi nie przyszło wiązać to z tym na czym ten ktoś jedzie juz
nie wspominając o tym by dostrzec czy to jest HD...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-03 22:56:31
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 22:55, Dysiek pisze:
[...]

Wlasciciele Toyot tez nie odmachuja. Ci to musza miec dopiero problemy ze soba...

Data: 2011-01-04 10:13:40
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "Marcin N"
Jak Wy to robicie, że każdy wątek potraficie zamienić na walkę kogucików i chwalenie się, kto ma większego?

Eeee tam...

Tytus i 138,5dB
a bylo nawet ponad 140 dB
ale sie nie zapisalo :)

Data: 2011-01-04 09:16:08
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Eeee tam...

No wlasnie.

138,5dB
a bylo nawet ponad 140 dB
ale sie nie zapisalo :)

Mierzyles w Nowodworze moje KHI?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:16:49
Autor: Marcin N
Nowe przepisy drogowe od 2011

Użytkownik "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d22e4c2$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...

Eeee tam...

--   Pozdrawiam
Tytus i 138,5dB
a bylo nawet ponad 140 dB
ale sie nie zapisalo :)

A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m? Toż to powinno Cię ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest norma i powinno się jej przestrzegać.

Data: 2011-01-04 09:19:29
Autor: AZ
On 2011-01-04, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m? Toż to powinno Cię ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest norma i powinno się jej przestrzegać.
Chlopie, Tys jest bardziej swiety od samego jezusa. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:33:30
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka
 ***"Marcin N"
A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m?

Dz.u. 155 poz.1232 z dnia 21.09.2009 zal 1 pkt 10.1
oraz stosowne rozporzadzenie okreslajace sposob pomiaru.

***Toż to powinno Cię ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest norma i powinno się jej  przestrzegać.

Ale moje moto na tych wlasnie tlumikach jak najbardziej spelnia normy - to tylko kwestia sposobu pomiaru.

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 09:35:58
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Ale moje moto na tych wlasnie tlumikach jak najbardziej spelnia normy - to tylko kwestia sposobu pomiaru.

Tylko to pierdzenie bardzo przygnebiajace jest :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:38:41
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

***"AZ"
Tylko to pierdzenie bardzo przygnebiajace jest :-(

To ze kolege przygnebia jak go skuters albo pierdoped objezdza to juz wiemy...
Ale spoko, z tego sie wyrasta

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 09:40:29
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

pierdoped

No i cala teoria o wysilonym V2 Hondy poszla w pizdu... Smutne jedynie to
ze trza bylo pare Nowodworow by wkoncu przyznac racje kolegom, nie KJ?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:45:02
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka
***"AZ" pare Nowodworow by wkoncu przyznac racje kolegom, nie KJ?

I kilka kolek na LR :)
i Ty siem tu swoim zegarmistrzem nie podpieraj...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 09:48:31
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

I kilka kolek na LR :)

Jakbym wiedzial od poczatku jak ten LR wyglada to bym nie wstapil na niego
po drodze, tylko wpierw bym pojechal do domu po moj skuter 50ccm i bym was tam wszystkich poobjezdzal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 17:25:13
Autor: Kuczu
Nowe przepisy drogowe od 2011
W dniu 2011-01-04 10:13, Tytus z fabryki pisze:
Tytus i 138,5dB
a bylo nawet ponad 140 dB
ale sie nie zapisalo:)

w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.

Data: 2011-01-04 17:57:47
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "Kuczu"
w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.

I tu kolega w mylnym bledzie jest - urzadzenie nazywa sie Sonometr AS-200
Zapewne podobne posada kolegi kolega.

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 19:49:03
Autor: Kuczu
Nowe przepisy drogowe od 2011
W dniu 2011-01-04 17:57, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

*** "Kuczu"
w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.

I tu kolega w mylnym bledzie jest - urzadzenie nazywa sie Sonometr AS-200
Zapewne podobne posada kolegi kolega.

Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.

Data: 2011-01-04 20:01:58
Autor: Tytus
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "Kuczu"
Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.

I potem kolega wykupil sie 50 markami NRD???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-04 20:03:15
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-04 20:01, Tytus pisze:
Siemka

*** "Kuczu"
Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.

I potem kolega wykupil sie 50 markami NRD???

Nie :) Mily pan Policmajster raczyl byl mierzyc w konkursie na zlocie w NRD.

Data: 2011-01-04 20:31:35
Autor: Tytus
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "Kuczu"
Nie :) Mily pan Policmajster raczyl byl mierzyc w konkursie na zlocie w NRD.

To byl zlot Junge Pioniere???
Ja zmierzylem sobie sam - ot taki troche wstydliwy jestem :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-04 12:10:19
Autor: AZ
On 4 Sty, 20:31, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

To byl zlot Junge Pioniere???
Ja zmierzylem sobie sam - ot taki troche wstydliwy jestem :)

Od zawsze tak było, że to co najwięcej hałasu robi najmniej jedzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 21:13:36
Autor: Tytus
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka
***"AZ"
Od zawsze tak było, że to co najwięcej hałasu robi najmniej jedzie.

To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-04 12:30:18
Autor: AZ
On 4 Sty, 21:13, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 22:03:08
Autor: Monster
W dniu 2011-01-04 21:30, AZ pisze:
On 4 Sty, 21:13, "Tytus"<tyt...@gazeta.pl>  wrote:

To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.
Chyba darcia japy, jak to chyba KJ kiedyś pięknie ujął:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-01-04 22:13:24
Autor: masti
Nowe przepisy drogowe od 2011
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 12:30:18 -0800 osobnik zwany AZ wystukał:

On 4 Sty, 21:13, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

To by tlumaczylo uwagi Lowcy w kierunku kolegi "tlumnikow" :)

Odrozniaj halas od ryku sportowego R4.

a to 140dB to hałas czy ryk?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-03 20:32:36
Autor: Dysiek
Nowe przepisy drogowe od 2011
Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D

Przykro mi.

Chcialbym cos wiekszego to bym se kupil. Poza tym stosunek mocy do wagi w Virago 535 bije spokojnie 90% armatury do pojemnosci okolo 750 ccm. Nie mowiac juz ze np Shadow czy DragStar o wiekszych pojemnosciach niz 535 ma mniej mocy niz ona.

Dysiek

Data: 2011-01-03 20:54:03
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 20:32, Dysiek pisze:
[...]

tym bardziej mi przykro

Data: 2011-01-03 20:57:41
Autor: Dysiek
[...]

Nie ma powodu, zeby bylo ci przykro - nie potrzebuje przedluzac sobie kutasa halasujac 123,3 dB :-)

Dysiek

Data: 2011-01-03 21:58:01
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 20:57, Dysiek pisze:
[...]

Obiecuje ze juz nie bede. Przepraszam.

Data: 2011-01-04 00:19:40
Autor: Alex D. B.

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ift9i7$bej$2news.onet.pl...
[...]

bo?
mam powiedzmy okolice 40 lat, niecale 60kg wagi.
pomykam sobie intruderem m800. moc Cie pewnie rozsmiesza.
mnie wystarcza. za stary jestem na blaznowanie.
trzeba utrzymac rodzine, a nie zapierdalac "czysta na kole".
pomykanie na 2oo to fun, troszke wygodnictwo (korki i parkowanie w dc).

tez Ci przykro?

Alex

Data: 2011-01-06 10:34:43
Autor: N1
Nowe przepisy drogowe od 2011
W dniu 04.01.2011 00:19, Alex D. B. pisze:

 60kg wagi.

teraz to mi jest przykro

Data: 2011-01-10 01:42:48
Autor: Alex D. B.

Użytkownik "N1" <slavek.ndm@vp.pl> napisał w wiadomości news:ig42bj$8b5$1inews.gazeta.pl...
W dniu 04.01.2011 00:19, Alex D. B. pisze:

 60kg wagi.

teraz to mi jest przykro

bo?

tak wiem, nie wygladam jak prawdziwy czoperowiec.
wlewam w siebie litry browara, a najwiecej co udalo mi sie uzyskac to 63kg. :(

Alex.

Data: 2011-01-03 23:17:18
Autor: NESSO

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ift7p5$4ff$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-03 18:14, Dysiek pisze:

Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D

Przykro mi.

-- Kuczu

złośliwy jesteś to od urodzenia czy ktoś cię kiedys skrzywił i tak juz zostało ?

Data: 2011-01-03 23:21:25
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 23:17, NESSO pisze:
[...]

Nie wiem. Ale masz na to jakis skrot ?

Data: 2011-01-03 23:33:52
Autor: NESSO
[...]

 FSLM513

:D
rozszyfrujesz ? czy pomoc ci ?

Data: 2011-01-03 23:36:39
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-03 23:33, NESSO pisze:
[...]

ROTFL. Sprobuj tego: FXR-C.

Data: 2011-01-04 10:36:33
Autor: kakmar
Dnia 03.01.2011 Dysiek <brak@brak.pl> napisał/a:

Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D Mysle, ze komus kto ma 18 tez powinno ;-)

I przez te prawie 30 lat nie pomyślałeś że innym może nie starczyć to co starcza Tobie?

A jak ci coraz silniejsze lobby małych skuterów zabroni tego ponad półlitrowego potwora? --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-01-03 11:37:38
Autor: Marcin N

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifs6td$hqh$1@news.onet.pl...
[...]

W TV właśnie Pan Policjant oznajmił, że powyższy zapis to dopiero projekt i nie wszedł w życie z końcem grudnia.

Może ktoś z Was wie, co już weszło, a co jest projektem?

Data: 2011-01-03 11:54:47
Autor: DrFugazi
W dniu 03.01.2011 11:03, Marcin N pisze:
Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.

http://www.motofakty.pl/artykul/nowe_przepisy_na_nowy_rok.html

Mnie się podoba ten wykres kołowy, wygląda na to, że najwięcej
samochodów w listopadzie importowały dzieci w wieku od 4-10 lat :)

A odnośnie zmian w przepisach to jak zwykle musimy mieć po swojemu,
zamiast upraszczać to u nas się komplikuje. Oczywiście za każde prawo
jazdy trzeba osobno zapłacić, a przekraczając granicę trzeba będzie się
zatrzymać, żeby sobie zanotować o jakiej godzinie i jakim pojazdem ile
można jechać po danej drodze. Zresztą już trzeba.
Po mieście 50 ale w nocy można 60.
Poza miastem 90 ale ciężarowym 70.
A jak jest droga dwupasmowa to 100, a jak ekspresowa to 120, a jak
autostrada to 140, ale osobowym, bo ciężarowym to nie... a jak koło
kościoła w niedzielę to na zgaszonym silniku, żeby wiernym nie
przeszkadzać...

Zdrówka!
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-01-03 14:41:18
Autor: blur
Nowe przepisy drogowe od 2011
?
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifs6td$hqh$1@news.onet.pl...

Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a na motorowery i rowery dalej bata nie ma ?

Data: 2011-01-03 15:04:57
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
W dniu 03.01.2011 14:41, blur pisze:
?

Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a na motorowery i rowery dalej bata nie ma ?

Dokładnie. Nadal pełnolatek bez jakiegokolwiek pojęcia o ruchu ulicznym może LEGALNIE poruszać się skuterem po ulicy i siać popłoch wśród tych, którzy rzeczonym pojęciem musieli się wykazać przed organami. Może tym by się ktoś zajął. Gdzieś czytałem o dużym wzroście wypadków z udziałem skuterów, tylko jakoś nie znalazłem tam podziału wiekowego kierujących tymi skuterami, a śmiem twierdzić, że spora część to emeryci bez pojęcia.

--
Yaroosh

Data: 2011-01-04 09:46:36
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

***""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak""
a śmiem twierdzić, że spora część to emeryci bez pojęcia.

a kcesz w ryj??? :):):)

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 08:50:17
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 09:59:13
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-01-04 13:20, AZ pisze:

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

A juz myslalem, ze o wieku wspomnisz :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-01-04 10:09:10
Autor: DrFugazi
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

Zakała dróg to kierowcy skręcający w lewo od prawej krawędzi jezdni,
albo ustawiający się po skosie do takiego manewru, wolnojady tarasujące
lewy pas na dwupasmówkach, seicento, które potrafią zająć więcej miejsc
parkingowych niż dostawczaki i temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Zdrówka!
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-01-04 10:22:01
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka
*** "DrFugazi"
Zakała dróg to kierowcy ...
temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 09:24:04
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

Ja tam w garazu nie ukrywam pokiereszowanego litrowego V2. Skutersi po
prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:28:06
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "AZ"
 Skutersi po prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

A to ciekawe bo z tego co pamietam to ostatnio ogladales tylne swiatlo tego skutra, a odejsc udalo Ci sie dopiero kiedy wjechales na to co lubisz najbardziej - proste 2 km w trzech pasach - zeby KHI trafilo w jezdnie.

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 16:26:34
Autor: blur
Nowe przepisy drogowe od 2011
?Użytkownik "Tytus z fabryki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d22e6b8$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...

Siemka
*** "DrFugazi"
Zakała dróg to kierowcy ...
temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy
niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

Data: 2011-01-04 16:43:12
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "blur"
Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam
 i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

Jak musisz to sumuj...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-05 10:56:40
Autor: Glub
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersĂłw?

--
Glub

Data: 2011-01-05 11:03:24
Autor: AZ
On 2011-01-05, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersĂłw?

Nie, ja mam na mysli takiego jednego skutersa :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-05 14:25:15
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

***"Glub" Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
 Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersów?

On chcialby wszystkich - ale w miescie to zazwyczaj oni go :)
I to go tak boli...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-05 16:15:52
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-01-05 14:25, Tytus z fabryki pisze:
 ale w miescie to zazwyczaj oni go :)

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan może Pana majstra...

KJ

Data: 2011-01-05 15:21:02
Autor: AZ
On 2011-01-05, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-05 21:11:53
Autor: Tytus
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** KJ Siła Słów  oni go... to mogą,
 tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

UĹźytkownik "AZ"
Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

Wazne ze precyzyjnie wyraza uczucia - nie tak jak z pomiarem czasu.
I pocalujta mnie w ...dolomity :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-07 07:15:44
Autor: Glub
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
W dniu 2011-01-05 14:25, Tytus z fabryki pisze:
 ale w miescie to zazwyczaj oni go :)

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

Oni pana majstra nie pytają o pozwolenie:)

--
Glub

Data: 2011-01-03 19:49:08
Autor: q

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:ifs6td$hqh$1news.onet.pl...
[...]

dwa pytania
1. jak mam PJ na samochod bezterminowo to oznacza, że bede po 15 latach musiał wymienic ?
2. jesli mam >24 lata i robie PJ na moto to robie do 46KM czy mogę już na wiecej tzn zwykle A? dodam, dla pewnosci, ze na moto nigdy nie mialem prawka...

pzd,

Data: 2011-01-03 23:49:03
Autor: kotulec
Nowe przepisy drogowe od 2011
qnapisal

[...]

hmmm... ja też mam pytanie. Mam 19 lat. Kurs na prawko kat.A zacząłem robić w ubiegłym roku. Niestety z powodu kontuzji kolana i zimy nie skończyłem. Zostały mi jakieś 4 godziny do wyjeżdżenia. Miałem zamiar skończyć to od razu po roztopach i zdać egzamin. Ale po tym jak wprowadzili te nowe przepisy, myślicie czy będę mógł podejść do egzaminu na kat.A?? szkoda było by kasy wydanej, no i głównie tego że nie będę mógł jeździć... :((

Data: 2011-01-04 11:28:33
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
W dniu 04.01.2011 00:49, kotulec pisze:

na kat.A?? szkoda było by kasy wydanej, no i głównie tego że nie będę
mógł jeździć... :((

Ale gdzie jest napisane, że jak nowe przepisy wejda to nie będziesz mógł jeździć ? Będziesz mógł, tylko na smyczy ;-)

Nowe przepisy drogowe od 2011