Nowe przymierze się kroi

Data: 2019-12-25 06:19:26
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
Stary artykuł, z 2013 roku, wiele się zmieniło od tego czasu, ale zaczyna wchodzić w życie  Amit* - ???"? (inicjały słów Ocmat Mizrach Jam ha'Tichon) Wschodnia Potęga Morza Sródziemnego, przymierze krajów o wspólnych interesach. Na zdjęciu ministrowie Energii Cypru, Grecji, Izraela, i Italii po podpisaniu preliminarnej umowy (2017) o przeprowadzeniu rurociągu z Izraela do Europy, rurociąg będzie przeprowadzony do 2025 roku . W styczniu 2020 Netanyahu i premier Grecji Kyriakos Mitsikakis podpiszą umowę (O.D.)  https://forumzydowpolskichonline.org/2019/12/24/wschodnia-potega-morza-srodziemnego/

Ola

Data: 2019-12-25 06:58:35
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Były informacje ze Europa kupowała rope od państwa Islamskiego. Europa kupi wszystko co będzie dostarczane tym rurociągiem bez względu na to do kogo będą należały tereny na których są złoża. Do tego nawet jak by zaczęto budować i potem eksploatować rurociąg to wiele państw niezbyt zadowolonych z istnienia państwa Izrael będzie sabotowac budowę i uszkadzać rurociąg gdyby jakims cudem udało się go zbudować.

Data: 2019-12-25 16:40:32
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi

https://www.youtube.com/watch?v=EkGkvmO_jlM

Data: 2019-12-25 19:50:29
Autor: andal
Nowe przymierze się kroi
On Wed, 25 Dec 2019 06:19:26 -0800, Ola wrote:

[...]

Ola, czy wiesz dlaczego pan Bog stworzyl Greka ?

Data: 2019-12-27 11:49:23
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu środa, 25 grudnia 2019 21:50:32 UTC+2 użytkownik andal napisał:
> [...]

> Kyriakos Mitsikakis podpiszą umowę (O.D.)

Ola, czy wiesz dlaczego pan Bog stworzyl Greka ?

Nie wiem.
Ola

Data: 2019-12-27 22:38:15
Autor: andal
Nowe przymierze się kroi
On Fri, 27 Dec 2019 11:49:23 -0800, Ola wrote:

> [...]

morza-
srodziemnego/

Ola, czy wiesz dlaczego pan Bog stworzyl Greka ?

zeby Zyda oszukal

Data: 2019-12-27 01:46:54
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
[...]

A Putin wam na to pozwoli?   Pytam poważnie, bo z Grecji można nitkę pociągnąć na Bałkany i dalej na północ..

JB

Data: 2019-12-27 05:27:46
Autor: mrbluesky.pl
Nowe przymierze się kroi
A Putin wam na to pozwoli?   Pytam poważnie, bo z Grecji można nitkę pociągnąć na Bałkany i dalej na północ.. Jesli POzwoli to na pewno nie za darmo...
"z rurociagami podwodnymi jest tak ze latwo je zepsuc a trudno naprawic"

Data: 2019-12-27 08:05:00
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Jakies manewry czy jak to się nazywa Rosja z Iranem i Chinami tam robi albo ma zrobić. To chyba wystarczająco czytelny dla Izraela znak kto tam rządzi.

Data: 2019-12-27 10:22:06
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
   -- - Jakies manewry czy jak to się nazywa Rosja z Iranem i Chinami tam robi albo ma zrobić. To chyba wystarczająco czytelny dla Izraela znak kto tam rządzi.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Chiny mają w d... Izrael, a Rosja od lat robi tam różne zadymy, żeby zablokować eksport paliw znad Zatoki Perskiej.

JB

Data: 2019-12-27 11:48:36
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu piątek, 27 grudnia 2019 18:05:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jakies manewry czy jak to się nazywa Rosja z Iranem i Chinami tam robi albo ma zrobić. To chyba wystarczająco czytelny dla Izraela znak kto tam rządzi.

Eksploatuje Nobel Energy, kto zaatakuje będzie mieć do czynienia z USA.
Ola

Data: 2019-12-27 15:25:58
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Naiwnie jak przedwojenny polski rząd wierzysz że jacys Amerykanie, tak jak kiedyś Anglicy i Francuzi, przybędą i beda ginęli za Izrael. Jaki by mieli w tym cel? Amerykanie mają dosyć kłopotów u siebie. Maja gigantyczny dług państwa i duże zasoby własnej ropy i gazu które chcą sprzedawać zeby latać dziury w budżecie.

Data: 2019-12-27 15:46:40
Autor: mrbluesky.pl
Nowe przymierze się kroi
Amerykanie [...] przybędą i beda ginęli za Izrael. Jaki by mieli w tym cel? -- -
Ten cel nazywa sie REZERWA FEDERALNA a wlasciwie narodowosc jej realnych wlascicieli ;)))
https://rynekalternatywny.pl/2013/05/5-tajemnic-rezerwy-federalnej/
https://www.obserwatorfinansowy.pl/tematyka/bankowosc/jak-rockefellerowie-i-morganowie-stworzyli-fed/
Dlatego tez probuja usunac Trumpa -bo nie chce slac swoich chlopcow na bliski wschod...

Data: 2019-12-27 19:54:48
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Nie jest żadną tajemnicą że USA są eksplorowane przez Zydow jak by były ich kolonia. Zeby bylo to możliwe musieli opanować finanse i administracje tego państwa. Jakis czas taki stan da się utrzymać. Dzisiaj wartość dolara jest tragicznie niska. Dolar może się wyłożyć w wyniku mało znaczacego zdarzenia które uruchomi kolejne. Cos jak historia banku w Hongkongu który upadl bo nie przyjechał autobus komunikacji miejskiej. A że przystanek był bardzo blisko wejścia do banku to zwiększona niz zwykle liczba ludzi została uznana za kolejkę do banku który stracił płynność finansową.. Chwilowo USA a raczej Zydzi je eksplorujacy pilnują zeby dolar był waluta w której dokonuje się zakupów surowców energetycznych i innych na Świecie. Konflikty na bliskim wschodzie wynikają z tego że były państwa które chciały eksport rozliczać w innych walutach niz dolar.

Data: 2019-12-27 21:36:29
Autor: japanizer
Nowe przymierze się kroi
On Saturday, December 28, 2019 at 12:54:50 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Jak PiSdo używasz jakichś słów, to upewnij się, że rozumiesz ich znaczenie.
Bo jeszcze ktoś pomyśli, że idiotą jesteś z twoim użyciem słowa "eksplorować".

Data: 2019-12-28 07:57:57
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 01:25:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Damy sobie radę. Do tego potrzebna jest wiara w siebie. tworzą się też przymierza okoliczne.
Ola

Data: 2019-12-28 11:06:34
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Nie zapominaj że również w siebie wierzą Palestynczycy, Irańczycy itd. Oni też tworzą koalicje różne.

Data: 2019-12-29 06:49:23
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 21:06:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie zapominaj że również w siebie wierzą Palestynczycy, Irańczycy itd. Oni też tworzą koalicje różne.

Palestyńczycy, choć sunnici, sprzymierzyli się z szyickim Iranem. Nie mają szans w tej wojnie religijnej sunnicko szyickiej, pomimo poparcia tzw. demokracji europejskiej. Bo są w ogromnej mniejszości w świecie muzułmańskim.Europejczykom wydaje się że są w stanie decydować o Bliskim Wschodzie wbrew woli Arabów. Arabowie są przeciwni istnieniu państwa palestyńskiego, za względu na powiązania z Iranem. W przeciwieństwie do tego co deklaruje, Saudia już od kilku lat nie płaci grosza Palestyńczykom. Ola

Data: 2019-12-29 08:25:26
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
I Ty w to co napisalas wierzysz?

Data: 2019-12-29 16:08:49
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
[...]

-- -- -- -- --

Palestyńczycy to naród wymyślony w kremlowskich gabinetach GRU. Kiedy trzeba, będą szyitami albo nawet greko-katolikami.

Pozdrawiam
JB

Data: 2019-12-29 19:38:47
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
W dniu 29.12.2019 o 15:49, Ola pisze:
  W przeciwieństwie do tego co deklaruje, Saudia już od kilku lat nie płaci grosza Palestyńczykom.
Ola

no paczaj, czyli kiedyś płaciła ? a pisałaś, że los Palestyny nie interesuje arabskie kraje:)

Data: 2019-12-29 11:51:27
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Bez względu na stanowiska rzadzacych w krajach arabskich pol miliarda Arabow nienawidzi Zydow i Izraela. Do tego kilka miliardow ludzi na Ziemi zwyczajnie Zydow nie lubi i nie chciało by ich mieć za sąsiadów.

Data: 2019-12-29 21:44:34
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
Bez względu na stanowiska rzadzacych w krajach arabskich pol miliarda Arabow nienawidzi Zydow i Izraela. Do tego kilka miliardow ludzi na Ziemi zwyczajnie Zydow nie lubi i nie chciało by ich mieć za sąsiadów.

tak rzeczywiście to ilu nienawidzi, a ilu musi nienawidzić, bo taka jest oficjalna propaganda ? arabskie kraje nie należą do krajów szanujących prawa człowieka, a że wybuchnie czecia wojna światowa to już Killimuszko dawno przewidział:)

Data: 2019-12-29 15:09:44
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Weź policz tych co nienawidzą. Jesli wybuchnie kolejna wojna światowa to o cos innego niż Izrael. Mam nadzieję że wojny tam nie będzie bo Zydzi w końcu zaczna stosować to co ONZ im nakazuje.

Data: 2019-12-30 00:46:16
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
Weź policz tych co nienawidzą. Jesli wybuchnie kolejna wojna światowa to o cos innego niż Izrael. Mam nadzieję że wojny tam nie będzie bo Zydzi w końcu zaczna stosować to co ONZ im nakazuje.

ja nie od liczenia, niech liczy ichni GUS, wojna wybuchnie na południu Europy, a Izrael za dobrze broniony, aby go niewierni śmieli zaatakować:)

Data: 2019-12-30 09:38:28
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 20:39:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Ola

no paczaj, czyli kiedyś płaciła ? a pisałaś, że los Palestyny nie interesuje arabskie kraje:)

Kiedyś Saudia płaciła terrorystom muzułmańskim, nowy następca tronu zmienił politykę. Sytuacja się zmieniła od czasu jak ajatullahy zaczęły rządzić Persją. Wówczas Saudia zaczęła szykować przymierze sunnickie.
Ola

Data: 2019-12-30 11:47:34
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
To nie o następców tronow chodzi. Chodzi o zwykłych Arabow czy są zadowoleni z istnienia Izraela tam gdzie jest. Królowie nie biorą się z księżyca i na dodatek są śmiertelni. Ich los zależy od kaprysu ludzi którymi rzadza. Jesli nie realizują postulatów podwładnych to często a raczej prawie zawsze odchodzą w sposób bardzo bolesny. Jesli w wielu państwach arabskich obcokrajowiec majacy w paszporcie izraelska wizę nie zostanie wpuszczony to znaczy że niezbyt są zadowoleni z istnienia Izraela. Co czwarty człowiek na Ziemi wyznaje Islam. Nikt takiej sile nie podskoczy.

Data: 2019-12-31 11:13:34
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 21:47:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

We wszystkich krajach arabskich jest system klanowy. To znaczy, że nie cele państwa, lecz cele klanu, a raczej ich przywódców, mają pierwszeństwo. Władcy tych krajów, jeśli potrafią żyć w zgodzie z głowami plemion, mają spokój, jeśli tego nie potrafią, są w wiecznej wojnie. Zgodę osiągają nie demokracją, czyli głosem narodu, lecz innymi drogami. A kto się nie zgadza musi milczeć, albo uciekać.. Gdybyś znał arabski i pospacerował po internecie, zobaczyłbyś, że wśród muzułmanów wrogość do Izraela maleje,  a w Europie, zdawałoby się paradoksalnie, rośnie.
Ola

Data: 2020-01-01 15:08:25
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Jedna czwarta ludzi na Ziemi to muzulmanie. Skąd wiesz że spada u nich agresja do Zydow i Izraela? Bo wśród nich spacerowałas? 10% ludzi mieszka w Europie. Wśród nich też jest trochę muzułmanów. Skąd masz dane o spadku/wzroście nienawiści do Izraela i Zydow? Jesli z Izraelskich środków masowego przekazu to informuje i objasniam ze w rankingu zrobionym wśród dziennikarzy a dotyczącym swobody wypowiedzi Izrael wypada corocznie na bardzo podłym miejscu. W innym rankingu, niezależnym od USA, Izrael został uznany za panstwo zbójeckie i umieszczony obok Iranu, Korei Północnej, Sudanu  itd. System klanowy jest wśród Arabow. A w Izraelu go nie ma? Jest tylko trochę zmieniony. Jesli gdzies jest więcej niż jedna partiami ma ona struktury pionowe to jest to system klanowy. Arabski system klanowy ma pewna unikalna cechę. Klany walczą ze sobą o dominację i powiększanie swoich klanów. Klan który podporzadkuje sobie całą resztę rządzi wszystkimi. Ale gdy w czasie walki o dominację pojawia się wróg zewnętrzny to walczące ze sobą klany zawierają pokój na czas rozprawienia się z nim. W bardziej rozwiniętych demokracjach nazywa się to zawieraniem koalicji. I nie ma nic wspólnego z obcinaniem głów. Istnienie kilku arabskich przywódców neutralnych w stosunku do Izraela nie znaczy że oni i ich podwładni kochają Izrael miłościa Wielka i czysta a raczej znaczy że lubią tam amerykanskie dolary. Zgadnij Olu co się może stać jeśli dolar stracił by znacząco na wartości.

Data: 2020-01-02 10:13:28
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 01:08:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Danych o temperaturze uczuć Arabów do Izraela i do Palestyńczyków nie należy szukać w prasie lecz w grupach internetowych takich, jak ta, ale arabskich. Do tegp trzeba znać arabski. Ja nie znam ale polegam na Gplanet Bechora (strona internetowa, niestety tylko po hebrajsku). Potwierdzenie tego znajduję w uściślaniu powiązań pomiędzy Izraelem a krajami arabskimi.

System klanowy od systemu partyjnego różni się tym, że członkowie jednej rodziny mogą popierać różne partie, bo mają różne poglądy. W systemie klanowym  cały klan głosuje na jedną partię, kto ma inne poglądy musi odejść z klanu. W Izraelu ta dominacja klanu staje się coraz słabsza. Aż dolar straci na wartości, szekel zyska ;).
Ola

Data: 2020-01-02 13:47:03
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Jak bym rozmawiał z rozgarnietą trzynastolatki to Twoja odpowiedz była by ok. Rozbawilas mnie tym że jak dolar się sypnie to szekel zyska na wartości. Teoretycznie tak. Praktycznie we wszystkich krajach arabskich w których rezerwy budżetowe i oszczednosci ludzi przechowywane są w dolarach powstanie ogromne niezadowolenie. W takiej sytuacji wystarczy że ktoś krzyknie ze to wina Zydow. I za kilka lat szekla zacznie zyskiwać na wartości jako pieniądze używane kiedys w państwa którego juz nie ma.

Data: 2020-01-03 11:58:30
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 23:47:04 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
państwa którego juz nie ma.

wyczytałeś z fusów?
Ola

Data: 2020-01-03 14:01:11
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Z fusów nie ale wizjonerem III kategorii mogę być chociaz o tym nie wiem. Nie mogłem wiedzieć że Amerykanie zamorduja irańskiego generała. Sadzisz ze Irańczycy i reszta świata arabskiego o tym zapomni? Zamordowanie tego gościa to nie była tylko osobista rozgrywka USA - Iran. To była próba pokazania całemu światu arabskiemu kto tam rządzi. Chwilowo za amerykańskie dolary część świata arabskiego siedzi cicho. Ale to się kiedyś skończy. I coś mi się wydaje że nie będzie to bardzo odległa przyszłość.

Data: 2020-01-03 15:08:06
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
   -- - Sadzisz ze Irańczycy i reszta świata arabskiego o tym zapomni?

Naucz się Zenuś, że Irańczycy to nie jest świat arabski.

JB

Data: 2020-01-03 15:20:28
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
Zenuś to mogę być dla kolegow chuju osrany.

Data: 2020-01-03 15:37:15
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
A ile ty chłopczyku masz lat, że tak przeklinasz?

Data: 2020-01-03 15:34:54
Autor: japanizer
Nowe przymierze się kroi
On Saturday, January 4, 2020 at 7:01:12 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Z fusów nie ale wizjonerem III kategorii mogę być chociaz o tym nie wiem. Nie mogłem wiedzieć że Amerykanie zamorduja irańskiego generała. Sadzisz ze Irańczycy i reszta świata arabskiego o tym zapomni?

Znowu dziadek mieszasz, więc przypomnę.

Irańczycy nie są Arabami.
Turcy nie są Arabami.
Polacy nie są Rosjanami.

Data: 2020-01-03 15:41:43
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przymierze się kroi
A ty pizdziak jestes kandydatem na kandydata na folksdojcza. I dlatego dla stałych bywalców niemieckiego burdelu dla zasluzonych nazistow stoisz otworem.

Data: 2020-01-03 16:35:58
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
Siedzi mały Zenuś w wózeczku przed sklepem i klnie jak sto ch... Podchodzi starszy jegomość i mówi:

   - Ty chłopczyku zębów jeszcze nie masz, a już przeklinasz jak stary.

Na to Zenuś odchyla wargę:

   - A ten to chuj?

Data: 2020-01-03 23:34:14
Autor: Lopfer
Nowe
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:35c96b8d-1a92-46e7-b059-5e492f9d5c7egooglegroups.com...

zamorduja irańskiego generała.

On nie został zamordowany, on zginął na wojnie.

Data: 2020-01-03 15:11:32
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe
Został zamordowany. Prezydent USA nie konsultował z kongresem operacji, nie uzyskał zgody kongresu na jej przeprowadzenie. Tyle można wyczytać na onanecie. Na wojnie można zginąć jak jest wypowiedziana. Dokad nie jest wypowiedziana wszystkie akcje zbrojne najezcy są akcjami terrorystycznymi. W tym przypadku byla to osobista decyzja jednej osoby. To było morderstwo i  w kategoriach morderstwa powinno być prowadzone śledztwo mające na celu ukaranie sprawcy.. Tam zamordowano kilka osób. Jesli prezydent usa ma możliwośc bez żadnych konsultacji wydania polecenia użycia broni jądrowej to sytuacja jest bardzo groźna.

Data: 2020-01-04 00:18:42
Autor: u2
Nowe
[...]

no wiesz terrorysta został zabity bez ostrzeżenia, ale właśnie tak zabijał ten terrorysta swoje bezbronne ofiary

Data: 2020-01-03 15:30:45
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe
Znaczy się uwazasz ze w czasie okupacji Polski przez niemcy zwane wtedy III rzesza Polscy żołnierze walczący o wyzwolenie Polski byli terrorystami?

Data: 2020-01-04 07:37:39
Autor: Yogi
Nowe
Dnia Fri, 3 Jan 2020 15:30:45 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Znaczy się uwazasz ze w czasie okupacji Polski przez niemcy zwane wtedy III rzesza Polscy żołnierze walczący o wyzwolenie Polski byli terrorystami?

Nu zenek, ty jako najstajaoszczyj milicjant był walczący z terorystami!
Order pałuczył!?

Data: 2020-01-04 11:26:33
Autor: u2
Nowe
Znaczy się uwazasz ze w czasie okupacji Polski przez niemcy zwane wtedy III rzesza Polscy żołnierze walczący o wyzwolenie Polski byli terrorystami?

to Piłsudski był pełnej krwi terrorystą,  tym, że atakował ruskich namiestników, a nie niewinną ludność, a Niemcy podczas drugiej wojny uważali Polaków za polnisze banditen i untermenszen:)

Data: 2020-01-04 07:40:28
Autor: Yogi
Nowe
Dnia Fri, 3 Jan 2020 15:11:32 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

zenek ty durak. Tobie we łbie się kiełbasi. Wy milycjanty wsie duraki.

Data: 2020-01-02 17:45:13
Autor: Yogi
Nowe przymierze się kroi
Dnia Wed, 1 Jan 2020 15:08:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jedna czwarta ludzi na Ziemi to muzulmanie.

Tylko ty zenuś bałwanie nie dość żeś obrzezany to jeszcze jesteś durnowaty!

Data: 2019-12-30 21:29:48
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
W dniu 30.12.2019 o 18:38, Ola pisze:
[...]

trudne pojęcia Ola wprowadzasz, sunnici, szyici, wytłumacz to proszę, jak nauczycielka uczniakowi:)

Data: 2019-12-31 11:32:10
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 22:30:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Ola
> trudne pojęcia Ola wprowadzasz, sunnici, szyici, wytłumacz to proszę, jak nauczycielka uczniakowi:)

Sunny to opowieści z życia Mahometa, a Szyja znaczy stronnictwo.

Abu Bakr, teść Mahometa i Ali ibn Talib, jego kuzyn i zięć, walczyli po śmierci Mahometa o przywództwo islamu. Zwolennicy Abu Bakra są do dzisiaj sunnitami, zwolennicy Alego są szyitami- (Szyja Ali, stronnictwo Alego). Wojna ta prowadzona jest przez wieki do dzisiaj z krótką przerwą po 1917 roku do 2011, gdy w Syrii postanowili ją dalej ciągnąć. To w ogromnym skrócie.
Dodam tylko że jedyny następca w prostej linii Mahometa, to król Jordanii Abdullah II.
Ola

Data: 2019-12-31 20:36:40
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
W dniu 31.12.2019 o 20:32, Ola pisze:
[...]

czyli szyici to udawani islamiści, a sunnici prawdziwi ?

Data: 2020-01-01 02:31:52
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 21:36:54 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> Ola

czyli szyici to udawani islamiści, a sunnici prawdziwi ?

Nie wiem którzy prawdziwi, którzy fałszywi, spytaj Allaha.
Są jeszcze Allawici, to plemię Assada w Syrii, których żaden odłam islamu prócz szyickiego nie uważa za muzułmanów. W swej nieprzewidzianej mądrości w 1925 roku nadano mniejszości allawickiej rządzić republiką syryjską, czym wprowadzono ciągłe niesnaski większości klanów. W 2011 roku Assad nie miał rady, jak wezwać na pomoc Iran i Rosję, bo inaczej przypłaciłby życiem nie tylko swoim i swej rodziny, lecz wszystkich allawitów. Bo to wojna totalna, do ostatniego człowieka albo do zupełnego wycieńczenia.Dlatego Iran jest tak niebezpieczny, wykorzystuje wszystkie niesnaski, a nawet je roznieca, a ponieważ jest to wojna religijna i mają wciąż dopływ nowych ochotników z dwóch stron i nawet z Europy, nie widać jej końca. Dlatego Trump stara się osłabić ekonomię Iranu i udałoby się w krótszym czasie, gdyby Europa z nim współpracowała .      Ola

Data: 2020-01-01 07:18:58
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
   -- - Assad nie miał rady, jak wezwać na pomoc Iran i Rosję, (...)

Zarówno Assad, jak i jego ojciec Assad-senior byli wychowankami bolszewickiej partii BAAS zainstalowanej na obszarze Syrii i Iraku. Ideologiczne podstawy BAAS, Al Fatah Hezbollah oraz irańskich Ajatollachów zostały wypracowane w moskiewskich gabinetach GRU, a ich wspólnym mianownikiem jest wyeliminowanie Izraela jako sojusznika USA na Bliskim Wschodzie. Dotychczasowa strategia polegała na zniszczeniu państwa Izrael metodami terrorystycznymi, co jak dotąd się nie powiodło.. Jednak w latach 90, czyli po przeprowadzeniu operacji 'Most' (nota bene przez peerelowskie służby wojskowe, które zostały w Polsce rozwiązane jako organizacja przestępcza) pojawiła się możliwość przejęcia nad Izraelem kontroli poprzez jego obywateli sprowadzonych z ZSRR.
Moim skromnym zdaniem ten proces już się rozpoczął. Jeśli więc będziecie robić, co wam Putin każe (na przykład pluć na Polaków), to będziecie mieć względny spokój ze strony terrorystów, których on trzyma na smyczy. Oczywiście najlepiej jest udawać, że się o niczym nie wie, więc rzeczywiście "Assad musiał sprowadzić Rosjan" i inne takie bajeczki..
Naród żydowski wydał wiele wybitnych postaci, średnie indywidualne IQ Żydów jest ponad przeciętne, ale jako zbiorowość już nie jesteście tacy mądrzy.

JB

Data: 2020-01-02 08:57:17
Autor: Bruno Brunowski
Nowe przymierze się kroi
W dniu środa, 1 stycznia 2020 16:18:59 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Jednak w latach 90, czyli po przeprowadzeniu operacji 'Most' (nota bene przez peerelowskie służby wojskowe, które zostały w Polsce rozwiązane jako organizacja przestępcza)

Łżesz. MOST to była od początku do końca operacja MSW. --
Bruno

Data: 2020-01-02 09:22:31
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
  -- - MOST to była od początku do końca operacja MSW

Zastanów się Bruno - szaraczki z ubecji kroją międzynarodową operację bez nadzoru wsiarni?  Założę się, że to robota GRU przy udziale WSI, a polskie MSW było tam kwiatkiem do kożucha.

JB

Data: 2020-01-02 10:26:37
Autor: Bruno Brunowski
Nowe przymierze się kroi
W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 18:22:33 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nasłuchałeś się tej pisiorskiej propagandy i wszystko ci się na starość miesza.
To była operacja MSW, a pozostałość po niej, czyli GROM jeszcze przez wiele lat podlegała pod Ministra Spraw Wewnętrznych.

--
Bruno

Data: 2020-01-02 09:36:17
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu środa, 1 stycznia 2020 17:18:59 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Terroryści nam dokuczali także przed 91 rokiem (Most), a z Rosją jak dotąd się   dogadujemy, choć ostatnio zdenerwowaliśmy ich przez ekstradycję jakiegoś hakera, rewanżują się nam trzymaniem w areszcie tej panny. Z Polską stosunki międzypaństwowe całkiem dobre, choć na grupach internetowych to tak nie wygląda.
Ola
 .

Data: 2020-01-02 12:08:44
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
[...]

A mówił ktoś, że nie?

JB

Data: 2020-01-02 23:19:27
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
W dniu 02.01.2020 o 18:36, Ola pisze:
[...]

ano, w internecie nie ma ściemy, można oszukiwać przez jakiś czas, ale cały czas to tylko naiwnych:)))))))))

Data: 2020-01-03 11:56:23
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu piątek, 3 stycznia 2020 00:19:29 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
>   .

ano, w internecie nie ma ściemy, można oszukiwać przez jakiś czas, ale cały czas to tylko naiwnych:)))))))))

Nie oszukuję, staram się tworzyć rzeczywistość ;)
Ola

Data: 2020-01-04 00:15:22
Autor: u2
Nowe przymierze się kroi
W dniu 03.01.2020 o 20:56, Ola pisze:
[...]

oficjalna linia w Izraelu, to szalejący polski antysemityzm, takie stwierdzenia jak ministra Katza, że Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki nie biorą się znikąd, dlatego stosunki międzypaństwowe nie mogą być dobre

Data: 2020-01-04 07:39:35
Autor: Yogi
Nowe przymierze się kroi
Dnia Sat, 4 Jan 2020 00:15:22 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Nu ty durak! Popatrz w życiorysy obecnych "antysemitów" będących przy
władzy i ich związki z Izraelem. Ty jesteś obrzezany prawda to ily niet?

Data: 2020-01-02 12:20:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nowe przymierze się kroi
W dniu środa, 1 stycznia 2020 11:31:54 UTC+1 użytkownik Ola napisał:

Są jeszcze Allawici, to plemię Assada w Syrii, których żaden odłam islamu prócz szyickiego nie uważa za muzułmanów.

Allawici to jest szyicki zakon sufi z różnymi tajnymi ezoterycznymi tradycjami. Oprócz Syrii funkcjonują też w Turcji i na Bałkanach jako Bektaszi. Allawici Syryjscy uważają się za najwyższą kastę Allawitów na świecie będącą jej przywództwem, do której się nie można dostać inaczej jak przez urodzenie.
Podobne wierzenia do Allawitów mają także Nizari-Ismailici (Assassins) w Indiach których przywódcą (starcem-z-gór) jest Aga Khan, libańscy Druzowie oraz kurdyjscy Ahl-e-Haqq.

Data: 2019-12-27 11:44:13
Autor: Ola
Nowe przymierze się kroi
W dniu piątek, 27 grudnia 2019 11:46:55 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Pewnie to obmówione z wszystkimi zainteresowanymi. Ola

Data: 2019-12-27 12:45:39
Autor: Jacek Bialy
Nowe przymierze się kroi
A Putin wam na to pozwoli?   Pytam poważnie, bo z Grecji można nitkę pociągnąć na Bałkany i dalej na północ..

JB

    -- - Pewnie to obmówione z wszystkimi zainteresowanymi.

Z pewnością najbardziej zainteresowaną osobą jest Władimir Putin z racji monopolu, jaki pragnie on mieć na światowy eksport ropy i gazu. Nie chce się chwalić, ale gdzieś tutaj umieściłem post na temat przekleństwa, jakie wiąże się z posiadaniem takich złóż.  Otóż jest na świecie szereg krajów bogatych w ropę i gaz, które z powodu tegoż bogactwa cierpią od dziesięcioleci biedę z powodu wojen, rewolucji, lub innych temu podobnych niepokojów.
Izrael posiada dwieście kilometrów 'etnicznego' wybrzeża. Czym zapłacicie towarzyszowi Putinowi, żeby na złoża Tamar lub Lewiatan nie rzuciły się kraje takie jak Egipt, Turcja, szyicki Liban no i oczywiście strefa Gazy? (której znaczenie będzie rosło w tej nowej rozgrywce) Czy znowu oskarżycie Polaków o Holokaust, żeby Putin dał wam dwa lata spokoju?

JB

Nowe przymierze się kroi