Nowe przepisy na Slowacji

Data: 2009-02-27 08:53:09
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji
Przy okazji, bo temat Słowacji, euro itp przewija się tu i tam:
http://wyborcza.pl/1,88975,6312498,Pustki_po_Polakach.html

Głupawe są takie artykuły niczym szefowa restauracji Goral.
Skoro ludzie nie chcą jeść u niej to niech obniży cenę.

Data: 2009-02-27 12:06:13
Autor: Titus Atomicus
Nowe przepisy na Slowacji
In article <2201.00000086.49a79be5@newsgate.onet.pl>, reme.k@vp.pl wrote:

> [...]

Głupawe są takie artykuły niczym szefowa restauracji Goral.
Skoro ludzie nie chcą jeść u niej to niech obniży cenę.

Mhm. Ale co jej z tego przyjdzie?

TA

Data: 2009-02-27 12:07:34
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji

> Skoro ludzie nie chcą jeść u niej to niech obniży cenę.

Mhm. Ale co jej z tego przyjdzie?

Nie wiem, może klienci się pojawią?

Data: 2009-02-27 12:55:22
Autor: MichałG
Nowe przepisy na Slowacji
reme.k@vp.pl napisał(a):
[...]

no i?

;-)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-02-27 12:59:00
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji
reme.k@vp.pl napisał(a):

no i?

Wydawać by się mogło że restauracja jest po to aby przychodzili do niej konsumenci?

Data: 2009-02-27 13:42:27
Autor: MichałG
Nowe przepisy na Slowacji
reme.k@vp.pl napisał(a):
reme.k@vp.pl napisał(a):
[...]

Wydawać by sie mogło...... ;-) Ale tak naprawdę jest po to, by na niej zarabiać. Przynajmniej troche... ;-)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-02-27 13:02:33
Autor: Titus Atomicus
Nowe przepisy na Slowacji
In article <2201.000000b4.49a7c976@newsgate.onet.pl>, reme.k@vp.pl wrote:

Nie wiem, może klienci się pojawią?

A po co jej klienci, skoro zysku nie bedzie?

TA

Data: 2009-02-27 13:04:27
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji

A po co jej klienci, skoro zysku nie bedzie?

Dlaczego nie będzie?
A bez klientów jest?

Data: 2009-02-27 13:44:53
Autor: Titus Atomicus
Nowe przepisy na Slowacji
In article <2201.000000bb.49a7d6cb@newsgate.onet.pl>, reme.k@vp.pl wrote:

Dlaczego nie będzie?
A bez klientów jest?

1. jacys tam klienci sa.
2. o ile wg ciebie mozna obnizyc te ceny? 12zl za zupe + gulasz to calkiem dobra cena.
3. jak zamiast 5 klientow dziennnie bedzie 10 przy zysku per capita o polowe nizszym, to i tak nic to zmieni. A roboty wiecej. Get real!
Myslisz, ze cena detaliczna = zysk?

TA

Data: 2009-02-27 13:56:58
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji

> [...]

3. jak zamiast 5 klientow dziennnie bedzie 10 przy zysku per capita o polowe nizszym, to i tak nic to zmieni. A roboty wiecej. Get real!

ad. 1. kobita mówi że nie ma
ad. 2. cena jest dobra dla kogo?
ad. 3. kapuję o co chodzi tylko że ta kobieta twierdzi: niema ludzi = nie ma kasy.

Zatem albo niech poszuka innego targetu, albo obniży ceny żeby stary target
wrócił, albo niech zamknie budę w diabły i po krzyku.

Data: 2009-02-27 15:49:23
Autor: Titus Atomicus
Nowe przepisy na Slowacji
In article <2201.000000c4.49a7e31a@newsgate.onet.pl>, reme.k@vp.pl wrote:

> [...]
> 3. jak zamiast 5 klientow dziennnie bedzie 10 przy zysku per capita o > polowe nizszym, to i tak nic to zmieni. A roboty wiecej. Get real!

Mowi, ze bylo 7 Polakow przez weekend. Bo rozmowa byla o Polakach.

ad. 2. cena jest dobra dla kogo?

No nie wiem. 12 zl za obad (zupa+drugie)? To nie sa ceny 'unijne'. Tyle to ja place w bufecie w pracy. Podobnie jest w polskich barach mlecznych.

ad. 3. kapuję o co chodzi tylko że ta kobieta twierdzi: niema ludzi = nie ma kasy.

Zatem albo niech poszuka innego targetu, albo obniży ceny żeby stary target
wrócił, albo niech zamknie budę w diabły i po krzyku.

Wciaz zle kapujesz. Klienci, z ktorych nie ma zysku to zadni klienci.
A zamknac lokal?
Wtedy, to bys sie czepial ze na Slowacji nie ma infrastruktury.
Masz jeszcze jakis fajne rady?

TA

Data: 2009-02-27 17:02:42
Autor: reme.k
Nowe przepisy na Slowacji
A zamknac lokal?
Otwierać dla siedmiu osób?

Data: 2009-02-27 18:20:27
Autor: Titus Atomicus
Nowe przepisy na Slowacji
In article <1a16.00000002.49a80ea2@newsgate.onet.pl>, reme.k@vp.pl wrote:

> A zamknac lokal?
Otwierać dla siedmiu osób?

Przeciez juz jest otwarty.
Sorry, ale z toba cos jest chyba nie tak. Ale to dla ciebie za trudne do zrozumienia. Jakbym z Cavallino rozmawial.

EOT

TA

Nowe przepisy na Slowacji