Nowe przepisy drogowe od 2011

Data: 2011-01-03 14:41:18
Autor: blur
Nowe przepisy drogowe od 2011
?
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifs6td$hqh$1@news.onet.pl...

Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a na motorowery i rowery dalej bata nie ma ?

Data: 2011-01-03 15:04:57
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
W dniu 03.01.2011 14:41, blur pisze:
?

Witam,

Mamy sporo zmian w Kodeksie Drogowym, a tu cisza.

Podaję więc tym, którzy nie wiedzą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a na motorowery i rowery dalej bata nie ma ?

Dokładnie. Nadal pełnolatek bez jakiegokolwiek pojęcia o ruchu ulicznym może LEGALNIE poruszać się skuterem po ulicy i siać popłoch wśród tych, którzy rzeczonym pojęciem musieli się wykazać przed organami. Może tym by się ktoś zajął. Gdzieś czytałem o dużym wzroście wypadków z udziałem skuterów, tylko jakoś nie znalazłem tam podziału wiekowego kierujących tymi skuterami, a śmiem twierdzić, że spora część to emeryci bez pojęcia.

--
Yaroosh

Data: 2011-01-04 09:46:36
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

***""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak""
a śmiem twierdzić, że spora część to emeryci bez pojęcia.

a kcesz w ryj??? :):):)

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 08:50:17
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 09:59:13
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-01-04 13:20, AZ pisze:

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

A juz myslalem, ze o wieku wspomnisz :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-01-04 10:09:10
Autor: DrFugazi
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

Zakała dróg to kierowcy skręcający w lewo od prawej krawędzi jezdni,
albo ustawiający się po skosie do takiego manewru, wolnojady tarasujące
lewy pas na dwupasmówkach, seicento, które potrafią zająć więcej miejsc
parkingowych niż dostawczaki i temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Zdrówka!
--
Piotr Tarnowski /DrFugazi/
http://www.drfugazi.eu.org

Data: 2011-01-04 10:22:01
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka
*** "DrFugazi"
Zakała dróg to kierowcy ...
temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 09:24:04
Autor: AZ
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

Ja tam w garazu nie ukrywam pokiereszowanego litrowego V2. Skutersi po
prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-04 10:28:06
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "AZ"
 Skutersi po prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

A to ciekawe bo z tego co pamietam to ostatnio ogladales tylne swiatlo tego skutra, a odejsc udalo Ci sie dopiero kiedy wjechales na to co lubisz najbardziej - proste 2 km w trzech pasach - zeby KHI trafilo w jezdnie.

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-04 16:26:34
Autor: blur
Nowe przepisy drogowe od 2011
?Użytkownik "Tytus z fabryki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d22e6b8$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...

Siemka
*** "DrFugazi"
Zakała dróg to kierowcy ...
temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy
niczym ponizej litra nie potrafia...
Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

Data: 2011-01-04 16:43:12
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** "blur"
Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam
 i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

Jak musisz to sumuj...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-05 10:56:40
Autor: Glub
On 2011-01-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

a kcesz w ryj??? :):):)

Lepiej polalbys koledze bo prawde mowi. Skutersi to zakala naszych drog.

Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersĂłw?

--
Glub

Data: 2011-01-05 11:03:24
Autor: AZ
On 2011-01-05, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersĂłw?

Nie, ja mam na mysli takiego jednego skutersa :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-05 14:25:15
Autor: Tytus z fabryki
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

***"Glub" Artur, masz na myśli skutersów-mototraktorzystów? Najczesciej bez pj?
 Czy tez wrzucasz do wora maxiskutersów?

On chcialby wszystkich - ale w miescie to zazwyczaj oni go :)
I to go tak boli...

Tytus z fabryki

Data: 2011-01-05 16:15:52
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-01-05 14:25, Tytus z fabryki pisze:
 ale w miescie to zazwyczaj oni go :)

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan może Pana majstra...

KJ

Data: 2011-01-05 15:21:02
Autor: AZ
On 2011-01-05, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-05 21:11:53
Autor: Tytus
Nowe przepisy drogowe od 2011
Siemka

*** KJ Siła Słów  oni go... to mogą,
 tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

UĹźytkownik "AZ"
Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

Wazne ze precyzyjnie wyraza uczucia - nie tak jak z pomiarem czasu.
I pocalujta mnie w ...dolomity :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-07 07:15:44
Autor: Glub
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
W dniu 2011-01-05 14:25, Tytus z fabryki pisze:
 ale w miescie to zazwyczaj oni go :)

oni go... to mogą,
tam gdzie Pan moĹźe Pana majstra...

Oni pana majstra nie pytają o pozwolenie:)

--
Glub

Nowe przepisy drogowe od 2011