Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

Data: 2011-11-12 19:18:58
Autor: MH
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania
Uszkodzenie instalacji hydraulicznej w Boeingu 767, który 1 listopada
awaryjnie lądował na Okęciu, mogło spowodować oblodzenie i zablokowanie zamków
zwalniających podwozie samolotu - taką hipotezę publikuje "Nasz Dziennik".


http://www.www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10525,nasz-dziennik-boeing-767-zawinil-lod.html

Abstrahując już od kretyńskich teorii absorbcji wody do tego hydrolu i
całkowitego zamarznięcia , wystarczy zadać proste pytanie : we wszystkich 3
goleniach podwozia naraz ??!!

MH

--


Data: 2011-11-12 20:26:14
Autor: boukun
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j9mgr2$46s$1inews.gazeta.pl...
Uszkodzenie instalacji hydraulicznej w Boeingu 767, który 1 listopada
awaryjnie lądował na Okęciu, mogło spowodować oblodzenie i zablokowanie zamków
zwalniających podwozie samolotu - taką hipotezę publikuje "Nasz Dziennik".


http://www.www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10525,nasz-dziennik-boeing-767-zawinil-lod.html

Abstrahując już od kretyńskich teorii absorbcji wody do tego hydrolu i
całkowitego zamarznięcia , wystarczy zadać proste pytanie : we wszystkich 3
goleniach podwozia naraz ??!!

MH

Dostali upomnienie od spec służb. Widzisz m.h. ośmieszają się tym samym wszyscy., także N.D, który najwyraźniej został upomniany i przywołany do porządku. Mnie tylko zastanawia, dlaczego do tej pory nikt nie zapyta, ani nie poda publicznie zapytania, czy kapitan Wrona nacisnął ten guzik? I dlaczego w takim razie był wyłączony..

To będzie dopiero wstyd...

boukun

Data: 2011-11-12 19:44:24
Autor: MH
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Mnie tylko zastanawia, dlaczego do tej pory nikt nie zapyta, ani nie poda publicznie zapytania, czy kapitan Wrona nacisnął ten guzik? I dlaczego w takim razie był wyłączony..

To będzie dopiero wstyd...

boukun
====================

Nie wiem , nie znam się na tym , ale... raczej też ostrożnie podchodziłbym do
tych "rewelacji". Dlaczego ? Ano dlatego , że awaria wystąpiła dosyć wcześnie
i mieli w pizdu czasu na to , żeby konsultować się w tym problemie zarówno ze
służbami technicznymi w Polsce jak i w USA , co zapewne uczynili. I co ?? Tam
też nikt nie wiedział co można ewentualnie spróbować zrobić??  Mało
prawdopodobne. Ponadto check-lista czynności , które zależy wykonać w takiej
sytuacji , nie obejmuje sprawdzenia jakiegoś guzika , który znajduje się w
szafce rozdzielczej za pilotami. I wobec tego , jeżeli o tym guziku nie
wiedzieli to też nie ma powodu do obciachu. Guzik przeznaczony dla serwisanta.
Podobnie jak programista komputera nie musi mieć (i zreguły nie ma) pojęcia o
ustawieniu pewnych jumperów na płycie głównej. A jeżeli taka duperela
faktycznie była powodem problemu , oznacza to , że konstrukcja B767 jest
niedopracowana.

MH

--


Data: 2011-11-12 20:59:56
Autor: boukun
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9miao$8ir$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):


Mnie tylko zastanawia, dlaczego do tej pory nikt nie zapyta, ani nie
poda publicznie zapytania, czy kapitan Wrona nacisnął ten guzik? I dlaczego w
takim razie był wyłączony..

To będzie dopiero wstyd...

boukun

====================

Nie wiem , nie znam się na tym , ale... raczej też ostrożnie podchodziłbym do
tych "rewelacji". Dlaczego ? Ano dlatego , że awaria wystąpiła dosyć wcześnie
i mieli w pizdu czasu na to , żeby konsultować się w tym problemie zarówno ze
służbami technicznymi w Polsce jak i w USA , co zapewne uczynili. I co ?? Tam
też nikt nie wiedział co można ewentualnie spróbować zrobić??  Mało
prawdopodobne. Ponadto check-lista czynności , które zależy wykonać w takiej
sytuacji , nie obejmuje sprawdzenia jakiegoś guzika , który znajduje się w
szafce rozdzielczej za pilotami. I wobec tego , jeżeli o tym guziku nie
wiedzieli to też nie ma powodu do obciachu. Guzik przeznaczony dla serwisanta.
Podobnie jak programista komputera nie musi mieć (i zreguły nie ma) pojęcia o
ustawieniu pewnych jumperów na płycie głównej. A jeżeli taka duperela
faktycznie była powodem problemu , oznacza to , że konstrukcja B767 jest
niedopracowana.

MH


Powtarzasz się... Ale tego nie zrobili, nie konsultowali się, tyle to już wiemy, przespali 8 godzin. Nie wiemy natomiast nic, na temat tego guzika, media objęte są ścisła tajemnicą, zakaz mówienia na ten temat. Zamiast tego, krzywa dupa zaprrasza kapitana i każe mu robić masońskie kotyliony...

boukun

Data: 2011-11-12 21:14:09
Autor: raff
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j9mgr2$46s$1inews.gazeta.pl...
Uszkodzenie instalacji hydraulicznej w Boeingu 767, który 1 listopada
awaryjnie lądował na Okęciu, mogło spowodować oblodzenie i zablokowanie zamków
zwalniających podwozie samolotu - taką hipotezę publikuje "Nasz Dziennik".


http://www.www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10525,nasz-dziennik-boeing-767-zawinil-lod.html

Abstrahując już od kretyńskich teorii absorbcji wody do tego hydrolu i
całkowitego zamarznięcia , wystarczy zadać proste pytanie : we wszystkich 3
goleniach podwozia naraz ??!!


O golenie to trzeba zapytac prezydęta.

R.

Data: 2011-11-12 20:24:25
Autor: MH
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

O golenie to trzeba zapytac prezyd=EAta.

R.
==================

To nie był lot z Tajlandii :)))

MH

--


Data: 2011-11-12 22:04:00
Autor: pluton
Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania
Abstrahując już od kretyńskich teorii absorbcji wody do tego hydrolu i
całkowitego zamarznięcia , wystarczy zadać proste pytanie : we wszystkich
3
goleniach podwozia naraz ??!!


O golenie to trzeba zapytac prezydęta.



Najlepiej tego od 3 tysiecy malpek (ale nie w czerwonym).


--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Nowe rewelacje Naszego Nocnika w sprawie awaryjnego lądowania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona