Nowe przepisy o hulajnogach elektrycznych,

Data: 2019-06-08 07:40:28
Autor: Piotr Rogoza
Nowe przepisy o hulajnogach elektrycznych,
W dniu Fri, 07 Jun 2019 04:33:27 -0700, uzytkownik andrzej.ozieblo
napisal:

https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/hulajnogi-elektryczne-jak-
rowery-resort-mowi-o-zmianach/1s1bdsk

W zasadzie OK. Pewne zdziwienie budzi możliwość jazdy po chodniku, gdy
nie ma ścieżki rowerowej i gdy obok na jezdni max. prędkość wynosi ponad
30 km/h. Wtedy wolno jechać chodnikiem, ale prędkość trzeba dopasować do
warunków, cokolwiek to znaczy.

A moje pytanie brzmi. Dlaczego tego samego nie można zastosować do
rowerów? Aż się prosi. Regularnie to robię, czyli jeżdżę rowerem po
chodniku nawet jeśli teoretycznie mi nie wolno. Robię tak bo mi życie
miłe. Jeszcze. :) I chętnie bym widział zmianę przepisów dla rowerzystów
odnośnie jazdy po chodniku zbliżoną do tej dla e-hulajnóg. Rower trochę
większy, ale niekoniecznie cięższy.
A ja widzę zmianę możliwość jazdy ulicą jeśli obok jest ścieżka. Ale życie.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Nowe przepisy o hulajnogach elektrycznych,