Nowe rozważania o starym pececie.

Data: 2015-02-25 11:07:48
Autor: Swift
Nowe rozważania o starym pececie.
Prawdę mówiąc nie sądziłem, że watek bedzie się cieszył taką popularnością. Dziekuję wszystkim, szczególnie, że lektura wpisów jest dla mnie pożytecznym repetytoprium i uzupełnieniem weidzy o "pecetowych" aktulanościach.

Co do tego peceta, to wybrałem (w dużej mierze zciekawości oraz skąpstwa - kupiłem za 30 zł) wymine procka z Norhwooda 2,8 GHz bez HT na Presscotta 3,0 GHz z HT. Efekt nie rewelacyjny ale widoczny np transmisja  TV w Internecie - ruch znacznie bardziej płynny, zauważalnie szybciej otwierają się także strony z dużą ilością multimediów. Dalej inwestował w staruszka nie będę, bo powiększenie poamięci do max 4GB (teraz 2) to wydatek ok 90 zł (1G moduł DDR 400MHz na Allegro to 20-25 zł). Co do dysków to płyta obsługuje max ATA100 lub SATA150 (teraz jest podłączony dysk WD ATA 133)i dysku wymieniał nie będę.

Dziękuję.

Data: 2015-02-25 22:13:17
Autor: maX
Nowe rozważania o starym pececie.
 Efekt nie rewelacyjny ale widoczny np transmisja  TV w Internecie - ruch znacznie bardziej płynny, zauważalnie szybciej otwierają się także strony z dużą ilością multimediów.

Jak zastosowania multimedialno-internetowe to możesz jeszcze rozważyć wymianę karty graficznej. Nie musi być szybsza od obecnej, ważne żeby była nowsza (bo będzie miała więcej funkcji multimedialnych).

Nowe rozważania o starym pececie.