[WAW]Nowe rowery Veturilo

Data: 2017-04-19 15:45:35
Autor: Titus Atomicus
[WAW]Nowe rowery Veturilo
In article <58f5da9c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
 Adampio <adampio@adampio.com.pl> wrote:

Czy Waszym zdaniem tegoroczne miejskie welocypedy są bardziej nerwowe iż zeszłoroczne? Bo ja coś takiego odczuwam :(

E, chyba nie.
Tylko, ze system nie przetestowany i bardziej awaryjny niz w poprzednich latach.
--
TA

Data: 2017-04-20 05:47:53
Autor: rmikke
[WAW]Nowe rowery Veturilo
On Wednesday, 19 April 2017 15:45:39 UTC+2, Titus_A...@somewhere.in.the.world  wrote:
> [...]

E, chyba nie.
Tylko, ze system nie przetestowany i bardziej awaryjny niz w poprzednich latach.

Nie stwierdzono. Jakieś przykłady?

Data: 2017-04-21 00:51:58
Autor: Titus Atomicus
[WAW]Nowe rowery Veturilo
In article <ad718e77-8221-4695-aacf-3745a498c5ce@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

On Wednesday, 19 April 2017 15:45:39 UTC+2, Titus_A...@somewhere.in.the.world  wrote:
> Tylko, ze system nie przetestowany i bardziej awaryjny niz w poprzednich > latach.

Nie stwierdzono. Jakieś przykłady?

Teraz faktycznie moze lepiej...
Ale przed swietami elektrozamki nagminnie nie zwalnialy mi rowerow. Zdarzylo mi sie tez dwa razy ze zwalnial sie inny rower niz wyswietlal terminal. A raz - wypozyczylem rower - z problemami - pote w czasie jazdyu zadzwonilem do infolinii, a oni mowia ze nie mam zadnego roweru na koncie.
Na dodatek wyraznie dluzszy niz w tamtym roku czas oczekiwania na operatora (infolinia).

--
TA

Data: 2017-04-21 02:14:58
Autor: rmikke
[WAW]Nowe rowery Veturilo
On Friday, 21 April 2017 00:52:07 UTC+2, Titus_A...@somewhere.in.the.world  wrote:
> [...]

Ale przed swietami elektrozamki nagminnie nie zwalnialy mi rowerow. Zdarzylo mi sie tez dwa razy ze zwalnial sie inny rower niz wyswietlal terminal. A raz - wypozyczylem rower - z problemami - pote w czasie jazdyu zadzwonilem do infolinii, a oni mowia ze nie mam zadnego roweru na koncie.

No to możliwe, że nie stwierdzono, bo ja skwapliwie zacząłem
wypożyczać komórką, jak tylko pojawiła się taska moźliwość
i w tym roku nawet nie zbliżyłem się do terminala.

Data: 2017-04-20 17:10:13
Autor: Adampio
[WAW]Nowe rowery Veturilo
W dniu 2017-04-19 o 15:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Co do systemu to się nie da wypożyczyć inaczej niż skanując telefonem :(

Data: 2017-04-25 01:42:09
Autor: Titus Atomicus
[WAW]Nowe rowery Veturilo
In article <58f8cf55$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> latach.

Co do systemu to się nie da wypożyczyć inaczej niż skanując telefonem :(

Ale ja nie mam netu w komorce.
--
TA

Data: 2017-04-29 02:26:34
Autor: zbrochaty
[WAW]Nowe rowery Veturilo

Ale ja nie mam netu w komorce.

44% Polakow jest bieglych w technologiach informatycznych

Data: 2017-05-10 10:28:17
Autor: Olivander
[WAW]Nowe rowery Veturilo
być biegłym w tiochnikach to jedno, a nie lubić nosić cegły to inne
smartfon jest z natury za duży
a mały telefon ma wszystko, co jest potrzebne w drodze
włączając internet, tylko nie da się dodawać apek
za to mieści się w normalnej męskiej (zawierającej też klucze itp) kieszeni i wymaga ładowania raz na tydzień

Data: 2017-05-11 14:05:46
Autor: Titus Atomicus
[WAW]Nowe rowery Veturilo
Witam
Wczoraj veturilo przyslalo mi maila z prosba o uzupelnienie danych osobowych w profilu. M.in. PESEL.
Czy to jest zgodne z Ustawa o ochronie danych osobowych?
--
TA

Data: 2017-06-19 00:45:07
Autor: zbrochaty
[WAW]Nowe rowery Veturilo
W dniu czwartek, 11 maja 2017 14:05:49 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

moja aplikacja za kazdym wlaczeniem prosi o uzupelnienie danych profilu. Ignoruje to i pozyczam/zwracam rower. Podejrzalem profil: brakuje wlasnie pesel-u
Czy teraz Veturilo nie przyjmuje rejestracji bez pesel-u ?

Data: 2017-06-22 04:48:08
Autor: Olivander
[WAW]Nowe rowery Veturilo
pisali o tym w mediach
next peselu nie chce tylko od obcokrajowców
słodziaki, nie?

[WAW]Nowe rowery Veturilo